TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.8.2019.
Nakon što smo uz hygge naučili kako u svojoj svakodnevnici i domu uz tek par sitnih rituala i jednostavnih detalja kreirati toplu, opuštajuću atmosferu, iz Danske, znanstveno potvrđeno najsretnije zemlje u Europi, stiže još jedan lifestyle trend.
Zapravo, vrlo je jednostavan i svojevrstan je podsjetnik da ne bismo trebali juriti ni za čime, nego si svaki dan, neovisno o broju obveza ili ubrzanom tempu, trebamo priuštiti par minuta u danu tijekom kojih jednostavno nećemo raditi ništa.
Dakle, sve što trebate jeste dozvoliti si malo lijenosti.
Relaksirajte se kroz druženje s dragim ljudima, knjigu ili jednostavno sjedite na balkonu uz šalicu toplog napitka.
Te sitne aktivnosti kreirane su kako bismo usporili, ali se i podsjetili da trebamo odmoriti tijelo i um od stresa te svih obveza od kojih je satkan dan. Period odmora ne bi trebao trajati duže od sat vremena, kako biste imali uistinu balansiran i ispunjen raspored.
Niksen će pripomoći da postanemo aktivniji i produktivniji te ne zaboravimo ostaviti vrijeme za sebe i malu pauzu. A upravo nam je to svima ponekad potrebno.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!