Bonjour.intervju: S Nevenom Rendeli smo razgovarali o WMF-u, karijeri, hrabrosti i marketingu - Bonjour.ba - bh.lifestyl...

Bonjour.intervju: S Nevenom Rendeli smo razgovarali o WMF-u, karijeri, hrabrosti i marketingu

Tekst:

Bonjour.ba

POSAO & ŽIVOT
23.9.2021.

Nevena Rendeli dobro je poznato lice s TV ekrana, no, osim voditeljskih projekata u njenom potpisu, u posljednje vrijeme rado smo pratili i njene priče posvećenu trčanju, čitali o njenim majčinskim avanturama i putovanjima, ali i o novim poduzetničkim koracima koje je napravila. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nevena je pokrenula vlastitu kompaniju, Primetime komunikacije u čijem potpisu nastaju nove lifestyle priče.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Otkrila nam je koje su najvažnije lekcije o PR-u i marketingu koje je naučila do sad, na koje je projekte najponosnija, kao i više detalja o Weekend Media Festivalu koji počinje danas u Rovinju. 
U svijetu medija Weekend Media Festival je događaj koji se iščekuje i jedva čekamo red druženja, učenja i odlične zabave. 

Kompletan intervju donosimo u nastavku.

***

Nevena, napravili ste hrabru odluku i odlučili dati otkaz na HRT-u te pokrenuti vlastitu kompaniju za odnose s javnošću. Kako ste znali da je odluka prava?

Teško pitanje jer zapravo nikad nisi siguran kad je pravo vrijeme ali ipak nekako to osjetiš. Ja sam imala profesionalnu pauzu od otprilike dvije godine jer smo dobili troje djece u godinu pol (zvuči ludo ali prvo smo dobili blizanke a godinu i pol nakon i treću curicu) i ta pauza mi je, osim što sam posložila prioritete, otvorila oči.

Nisam se više vidjela u uredničkom i novinarskom poslu, odnosnu u radu za nekog drugoga i poželjela sam imati kontrolu nad svim što radim.

Imala sam velike planove s partnerima raditi različite projekte, a onda je nastupila pandemija koronavirusa i sve je stopirano.
Unatoč nezavidnoj situaciji s tek otvorenom tvrtkom preživjeli smo i bili primorani snaći se u novoj situaciji.
Veliki projekti su zamijenjeni manjima, offline projekti su postali online i evo nas u drugoj godini poslovanja u plusu. 

Na koji ste projekt u potpisu agencije najponosniji do sad?

Festival zdravlja koji je od početka do kraja projekt Prime time komunikacija. Kako nismo mogli raditi velike komunikacijske projekte poput Weekend media festivala u 2019. odlučili smo se za manje festivale na otvorenom s tematikom koja nam je u datom trenutku bila svima bliska.
Prije ljeta je održano i drugo izdanje a spremamo za proljeće još veće i bolje. 

Također, jako me vesele projekti s nerazvikanim a prekrasnim destinacijama po Hrvatskoj, poput brendiranja Istočne Istre koja je pomalo ostala u sjeni zapadne i središnje Istre,a sigurna sam da su grad Labin, Rabac i okolica „next big thing“ u hrvatskom turizmu.

Koji su izazovi s kojim se žene poduzetnice susreću danas i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti o tim problemima?

Poduzetništvo samo po sebi nosi svakodnevne izazove, ako ste pritom žena i majka, borba je još teža. No ako vjerujete u sebe i ono što radite, nema te prepreke koju ne možete preskočiti.
Možda je nama ženama utoliko i lakše, mi smo navikle da ništa ne teče glatko i da nikad nema opuštanja. 


Najvažnija lekcija o PR-u i marketingu koju ste naučili dosad?

Klijent nije uvijek u pravu. Odnosno tu ste vi da ga uvjerite u najbolju verziju. 

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Sve bolje i zapravo su neuspjesi prostor za napredak. Koliko god je u poduzetništvu svaki mjesec nova borba, toliko su i motivi veći.
Meni je iskreno svaki projekt kao novi posao ili se daš u njega u potpunosti ili ga ne radiš. 

Jedan od tema na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu je i aktivizam, a i vi ste osnovali udrugu SOS Zagreb. Kako potaknuti ljude da krenu raditi na malim stvarima oko sebe?

Mene je nažalost natjerala nužda i strah. Naime potres koji je prošle godine pogodio Zagreb, a onda i onaj drugi koji je zadesio Baniju, iznio je na vidjelo višegodišnje probleme nebrige za svoj grad. Zagreb nam je propadao pred očima a potres ga je dokrajčio.

Tim više, što ni nakon potresa politika i vlast nisu vidjeli potrebe reagirati već su svoje građane ostavili na cjedilu.
Tako se 580 dana nakon potresa državna i gradska vlast mogu pohvaliti niti jednom obnovljenom kućom ili zgradom u Zagrebu. Građani su morali reagirati i od tad vičemo i pritišćemo ne bismo li pokrenuli obnovu.

Mislim da je aktivizam u posljednje dvije godine i u svijetu i kod nas pokazao koliko može biti jak i koliko promjena u društvu nastupa kad pokažemo da brinemo o onome što nam je važno. Meni je važna sigurnost moje djece i doma i neću gledati kako zbog nesposobnosti ona biva ugrožena.

Pročitali smo i da sada Primetime komunikacije surađuju i s timom Weekend Media Festivala. Kako je započela cijela priča?

Tako je planirano od osnutka prije godine i pol, samo nas je korona spriječila u realizaciji Weekenda u 2020.-oj.
Moji partneri u Prime time komunikacijama su Tomo Ricov i Boris Kovaček, osnivači i direktori Weekend media festivala.
Što se mene tiče ja s timom Weekenda surađujem gotovo od prvog festivala, a sad sam dio programskog tima i voditelj komunikacija cijelog festivala. 

Kojim se panelima na ovogodišnjem izdanju posebice veselite?

S obzirom da sam na kreaciji i organizaciji većine njih od početka, teško mi je odabrati najdraže, ali posebno nas veseli dolazak Manfreda Spitzera, njemačkog psihijatra i autora brojnih knjiga o utjecaju tehnologije na usamljenost čovjeka u današnjem društvu.

Zatim panel s nekim od najpoznatijih TV lica u regiji - Zoranom Šprajcom, Jovanom Joksimović i Zoranom Kesićem, panel s najjačim regionalnim influencerima, 1 on 1 s Goran Bogdanom vjerojatno trenutno najvećom glumačkom zvijezdom u regiji, teme poput one 'Čiji je tesla', 'Živjeti zauvijek- san ili imperativ', 'PR je mrtav, živio PR', 'Kako festivali mijenjaju destinacije', 'Što žene žele' itd.

Najdraža uspomena s Weekend Media Festivala?

Hm, kad sam kao mlada novinarka izvještavala s Weekenda za Dnevnik HRT-a, a cijeli tim iza mene je plesao na Walk like an Egyptian ili kad sam sa Psihomodo popom završila na pozornici (sva sreća nisam zapjevala).
Zapravo više od takvih trenutaka pamtim ljude koje sam na Weekendima upoznala, to je najveća prednost ovakvog regionalnog festivala - networking.
Najbolje poslove sam dogovorila upravo u Rovinju za vrijeme ta tri dana.

Koliko su lekcije i predavanja s dosadašnjih izdanja WMF-a utjecali na razvoj vaše karijere?

Zapravo kad razmislim dosta. Neke do najvažnijih stvari u poslu sam naučila na Weekendu. O ljudima koje sam upoznala da i ne govorim.

Koje tri stvari moramo ponijeti na Weekend Media Festival?

Mobitel da zabilježite sve trenutke, Andol za dan nakon zabave da izdržite predavanja i kupaći kostim da se okupate posljednji put prije povratka doma. 

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: @nevenarendeli

 

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno