Nestlé predstavio 3 nova proizvoda brendova Nescafé, Thomy i Maggi koja ćete uskoro naći na bh. policama - Bonjour.ba -...

Nestlé predstavio 3 nova proizvoda brendova Nescafé, Thomy i Maggi koja ćete uskoro naći na bh. policama

Tekst:

Bonjour.ba/PR

GOURMET
25.6.2020.

Globalna pandemija i period koji je iza nas je bez sumnje unio brojne promjene u našu svakodnevicu, ali i pokrenuo nove trendove. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada je riječ o prehrambenim navikama, ovi trendovi kreću se u smjeru brige o pravilnoj prehrani, korištenja prirodnih i svježih namirnica te pripremanja zdravijih obroka u vlastitom domu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To je prepoznao i Nestlé, koji je jučer na druženju s odabranim medijima predstavio novosti iz portfolija proizvoda te najavio brojne planove vezane uz educiranje mladih, zaštitu okoliša i daljnje provođenje projekta Nestlé Zdravo! u BiH.

Obzirom da su mnogi među nama veliki ljubitelji kave, vjerujemo da ćete uživati u novim NESCAFÉ Ivory Coast te NESCAFÉ 3u1 Frappe proizvodima, a uzbudljive novosti za sve ljubitelje dobrog sendviča ili roštilja stižu s novim THOMY senfom s medom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NESCAFÉ Bosna i Hercegovina (@nescafebih) on

Bosanci i Hercegovci vole kuhati i mi im želimo pomoći u pripremi ukusnih i hranjivih jela. Ponosan sam jer je 95% našeg MAGGI i THOMY asortimana danas bez konzervansa, umjetnih aroma i boja, uz dodatak morske soli te više povrća i cjelovitih žitarica. Na tom putu, lansirali smo i inovaciju na bh. tržište, dodatak jelima s povrćem, „Magija okusa.“ istakao je Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé za Bosnu i Hercegovinu, najavljujući još mnoge inovacije u asortimanu.

Sastavni dio poslovanja kompanije Nestlé je i briga za zaposlenike, lokalnu zajednicu i partnere, kako sada, tako i za budućnost.
U implementaciju projekta Nestlé Zdravo!, tijekom prethodnih osam godina, kompanija je uložila pola milijuna KM. Realizacija ovog projekta se nastavlja, a u 2020. godini Nestle u BiH se obavezao da će dodatno dosegnuti 3.200 djece i 1.000 roditelja, iz 32 škole s područja cijele BiH. 

Nestlé treba djelovati kao StartUp te biti agilan, kontinuirano razvijati timove s poduzetničkim razmišljanjem i pokazati solidarnost s društvom u cjelini." - poručio je Dukić za kraj.
Više detalja o novitetima kompanije Nestlé potražite na njihovom webu, kao i društvenim mrežama.

Povezani članci

Najpopularniji članci