TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 2.2.2020.

Kada govorimo o svakodnevnoj makeup rutini, maskara je gotovo najpopularniji i najprodavaniji proizvod. Zahvaljujući njoj, imamo make-up alat koji lijepo naglašava naše oči, ali i maksimalno naglašava dužinu i volumen trepavica.

U potrazi za idealnom maskarom redovito zavirimo na police drogerija, budući da su već i brojni beauty entuzijasti otkrili da beauty kuće nude uistinu sjajne tubice koje godinama uživaju povjerenje kupaca.

Naime, u potpisu drogerijskih brendova lako možete pronaći maskare s onim wow efektom, koje nisu velika investicija i koje će odoljeti raznim vanjskim utjecajima, produljiti će vaše trepavice te stvoriti zavodljivi volumen. Tako ćete kroz maskare koje donosimo u nastavku uz pojedine klasike, pronaći i nešto modernije formule i nešto drugačije praktičnije oblike četkica koje će možda brzo postati i vaš novi favorit. Prelistajte za više.

Maybelline Lash Sensational maskara

Ova maskara sa četkicom koja je kreirana sa 10 slojeva malenih dlačica učiniti će da od korijena do vrha vaše trepavice budu volumenizirane i kako sam naziv kaže - senzacionalne. Testirana je oftamološki i pogodna i za one dame koje nose kontaktne leće.

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume maskara

Maskara koja se smatra stalnim dodatkom nesesera brojnih make-up vizažista i dalje uživa predznak klasične maskare koju biraju brojne dame otkako se ova maskara prvi put našla na tržištu. Vrlo lako kreira volumenizirane trepavice i omogućava da nanesete maskaru bez mrlja i kroz samo par nanosa četkicom. 

Essence Instant Volume Boost maskara

Osim što ima izuzetno crnu formulu koja će odmah naglasiti vaše trepavice, uz samo par pokreta četkicom u deset sekundi možete kreirati zavidno duge i guste trepavice, bez mrlja i crnih ostataka. 

The Colossal Go Extreme Leather Black Maybelline maskara

Ekstremno velika četkica pri svakom nanošenju omogućava dodatni sloj maskare za ekstremno odvažne, tamne i crne trepavice. Najbolji rezultat ćete postići ukoliko tijekom nanošenja uz maleno pomicanje rukom s lijeva na desno maskaru nanosite od korijena prema vrhu. 

L'Oréal voluminous extra black x5 maskara

Obogaćena ceramidom R i pentanolom, ova maskara je kreirana kako bi učinila da vaše trepavice izgledaju gušće i dulje, ali istovremeno zdravo i glatko te kreiraju prodoran pogled uz samo par poteza posebno dizajniranom četkicom koja uspješno nanosi maskaru na svaku trepavicu. 

Essence Lash Princess False Lash maskara

Uz ovu maskaru postići ćete efekt lažnih trepavica te vam duga i špicasta četkica omogućava malo drame i dosta volumena za vaše trepavice. 

Maybelline Great Lash maskara

Osim što je osvojila Best of Beauty nagradu, ova maskara je osvojila srca i nesesere dame zahvaljujući formuli koja omogućava da vaše trepavice izgledaju dvostruko veće. 

L'Oreal Paris Makeup Telescopic Original Lengthening maskara

Do pedeset posto duže trepavice omogućava vam ova maskara koja sa svojom vodotpornom formulom i četkicom sa dvije strane pruža i ujednačen nanos maskare na vaše trepavice. 

 

Covergirl Lashblast Volume maskara

Ova maskara svoju popularnost dobiva zahvaljujući odlično dizajniranoj četkici koja vašim trepavicama daje volumeniziran izgled uz naglašavanje svake trepavice. Hipoalergenska je i pogodna za dame koje nose kontaktne leće. 


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!