TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.9.2019.
Tajna svakog prirodnog i postojanog makeup looka krije se u podlozi. Bez obzira kreirate li dnevni ili večernji makeup, korektor igra važnu ulogu u ujednačavanju tena te skrivanju sitnih nepravilnosti.
Zbog toga je on jedan od najpopularnijih čarobnjaka u svakoj kozmetičkoj torbici uz koji kreiramo svjež izgled.
Pri odabiru idealnog korektora, na umu trebamo imati teksturu, boju i moć prekrivanja, a među celebrity vizažistima nekoliko se tubica našlo na listi favorita. Uz sastojke koji imaju njegujuća svojstva koji koži daju boost te prozračne formule koje jamče pokrivenost i postojanost, ovih 5 korektora je često u rukama vizažista prilikom kreiranja red carpet beauty izdanja.
Krije li se neki od njih već i u vašoj torbici?
Becca Ultimate Coverage Longwear Concealer
Korektor koji ima veliku moć prekrivanja, otporan je na vodu te trenutačno skriva tamne krugove ispod očiju dok istovremeno zaglađuje teksturu kože.
La Mer The Concealer
Odlično prekriva sve nesavršenosti na licu, linije i bore te sadrži njegujuće sastojke.
Laura Mercier Concealer
Ovaj korektor ima srednju moć prekrivanja. Njegova lagana formulacija hidrira kožu te ostaje postojana i do 12 sati bez stvaranja nabora ili linija na licu.
Nars Soft Matte Complete Concealer
Ovaj korektor nudi dosad najbolje i najjače prekrivanje od svih NARS korektora te zaglađuje pore. Istovremeno na licu ne ostavlja osjećaj težine, dok hijaluronska kiselina koja je u sastavu korektora održava kožu hidratiziranom i mekom.
MARC JACOBS BEAUTY REMEDY CONCEALER PEN
Odlično prekriva nesavršenosti, a uz to se jednostavno blenda te koži daje budniji izgled.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!