Mystery je brend prirodne kozmetike iz Banjaluke, a Dubravka nam je otkrila sve o novitetima dostupnim na policama dm-a...

Mystery je brend prirodne kozmetike iz Banjaluke, a Dubravka nam je otkrila sve o novitetima dostupnim na policama dm-a

Tekst:

Bonjour.ba, Promotivni članak

ZDRAVLJE I NJEGA
15.10.2021.

U kreiranju beauty rutine koja će donijeti savršen spoj suvremenih tehnologija i sastojaka iz prirode koji našu kožu čini blistavijom i zdravijom, sve češće biramo prirodnu kozmetiku. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mystery je jedan od domaćih brendova koji već osam godina privlači pažnju beauty entuzijastica formulacijama koje su usmjerene rješavanju raznih problema s kožom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo je njihova dnevna i noćna krema s niacinamidom, razvijena upravo kao novitet uz koji će se brend predstaviti u sklopu dm zajedno inicijative koja bh brendovima pruža mogućnost izlaska na tržište, kao i mentoring i promociju.

U ragovoru sa Dubravkom Aničić, saznali smo više o njihovom brendu, novitetima, formulacijama i što je to što ih čini posebnima na domaćem tržištu.

***

Kada je osnovan vaš brend i koliko vam je vaše obrazovanje pripomoglo u razvoju brenda?

Razvojem formulacija prirodne kozmetike se bavim još od 2013. godine, a 2016. sam osnovala Mystery kozmetiku.
Obzirom da sam po struci diplomirani inženjer farmaceutske tehnologije mogu reći da mi je formalno obrazovanje mnogo pomoglo, iako tu nisam stala, i dan danas idem na nove edukacije iz oblasti kozmetike, ali i drugih sfera neophodnih za uspješnu izgradnju jednog domaćeg brenda.

Koje su po vama osobine ključne za uspjeh?

Svakako ideja i vizija, prije svega. Ideja se pretače u cilj, a do cilja nas vodi ljubav prema onom što radimo i istrajnost na tom putu.



Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?

Uvijek volim reći za naše proizvode da su spoj tradicionalnog i modernog. Tradicionalnim metodama, uz maksimalnu pomoć savremenih tehnoloških postupaka proizvodimo sve naše proizvode. 

Otkrili ste na snimanju da danas s kćerkom redovito kreirate i pripremate razne recepture. Na koji ste proizvod najponosniji?

Da, na snimanju smo imale priliku razgovarati o mojoj kćerkici, zahvaljujući kojoj je nastala Mystery kozmetika. Obzirom da sam prve proizvode napravila baš zbog nje, iako je vrlo mlada, ušla je spontano u ovaj svijet i uživa u davanju prijedloga za nove proizvode.

Još je mala da bih je pustila u proizvodnju, ali svakako podržavam njenu kreativnost i svakodnevno razgovaramo o kreaciji novih proizvoda.
Teško je izdvojiti jedan proizvod, svaki je poseban na svoj način. Ponosna sam na sve proizvode, posebno kada u inbox dobijemo priču, fotografiju ili čak i pjesmicu od naših predivnih korisnika o uspješno saniranim kožnim problemima pomoću naših proizvoda. 

Najbolji beauty savjet koji ste dobili?

Najbolji savjet koga se ja držim je došao iz ljubavi prema aromaterapiji. Less iz more je meni najdraži savjet i moj moto u kreiranju novih proizvoda, iako to nisu uvijek baš jednostavne formulacije. Na primjer kreme koje je dm uvrstio u svoj asortiman su kompleksne formulacije koje savršeno odgovaraju svim tipovima lica.

Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?

Izazovi su brojni. Najčešće je izazov savladati sebe u oblastima kojima ne dominirate prema formalnom obrazovanju, tako da su na početku organizacija, marketing i prodaja bili moji najveći izazovi. Sada, nakon određenog broja godina na domaćem tržištu uspješno se nosimo i sa ovim sferama poslovanja. 

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Svakako kvalitet, umjerena i efikasna kombinacija sastojaka. Dug period na tržištu je učinio da Mystery zaživi i postane prepoznatljiv širom BiH. Prije svega činjenica da sam još te 2013. godine imala samo jedan cilj sa ovom kozmetikom, a to je da pomognem svojoj kćerki. I dan danas veliki je broj ljudi kojima je naša kozmetika bukvalno pomogla u rješavanju pojedinih problema sa kožom.



Kampanja {ZAJEDNO}  je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH.  Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?

Nama je čast biti dio kampanje {ZAJEDNO} i ponuditi tržištu ove fanastične kreme kroz sve dm drogerie markt prodavnice. Kada sam vidjela poziv za inicijativu odlučila sam da ekskluzivno za inicijativu prijavim dva potpuno nova proizvoda, koja do tada nisu bila prisutna u ponudi Mystery kozmetike.

Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 80 dm drogerie markt prodavnica?

Obzirom da kampanja tek počinje, vjerujem da ćemo imati izuzetnog uspjeha sa plasmanom proizvoda.


Kada sam odlučila da prijavim dva potpuno nova proizvoda znala sam da ćemo morati uložiti puno napora u promociju jer proizvodi nisu već poznati proizvodi Mystery kozmetike, ali svakako mi podrška osoblja dm drogerie markt mnogo znači i vjerujem da će naše kreme opstati na policama dm-a. 

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Svaki neuspjeh je put ka uspjehu. Smatram da ne možemo ići napred ukoliko ne padnemo na tom putu ponekad. Sve dok imamo u vidu inicijalnu ideju i viziju krećemo se ka cilju. Sitnim koracima napred je recept za uspješan posao.

Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?

Ovo je zaista kompleksna tema. Mnogo je toga što treba znati prilikom pokretanja vlastitog posla, ali upravo ideja vodilja je ta koja daje snage da se sve nepoznanice upoznaju, sve prepreke savladaju. Ipak bih napomenula da je pored volje i želje potrebno i osnovno znanje o preduzetništvu. Preduzetništvo samo po sebi je kompleksno i zahtijeva mnogo truda, rada i učenja.

***
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba

Povezani članci

Najpopularniji članci