TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.11.2014.
Jeremy Scott je, otkad je preuzeo kreativno kormilo kuće Moschino, ovom kultnom brandu udahnuo posve novi život. U pravom trenutku, baš u vrijeme kupovanja blagdanskih poklona, iz Moschina dolazi vijest o parfemu koji ima neobično pakiranje.
Novi Moschino parfem nazvan jednostavno "Toy" dolazi u obliku plišanog medvjedića. Pomalo bizarno, ali da biste došli do parfema, potrebno je skinuti glavu medvjedića koja će otkriti pumpicu ovog unisex parfema koji će se moći kupiti isključivo u odabranim parfumerijama.
Lice kampanje je Isabeli Fontana, a fotografije potpisuje Steven Meisel.
Foto: moschino.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako već volite ZARA parfeme, vjerovatno znate da svako malo izbace neki novi miris koji se rasproda prije nego što stignete do kase.
Ovog ljeta, parfemski svijet bruji o Succulent Flower parfemu, koji uskoro stiže i u BiH, a svi već znaju: čim se pojavi, planira se lov na bočicu.
Succulent Flower je cvjetno-voćni parfem koji na prvu možda ne djeluje jako, ali mu zato treba doslovno par minuta da se pokaže u najboljem svjetlu. Prvo vas dočeka sočna, baršunasta breskva.
Nakon dvadesetak minuta, miris se transformiše. Dolazi frangipani cvijet koji nosi onaj prepoznatljivi tropski osjećaj, lagano podsjeća na luksuzni zaštitni faktor s notom kokosa. Baš u tom trenutku Succulent Flower postaje ono zbog čega ga svi hvale: ljetni, kremast, cvjetni, lagan, ali opet dovoljno zavodljiv.
U prodaji će biti dvije veličine: 50 ml za oko 29,95 KM i 100 ml za oko 59,90 KM.
Foto: @toutesttemporaire
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!