TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.5.2018.

Kako bi stalno ostali u trendu i mogli pratiti sve promjene koje se događaju na globalnom tržištu, mnogi uspješni ljudi ističu važnost svakodnevnog učenja i ulaganja u osobni razvoj. Knjige su sjajan način kako da svakodnevno radite na razvoju vaše karijere - osim što kroz zanimljive naslove učite, knjige vam pomažu i u poboljšanju pamćenja, otklanjanju stresa no i u definiranju životnih ciljeva

Kako bi stalno ostali u trendu i mogli pratiti sve promjene koje se događaju na globalnom tržištu, mnogi uspješni ljudi ističu važnost svakodnevnog učenja i ulaganja u osobni razvoj. Knjige su sjajan način kako da svakodnevno radite na razvoju vaše karijere - osim što kroz zanimljive naslove učite, knjige vam pomažu i u poboljšanju pamćenja, otklanjanju stresa no i u definiranju životnih ciljeva. Jedna inspirativna priča o odvažnosti, hrabrosti i upornosti može vas motivirati da i sami učinite isto. Na policama s knjigama mnogih uspješnih dama također se nalaze sjajne poslovne knjige o marketingu, razvoju branda, plasmanu proizvoda i jačanju karijere. A ove tri sjajne, uspješne dame već su medijima otkrile svoje favorite kada su u pitanju inspirativne poslovne knjige.


#1 Emily Weiss, osnivačica bloga Into The Gloss i beauty branda Glossier
Shoe Dog by Phil Knight je knjiga koja je ukrala simpatije ove izvršne direktorice i blogerice.
Phil u ovoj knjizi govori o svom putovanju od momka koji je prodavao japanske cipele iz automobila do muškarca koji je zahvaljujući upornosti stvorio jedan od prepoznatljivijih brandova današnjice.

 

emily


#Meghan Markle, glumica, poduzetnica i  vojvotkinja od Sussexa
Na svojoj lifestyle stranici, Meghan je redovito savjetovala brojne dame kako da uljepšaju svakodnevnicu i žive ispunjeniji život. U jednom od tekstova posvećenom pozitivizmu, slobodi i neovisnosti, Meghan je otkrila da joj je jedna knjiga uvelike pomogla da zaboravi na negativne misli i odvažno gleda na nove izazove. Riječ je o knjizi koju potpisuje Brendon Burchard 'The Motivation Manifesto' i poslužit će vam kao odličan vodič kako postati najbolja verzija sebe.

meghan

 

#Jessica Alba, glumica i osnivačica branda Honest
Dama koja je ukrala naše simpatije na velikom platnu, već neko vrijeme posvetila se startupu koji je izrastao u kompaniju koja se bavi prodajom organskih, prirodnih proizvoda za bebe, kao i kozmetikom koja ne sadrži toksične sastojke. Poslovne knjige neizostavan su dio njene kućne biblioteke, a posebice joj se dopadaju naslovi u potpisu Setha Godina koji u sasvim novom stilu govori o poslovanju i marketingu te razvoju karijere na inovativan način.

jessicalaba

 

 

Foto: Pinterest

 


Bonjour

100 godina Art Décoa u Parizu kroz naslijeđe putnih ikona 1920-ih

TEKST: Ada Ćeremida

100 godina Art Décoa u Parizu kroz naslijeđe putnih ikona 1920-ih 100 godina Art Décoa u Parizu kroz naslijeđe putnih ikona 1920-ih

Pariz je otvorio vrata izložbi koja vraća posjetioce u zlatno doba Art Décoa i luksuznog putovanja.

U galeriji luksuzne modne kuće Louis Vuitton, LV Dream, tik uz Samaritaine, javnosti je predstavljena velika izložba posvećena stogodišnjici Međunarodne izložbe dekorativnih i industrijskih umjetnosti iz 1925. godine, događaja koji je definisao umjetnički pravac Art Décoa

Više od 300 rijetkih predmeta i arhivskih dokumenata oživljava duh tog vremena i pokazuje kako je luksuzno putovanje postalo simbol modernog života kroz ovaj brend.

 



Art Déco: zlatno doba elegancije  

Nastao u dvadesetim godinama prošlog stoljeća, Art Déco je spojio geometriju, luksuzne materijale i optimizam “ludih godina”. Bio je to jezik nove urbane elite: u arhitekturi se oglašavao kroz monumentalne linije i simetriju, dok su moda i primijenjena umjetnost prštale bojama, geometrijskim uzorcima i profinjenim detaljima

Pariz je bio epicentar tog pokreta, a 1925. godina ostala je upisana kao trenutak kada se modernost susrela s glamuroznom dekoracijom.
 



Kako je kuća pratila duh vremena  

Za kuću koja je svoje ime gradila na putnim koferima, Art Déco je otvorio prostor za inovacije. Gaston-Louis Vuitton, unuk osnivača, prepoznao je da luksuzno putovanje traži više od funkcionalnosti ono mora odražavati i estetsku avangardu. 

bonjour_ba_louis_vuitton_art_deco_izlozba_pariz_102
bonjour_ba_louis_vuitton_art_deco_izlozba_pariz_06

U saradnji s vodećim kreatorima epohe, oblikovao je personalizirane kovčege, sofisticirane setove za toaletne potrepštine i predmete u koži i platnu s prepoznatljivim geometrijskim linijama. 

bonjour_ba_louis_vuitton_art_deco_izlozba_pariz_104
bonjour_ba_louis_vuitton_art_deco_izlozba_pariz_103

Na izložbi se danas može vidjeti, između ostalog, neseser Jeanne Lanvin, vintage bočice parfema i kovčeg izrađen posebno za couturiera Paula Poireta, artefakti koji pokazuju kako je brend postao sinonim za modernu eleganciju.

bonjour_ba_louis_vuitton_art_deco_izlozba_pariz_101
bonjour_ba_louis_vuitton_art_deco_izlozba_pariz_105

Foto: @luxuriousbymm

Postavka je raspoređena u osam imerzivnih prostorija unutar LV Dream centra, preko puta robne kuće Samaritaine. Izložba je besplatna, uz prethodnu rezervaciju, i nudi jedinstvenu priliku da se istraži kako je kuća, kroz dizajn i majstorstvo, utkala svoj trag u Art Déco epohu

Stoljeće kasnije, taj vizionarski duh i dalje oblikuje Pariz kao svjetsku prijestolnicu stila.

 bonjour_ba_louis_vuitton_art_deco_izlozba_pariz_04
bonjour_ba_louis_vuitton_art_deco_izlozba_pariz_01

Foto: @salutlesgarcones

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @salutlesgarcones
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!