TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.8.2019.
Ako ste i vi u potrazi za štivom za godišnji odmor ili naslovima koji će vas opustiti i inspirirati u svakodnevnim avanturama, onda su knjige iz područja mode zanimljivo i primamljivo štivo za vas.
Ovi naslovi će vas potaknuti na odvažnost u modnim odabirima, inspirirati na promjene, uvesti u svijet modne industrije, ali i pokazati vam drugu stranu društvenih mreža, odijevanja i izgradnje osobnog stila.
Capture Your Style: Transform Your Instagram Images, Showcase Your Life, and Build the Ultimate Platform by Aimee Song
Vlasnica bloga Song of Style napisala je knjigu u kojoj, osim savjeta za kreativne i vizualno zanimljive foto sadržaje, donosi i par trikova za kreiranje zanimljivih postova, objava i izgradnju unikatnog stila na društvenim mrežama. Ako želite poboljšati vaše društvene mreže i Instagram feed podići na novu razinu, ova je knjiga idealna za vas.
Man Repeller: Seeking Love. Finding Overalls. by Leandra Medine
Vlasnica boga i omiljena street style zvijezda napisala je knjigu u kojoj kroz modne crtice donosi osvrt na izgradnju modnog stila i važnost donošenja (modnih) odluka uz koje se osjećate odlično. Leandra je britka, iskrena i smiješna, a ovu knjigu nećete ispuštati iz ruku.
Love Style Life by Garance Dore
Poznata ilustratorica i blogerica kroz vlastita iskustva, odrastanje i sazrijevanje piše i savjetuje o životu, ljubavi, stilu i karijeri.
Gio_Graphy: Fun in the Wild World of Fashion by Giovanna Battaglia
Modna urednica, stilistica i vrsna poznavateljica stila kreirala je modnu enciklopediju s mnoštvo zabavnih anegdota s modnih događanja, korisnih trikova, stilske inspiracije i beauty trikova.
à Paris by Jeanne Damas
Kada stylish Parižanka i modna dizajnerica objavi knjigu u kojoj donosi portrete 20 chic Francuskinja, onda imate odlično modno štivo za sve ljubitelje pariškog stila.
Dress Scandinavian by Pernille Teisbaek
Ona je modna influencerica, vlasnica kreativne agencije, poznata danska blogerica i dama koja nam je još jedanput u svojoj knjizi potvrdila da je jednostavnost i vjernost klasici ključ uglađenog izgleda. Uz modne preporuke, Pernille otkriva i svoja iskustva iz modne industrije.
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.
Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.
Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.
Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca.
Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!