TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 10.9.2021.
Rawdah Mohamed je norveški model porijeklom iz Somalije, a ranije ove godine je imenovana modnom urednicom magazina Vogue Skandinavija.
Poznata je i po svom eklektičnom i neobičnom modnom stilu - Rawdah spaja basic artikle sa komadima visoke mode.
Rawdah je započela svoju internacionalnu karijeru 2018. godine kada je u Oslu prisustvovala predstavljanju kolekcija za proljeće 2019./2020.
Tada su se njene kombinacije sastojale od upečatljivih naočala, perja pa čak i mrežastog ukrasa za glavu koji podsjeća na srednjovjekovni komad.
Tada je pokazala svoju vještinu stilskog eksprimentiranja, ali i ljubavi prema neobičnim modnim dodacima.
Svi su se oduševljavali njenom kreativnom sposobnošću za kombiniranje pristupačnih komada iz high street brendova sa onim iz visoke mode.

Svoj stil opisuje kao moderan i odvažan te kaže kako nikako ne želi da on bude običan i dosadan.
Smatra da ruž za usne može popraviti svaku kombinaciju.
Ranije ove godine je na svom Instagram profilu (koji danas broji više od140 hiljada pratitelja) objavila da je imenovana za modnu urednicu Vogue magazina te je tako postala prva žena s hidžabom koja je urednica jednog od izdanja ovog magazina na Zapadu.
Uz objavljenu fotografiju je napisala:, ,Nadam se da ću biti kulturna snaga (magazinu) koju čeka puno učenja, rasta i suočavanja s izazovima koji s tim dolaze. Nadam se da ste svi spremni i ponosni na ovo kao i ja.“
Aktivistkinja je za ženska prava i etničke manjine i uz to je, zdravstvena radnica za djecu sa autizmom.
Ne smijemo zaboraviti podijeliti i njene originalne stilske kombinacije, koje vam predstavljamo u nastavku.
Vjerujemo da će Rawdah svojim svježim pristupom stilu, umjetnosti i kulturi, zajedno sa svojim timom, dati poseban pečat Vogue magazinu i pričama koje će kreirati.
Veselimo se pratiti sve detalje o projektima ove kreativne dame.
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
* * *
Naslovna fotografija: @rawdis
Tekst: Emina Smaka
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!