TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 10.9.2021.

Rawdah Mohamed je norveški model porijeklom iz Somalije, a ranije ove godine je imenovana modnom urednicom magazina Vogue Skandinavija.

Poznata je i po svom eklektičnom i neobičnom modnom stilu - Rawdah spaja basic artikle sa komadima visoke mode.

Rawdah je započela svoju internacionalnu karijeru 2018. godine kada je u Oslu prisustvovala predstavljanju kolekcija za proljeće 2019./2020.
Tada su se njene kombinacije sastojale od upečatljivih naočala, perja pa čak i mrežastog ukrasa za glavu koji podsjeća na srednjovjekovni komad. 
Tada je pokazala svoju vještinu stilskog eksprimentiranja, ali i ljubavi prema neobičnim modnim dodacima.

Svi su se oduševljavali njenom kreativnom sposobnošću za kombiniranje pristupačnih komada iz high street brendova sa onim iz visoke mode. 

Svoj stil opisuje kao moderan i odvažan te kaže kako nikako ne želi da on bude običan i dosadan.
Smatra da ruž za usne može popraviti svaku kombinaciju.

Ranije ove godine je na svom Instagram profilu (koji danas broji više od140 hiljada pratitelja) objavila da je imenovana za modnu urednicu Vogue magazina te je tako postala prva žena s hidžabom koja je urednica jednog od izdanja ovog magazina na Zapadu.

Uz objavljenu fotografiju je napisala:, ,Nadam se da ću biti kulturna snaga (magazinu) koju čeka puno učenja, rasta i suočavanja s izazovima koji s tim dolaze. Nadam se da ste svi spremni i ponosni na ovo kao i ja.“

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rawdah ? (@rawdis)

Aktivistkinja je za ženska prava i etničke manjine i uz to jezdravstvena radnica za djecu sa autizmom

Ne smijemo zaboraviti podijeliti i njene originalne stilske kombinacije, koje vam predstavljamo u nastavku. 
Vjerujemo da će Rawdah svojim svježim pristupom stilu, umjetnosti i kulturi, zajedno sa svojim timom, dati poseban pečat Vogue magazinu i pričama koje će kreirati.
Veselimo se pratiti sve detalje o projektima ove kreativne dame.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rawdah ? (@rawdis)

* * *  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rawdah ? (@rawdis)

* * *  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rawdah ? (@rawdis)

* * *  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rawdah ? (@rawdis)

* * *  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rawdah ? (@rawdis)

* * *  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rawdah ? (@rawdis)

* * *  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rawdah ? (@rawdis)

* * *  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rawdah ? (@rawdis)

* * * 

Naslovna fotografija: @rawdis
Tekst: Emina Smaka  


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!