TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.4.2017.
13. i 14.5. – ovo su datumi koje već danas u svom rokovniku trebate rezervirati za najkreARTivniji vikend u godini. Naime, treće izdanje Festivala MODAMO.kreARTiva ove godine se održava ispod kreativnog šatora koji će se prostirati na platou BBI centra.
Upravo na našem Festivalu izložbenog i prodajnog karaktera želimo svim bh. kreARTivcima omogućiti da domaći proizvod nametnu pred uvoznim i na taj način ih potaknuti da budu što kreARTivniji u dizajniranju i što kvalitetniji u izradi svojih proizvoda. Naravno, kroz Festival želimo i pokazati koliki potencijal leži u domaćoj kreativnoj industriji.
Do našeg druženja je ostalo još samo 16 dana, a dotada, upoznajte još 15 izlagača čiji vas kreARTivni radovi čekaju na Festivalu.
# AMELIE COLLARS
Amela Ibrahimagić je vođena stavom da ono što zovemo stil, izražavamo kroz modne detalje, početkom 2012. godine kreirala brand Amelie Collars. Amelie Collars je profinjena, odvažna i ženstvena, a brand je inspiriran svakodnevnim potrebama uvjerene žene koja izražava sebe kroz nošenje određenog modnog dodatka. Pri izradi se koristi pažljivo odabranim prirodnim materijalima kao što su pamuk, svila, koža, a za ukrašavanje koristi prirodne kristale, perlice i bisere, perje,metalne dijelove.
# COCOPAT
Marijana i Patricia Kordić su dizajnerice koje se kriju iza branda COCOPAT, koji postoji već 5 godina. Marijana i Patricia su mama i kćer, a otkrile su nam da su jedna drugoj najbolja inspiracija, jer najbolji modeli nastaju kad ih osmišljavaju zajedno .Materijali koje koriste su visokokvalitetna eko koža i platno te najkvalitetniji metali, a svoj brand opisuju kao: ljubav - da ne volimo ovo što radimo, ne bi dogurale ovako daleko, kvalitet - jer nam se zbog kvaliteta klijentice vraćaju te smisao - jer ipak treba imati smisla za osmisliti jednu torbu; počevši od šnitova za krojenje pa do završnih detalja.
# EVELIN VILA
Evelin je dizajner koji se krije iza istoimenog branda proizvoda od kože, prvenstveno papuče.
Svoj brand opisuje kao zabavan,raznovrstan, kvalitetan, dok kad govorimo o inspiraciji, često su to ideje koje realizira zajedno sa svojim interesantnim kupcima. U izradi koristi prirodnu kožu.
# FREYA DESIGN
Irma Saljević Krvavac je dizajnerica torbi koje opisuje kao zaigrane i eye catcher. Inspiracija za dizajniranje joj je svaka žena koja je sklona modnim transformacijama i igranju u tom nekom svom modnom izričaju. Hrabre, odlučne i svoje žene su njihove muze. U izradi se koristi najčešće eko kožom, ručno oslikavanom ili vezenom, također raznim vrstama tkanih ćilima/ponjava, potom raznim vrstama štofova, kao i jutom uz ručno vezene detalje vunicom.
# INGEA BIO
Inga Krešić je dama koja je pokrenula Ingea Bio još prije 5 godina. Svoj brand opisuje kao prirodan, zdrav i hranjiv, a pri izradi proizvoda osluškuje potrebe tržišta. Koriste 100% sirovine na prirodnoj bazi od kojih izdvajaju med, pčelinji vosak, biljna i eterična ulja, hidrolate, mljevene biljke, biljne dijelove i mineralne tvari.
# LOONEY SPOONY
Petra Jelčić je dizajnerica ovog branda koji je pokrenut prije nešto više od 4 godine. Može se opisati kao personaliziran, kreativan i odvažan. Inspiraciju pronalazi zapravo u svemu što je okružuje, kao i u svojoj razigranoj i veseloj osobnosti. Uz to, najveća inspiracija joj je petogodišnja kćerka koja je njen glavni pokretač i osnovni razlog zašto je uopće krenula... Od materijala koristi prvenstveno polimernu glinu, kojom ukrašava pribor od inoxa te komplete za jelo od keramike i stakla. Uz polimernu glinu koristi i dodatke poput kristala, smole i sl.
# MAYDAY DESIGN
Majda Husaković je dizajnerica MAYDAY DESIGN nakita, koji postoji od 12.mjeseca prošle godine. Drugačiji, uočljiv, odvažan su riječi kojima opisuje svoj brand, a inspiraciju pronalazi svuda, u svakodnevnom životu, na ulici, posmatrajući žene svih dobnih skupina, igrajući se elementima nekog starog nakita iz kojih nastaju novi komadi. Koža, skaj, staklo, silk, guma, plastika, čipka, metal, razni konopci ...su samo neki od materijala kojima se koristi u izradi.
# MY ANGEL
Željka Zeba već godinu dana izrađuje nakit koji opisuje kao originalan, urban i upečatljiv. Inspiracija joj dolazi spontano, najčešće u vidu kombinacije boja – jednostavno zamisli komad nakita i pretočim tu ideju u konkretan proizvod.
# NODY - UNIKATNI NAKIT
Edina Džanko je dizajnerica nakita kojeg opisuje kao ekstravagantan, jedinstven, moćan... Inspiraciju pronalazi svuda oko sebe, a u proizvodnji Nody nakita koristi gajtan - pletenice, kristale, poludrago kamenje različitog oblika, perlice, bisere, srebro, te sve što joj se učini zanimljivo, a najviše svoju maštu.
# ROXBOX
Gordana Elez je prije 18 mjeseci počela sa izradom nakita, kojeg opisuje kao šaren, upečatljiv, poseban. Inspiraciju nalazi u detaljima iz svakodnevnog života. Interesantnu kombinaciju boja pronalazi bilo gdje... preplanula koža uz lepršavu crnu haljinu, lijep dan, rozi kišobran koji je pao na mokar asfalt, divna odjevna kombinacija slučajne prolaznice... Izrada nakita se bazira na pamučnim i svilenim koncima, a u cijelu priču spretno upliće staklene, drvene i plastične perle, kao i unikatno kamenje.
# SCRAPBOOKS BY VILDI
Vildana Kustura pokrenula je brand Scrapbooks by Vildi, prije skoro dvije godine. Opisuje ga ko jedinstven, nježan, elegantan i lijep, a za kreiranje inspiraciju nalazi svuda oko sebe, u željama i potrebama svojih klijenata, a najprije naravno, u svojoj mašti. I Pinterestu.
# STRIBOR
Edina Hadžić je pokrenula brand Stribor prije pola godine, a naziv je dobio prema jednoj od omiljenih zbirki bajki iz djetinjstva dizajnerice, „Striborova šuma“ od I.B. Mažuranić. Magija, more i organsko su tri riječi koje najbolje opisuju njen brand, a inspiraciju crpi upravo u prirodi i organskim oblicima u njoj, posebno moru. Njen nakit je u principu interpretacija mora, ali na novi i nekonvencionalniji način. Oblici su organski, a kristali izgledaju kao velike formulacije soli uhvaćene na konopcima. Pri izradi se najčešće koristi drvom, užom od konoplje, kožom, kao i kristalima.
# T.HANDMADE
Emina Sarač Mehić inspiraciju pronalazi u prirodi, kao i shabby chicu. Njen brand postoji već oko 18 mjeseci, a opisuje ga kao odraz njene duše. Pri izradi nakita koristi žicu, poludrago kamenje, polimernu glinu, razne vrste perlica, epoksidnu smola, drvo, boje itd.
# TREEHANA
Tihana Todić kreira komade koji su neprolazni, kvalitetni i minimalistički. Pri izradi koristi pamuk, viskozu i vunu, a inspiraciju pronalazi u svakodnevnom životu, kao i radu drugih kreatora.
# TRIBAL ACCESSORIES
„Inspiraciju pronalazim u svemu što me okružuje. A najviše me privlače boje. Uvijek zastanem i odlutam na trenutak kada uhvatim neku boju u danu koja se ističe iz gomile ili na koju nisam bila "spremna" naletjeti. Tada mi se i stvore neke nove kreacije u glavi.“, otkrila nam je dizajnerica nakita, Ena Marijanović. Njen brand postoji već četiri godine, a opisuje ga kao odvažan, upečatljiv i trendy.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Deseto ljeto snova. Pet dana. Jedan grad. Bezbroj trenutaka za pamćenje.
Sarajevo, grad snova, destinacija broj jedan po izboru National Geographic, ponovo će postati epicentar elektronske muzike, plesa i neponovljive energije od 28. maja do 1. juna. Garden of Dreams Festival 2025 najavljen je kao najveće izdanje do sada: petodnevno slavlje muzike, zajedništva i snova.
Ove godine, Garden of Dreams ulazi u svoju desetu sezonu, noseći sa sobom desetljeće iskustva, uspomena i ljubavi prema muzici. Garden of Dreams Festival, će po prvi put trajati čak pet dana, donoseći potpuno novo iskustvo svima koji su već postali dio Garden porodice, ali i onima koji će to tek postati.
Nove lokacije, novi sadržaji, dobro poznata energija
Publika može očekivati nove festivalske lokacije širom Sarajeva, pažljivo odabrane prostore koji će biti pretvoreni plesne podije i predstavljeni na način na koji to do sada nikada nisu bili. Uz njih dolaze i novi stagevi i novi zvuk, produkcija na svjetskom nivou i sadržaji koji će dodatno obogatiti festivalsko iskustvo.
"Ove godine želimo podići stvari na potpuno novi nivo," poručuje jedan od osnivača festivala, Bojan Jović. “Deset godina snova zaslužuje više dana, više prostora, više emocije. Želimo festival koji će obilježiti sezonu, ali i ispričati priču o svemu što smo zajedno prošli.”
Međunarodna imena koja prvi put dolaze u Sarajevo
Jedan od glavnih fokusa Garden of Dreams Festivala 2025. kao i uvijek, bit će i lineup: pažljivo složena lista međunarodnih izvođača koji će po prvi put nastupati u Sarajevu, zajedno s najjačim regionalnim i lokalnim imenima.
"Kreirali smo lineup koji će zadovoljiti i najzahtjevnije zaljubljenike u elektronsku muziku. Bit će tu imena koja su stvarala regionalnu i svjetsku scenu, ali i ona nova koja će je oblikovati u budućnosti. Vidjet ćete i neka lica koja niste ni mogli zamisliti da mogu biti dio elektronske scene, ali se savršeno uklapaju tu i stvaraju neki potpuno novi zvuk. Kombinujemo iskustvo i svježinu, baš kao i sam Garden.", ističe Renad Čelik, suosnivač festivala.
Festival kao pokret
Garden of Dreams Festival nije samo muzički događaj, to je pokret koji je izrastao iz Sarajeva, ali čiji su otkucaji prepoznati i van granica. U prethodnoj godini, Garden zvuk predstavio se publici u Londonu i Las Vegasu, a uskoro slijedi i Amsterdam. Ipak, kako poručuju organizatori: Sarajevo je dom.
"Uvijek se vraćamo ovdje, jer ovdje sve ima smisla. Svaki naš Festival je ujedno i pismo zahvalnosti gradu koji nas je oblikovao", kaže tim koji stoji iza Garden of Dreamsa.
Početak ljeta u znaku Bašte snova
Festival će se održati od 28. maja do 1. juna 2025. godine, a tačan sadržaj i prvi val izvođača bit će uskoro objavljeni. Ovim Festivalom, Garden of Dreams zvanično otvara ljetnu sezonu, kako za Sarajevo, tako i za cijelu regiju. Ulaznice će uskoro biti dostupne, a s obzirom na veliko interesovanje, organizatori savjetuju da se prati zvanična komunikacija i da se karte osiguraju na vrijeme.
Garden of Dreams Festival 2025 bit će više od festivala. Bit će to proslava deset godina zajedništva, vjere u muziku i moći snova koji nas povezuju. Zabilježite svoje kalendare i vidimo se u snovima.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!