TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.8.2017.

Ona se sjajno slaže s našom jutarnjom šalicom kave, Instagram postom s ručka u omiljenom restoranu, a odlično se nosi i sa svim našim avanturama, koje od nje zahtijevaju potpunu predanost i jačinu – jer svi znamo da ženska torba skriva brojne sitnice koje su nam potrebne kroz dan. Zbog toga je našem uredništvu uvijek pravi izazov zaviriti u torbu uspješnih bh.dama, jer kroz njihove priče i sami

Ona se sjajno slaže s našom jutarnjom šalicom kave, Instagram postom s ručka u omiljenom restoranu, a odlično se nosi i sa svim našim avanturama, koje od nje zahtijevaju potpunu predanost i jačinu – jer svi znamo da ženska torba skriva brojne sitnice koje su nam potrebne kroz dan. Zbog toga je našem uredništvu uvijek pravi izazov zaviriti u torbu uspješnih bh.dama, jer kroz njihove priče i sami otkrivamo kako dodatno poboljšati sadržaj naše torbe i tako izgledati dotjerano i na poslu, roditeljskom sastanku i druženju s damama.
Današnja gošća naše rubrike #modamozaviruje je Nejla Manov, brand menadžerica za Max Factor u kompaniji Orbico Beauty. Koje su sitnice našle mjesto u njenoj torbi, saznajte kroz Nejlinu listu i fotografije u nastavku. 

 ***

modamozaviruje nejlamanov maxfactor 2
 

  • Mobitel – mobitel koji zvoni bez prestanka, pa čak i nakon završetka jednog radnog dana. Jednostavno kao brend menadžer svim kolegama i kolegicama želite i trebate biti na raspolaganju 24 sata, jer želite da sve funkcionira kako treba. Naravno, nađe se tu i poneka ljubavna porukica koja prosto izmami osmijeh tokom radnog dana .
     
  • Sunčane naočale – u ovakvim ljetnim danima, kao što su sada, sunčane naočale su neizostavni modni dodatak. Posebno za mene, jer se inače jako rijetko šminkam, a kada se i šminkam to je neka prirodna varijanta s malo pudera, maskara na trepavice i ruž za usne u nekoj jarkoj boji.
     
  • Rokovnik – vjerovatno jedna od stvarčica koja je ujedno i najpotrebnija jednoj brend menadžerici, kroz koji prati sve dogovore, aktivnosti i sprovođenje istih. Rokovnik je zaista stvar u koju upisujem sve bitne datume, aktivacije, detalje (iako se ponekad i sama teško snađem u svom tom mess-u od obaveza).
     
  • Puder – Max Factor Miracle Touch puder kao idealno rješenje za ljetne vrućine. Puder koji moju kožu hidratizira i daje joj mat finiš, obzirom da se moja koža inače dosta sjaji.

    Ruž – Velvet ruž sa Matte efektom u rozkastoj nijansi je za mene neizostavan detalj make-up koji može u potpunosti transformirati izgled  Ujutro često koristim neke svježije i neutralnije nijanse, a za večernji look ipak se odlučujem za CRVENU – jarko crvenu.
     
  • Maskara – maskara, maskara, maskara. Zasigurno je uvijek u mojoj torbi iako ponekad nemam ni vremena za nanošenje iste. Morat ću biti iskrena i priznati da čak ponekad budem lijena za nanošenje iste, jer nisam previše stručna u tome. 
     
  • Labelo – u toku bilo kojeg godišnjeg doba, moje usne su suhe i trebaju potpunu njegu. Uz labelo čuvam ih od vjetra i najlakše mi je nanositi ga ovako u sticku. Tokom sastanka, ne moram se brinuti da li ću ga nanijeti pravilno jer je bezbojno i to je ono što mi zaista prija i zbog čega ovaj proizvod imam uvijek u svojoj torbi u više različitih primjeraka.
     
  • Krema za ruke – svaka žena bi trebala njegovati svoje ruke i posvetiti im više pažnje. Kroz konstantne obaveze, ponekad ih zaboravimo, a one su zapravo oličenje naše mladosti i ljepote. Stoga, ja svoje ruke mažem i njegujem minimalno poslije svakog pranja ruku, ako ne i više. 
     
  • Parfem – ovo je sigurno must-have svake dame, žene, pa i brend menadžerice. Obzirom na okruženje u kojem radim, gdje je jako puno kolegica, (kolege su nam ovdje u manjini), navikli smo da svaki dan ujutro postavimo pitanje jedna drugoj, a koji si danas parfem stavila? Good Girl je sigurno veliki blockbuster ove godine i moj omiljeni moram priznati.
     
  • Držač za kartice – ovo je nešto najbolje što sam dobila u posljednih godinu dana. Prije nekoliko dana izgubila sam novčanik, ali laknulo mi je kada sam shvatila da su kartice i lična odvojene i da u biti nisam izgubila ništa previše vrijedno (novca ne držim jako puno u novčaniku, veći sam fan skidanja sa kartice i trošenja u kratkom roku).


modamozaviruje nejlamanov maxfactor 3

  • Mobitel
  • Sunčane naočale
  • Rokovnik
  • Puder
  • Ruž
  • Maskara
  • Labelo
  • Krema za ruke
  • Parfem
  • Držač za kartice
  • Vizit kartice
  • Ključevi – ključevi su uvijek u mojoj torbi, iako ih jako teško pronađem. Pokušavam da uvijek držim neki veliki privjesak, ali opet kažem ženska torba – rupa bez dna.
  • Slušalice  - muzika je sve, opušta i stavlja osmijeh na lice čak i kada nisam raspoložena.


Bonjour

Wes Anderson: Izložba koja pokazuje kako je jedan režiser postao cijeli vizualni univerzum

TEKST: Ada Ćeremida

Wes Anderson: Izložba koja pokazuje kako je jedan režiser postao cijeli vizualni univerzum Wes Anderson: Izložba koja pokazuje kako je jedan režiser postao cijeli vizualni univerzum

Ako ste ikada gledali Wes Anderson film i pomislili „Kako je moguće da neko ovako vidi svijet?“ onda vam je već jasno zašto je ovaj američki režiser dobio svoju prvu veliku, sveobuhvatnu izložbu u Londonu.

A ako ga nikada niste detaljno pratili, možda vam je ime poznato, ali ne znate zašto je upravo on jedan od najutjecajnijih vizualnih autora današnjice. Ukratko: u 56. godini, Anderson je stvorio filmski jezik koji prepoznate iz jednog kadra. To nije slučajnost već spoj arhitekture, dizajna, humora, nostalgije i preciznosti koja graniči s nenormalnom.

Zato je londonski Design Museum otvorio Wes Anderson: The Archives, izložbu koja na jednom mjestu okuplja više od 700 predmeta iz čitave njegove karijere od ranih crteža i bilježnica, do setova, kostima, minijaturnih modela i stop-motion lutaka. Postavka je otvorena do kraja jula 2026. godine, što znači da imate cijelu sezonu da je posjetite prije nego što se ovaj Andersonov svijet spakuje i nestane iz Londona.

 



Svijet Wesa Andersona: kada film postane arhitektura  

U Andersonovim filmovima scenografija nikada nije samo pozadina. Ona je narativ. Gradovi, hoteli, vagoni vozova, podmornice, male sobe i ogromne dvorane sve je komponovano kao arhitektonski crtež koji od početka ima svoju logiku. Na izložbi u Londonu ta se logika vidi još jasnije. 

Možete doslovno stajati pred maketom Grand Budapest Hotela i osjetiti onu istu mješavinu nostalgije i bajkovitosti koja je obilježila film. U vitrini nekoliko koraka dalje stoje kostimi koji su određivali karakter prije nego što je glumac izgovorio prvu repliku, a odmah pored njih nalaze se Andersonove bilješke o bojama, potezima kamere i rasporedu elemenata unutar kadra.

 



Sve to zajedno pokazuje da Anderson ne snima “slučajno” lijepo. Njegove slike su arhitektonski precizne. Njegovi setovi imaju zoniranje. Kadrovi imaju osovinu. Boje imaju funkciju. To je vizualni sistem u kojem svaki detalj postoji s razlogom i upravo zbog toga njegovi filmovi djeluju kao da gledate ilustriranu knjigu koja je oživjela.

 



Nostalgija kao građevinski materijal: Andersonovo naslijeđe i DNK  

Iako kritičari često kažu da Anderson “živi u retro estetici”, izložba pokazuje sasvim suprotnu stvar: on ne imitira prošlost, nego je rekreira kao emocionalni pejzaž. Njegov rad je duboko ukorijenjen u evropsku književnost, francusku kinematografiju 60-ih, američki indie duh 90-ih i estetiku foto-albuma pronađenih na tavanu. 

U postavci se vide njegovi rani Polaroidi, skice i stranice scenarija koje otkrivaju koliko Anderson polazi iz ličnog arhiva sjećanja, male opsesije, detalji iz djetinjstva, reference na staru arhitekturu, razglednice, vintage tipografije.

 

 

Sve to se pretače u njegovu prepoznatljivu nostalgiju: svijet u kojem prošlost nije dokument nego emocija. Zato Andersonovi filmovi tako lako pogađaju publiku jer djeluju kao sjećanje koje nikada nismo imali, ali bismo voljeli da jesmo. 

Izložba u Londonu precizno mapira te utjecaje i pokazuje kako jedan autor uspijeva izgraditi estetiku koja postaje globalna kulturna šifra.

 



Stop-motion magija: zanat koji je stvorio Fantastic Mr. Fox i Isle of Dogs  

Najintimniji dio izložbe je onaj koji se bavi Andersonovim animiranim filmovima. U vitrini se nalaze originalne lutke iz “Fantastic Mr. Fox” i “Isle of Dogs” male, savršeno artikulisane figure koje ste godinama gledali na ekranu, a sada konačno vidite koliko su fizički stvarne. 

Njihovi kaputi su ručno šivani, krzno je stilizovano, oči i zglobovi izrađeni s milimetarskom preciznošću. Pored njih stoje dijelovi minijaturnih gradova, ulica i interijera u kojima se odvijaju ključne scene, kao i nacrti koji pokazuju koliko je svaki pokret planiran unaprijed.

 



Anderson sa 56: Zašto baš sada retrospektiva njegovog života i rada? Kroz protekle dvije decenije Anderson je izgradio nešto rijetko: vizualni jezik koji publika prepoznaje iz jedne slike. Njegovi filmovi prožimaju modu, arhitekturu, fotografiju i čitavu generaciju dizajnera. On je autor čiji se rad proučava na univerzitetima, čije boje završavaju na moodboardima interijera, čiji se kadrovi citiraju kao standard simetrije i kompozicije.

U 56. godini njegova karijera je već dio historije ali i sadašnjosti. Upravo zato retrospektiva djeluje opravdano: Anderson je postao fenomen koji prevazilazi filmsku industriju. Izložba “The Archives” potvrđuje ono što su fanovi odavno znali: Wes Anderson više nije samo ime u špici. On je vizualni pravac. Estetski pokret. Kategorija sama za sebe.

 

 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @designmuseum


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!