TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.3.2018.
U Instagram profil ove mlade PR managerice zaljubili smo se zahvaljujući njenim sjajnim fotografijama s putovanja diljem svijeta, odličnim #ootd pričama, a nakon što smo 1 tjedan proveli u njenom ormaru, odlučili smo zaviriti i u njenu beauty rutinu. Hana često kroz svoje Instagram priče na profilu @noorofmyeyes i blogu otkriva svoju beauty rutinu, a kroz mini upitnik odlučili smo sazn
Kako izgleda tvoja jutarnja rutina?
Operem zube, umijem se, nanesem kremu i šminkam se ako idem van. Vikendom naravno i doručkujem u miru jer mi je jutro najdraži dio dana i volim da ustajem što ranije, čak i kada ne idem na posao.
Bez kojeg kozmetičkog preparata ne možeš zamisliti dan?
Bez balzama za usne i korektora ne bih mogla zamisliti dan..
Tvoja tajna zdrave i hidratizirane kože je...
Nemam tajne jer sve svoje trikove dijelim na svom Instagram profilu. Imam masnu kožu i zato volim kreme koje imaju gel teksturu ili su lagane kao npr. Clinique moisture surge. Trudim se također da pijem bar 1L vode na dan.
Tvoje tajno beauty oružje je?
Kod ovog pitanja sam dugo razmišljala jer ne znam zaista, ali mislim da je meni baza najbitnija tj. dobar puder ili korektor koji će prekriti pigmentacije od akni koje se jave ponekad. Kada imam dobru podlogu onda mi je sve super. :)
Što radiš kako bi ostala fit i zdrava?
Nažalost ne bavim se sportom, zahvalna sam genima koji mi omogućuju da jedem još uvijek sta želim i da se to apsolutno na meni ne vidi. Mada, voljela bih da idem u teretanu i bar radim vježbe, to mi je neki cilj za ovu godinu, tješim se da je tek početak 2018 godine. :)
Koje preparate koristiš za čišćenje lica?
Prvo ide skidanje šminke naravno. Dugo sam koristila The body shop Chamomile balzam koji otopi svu šminku i zatim pokvasim peškirić za lice toplom vodom i sve skinem bez nepotrebnog trljanja. Trenutno sam u potrazi za sredstvom koji ima malo bolje sastojke. Nakon toga očistim još jednom lice sa Alverde pjenom za čišćenje lica za osjetljivu kožu.
Koji proizvodi su tajna tvog večernjeg make-up looka?
Za večernji look volim jači eye make-up smokey eyes ili malo jače konturisanje bronzerom i rumenilom. Zaista tu nemam neki tajni određeni proizvod.
U koje beauty tretmane investiraš svaki mjesec?
Što se tiče beauty tretmana, probala sam samo dva: Mikrodermoabraziju i Hydrafacial. Mislim da nijedan od ta dva ne bih ponovo radila jer me nisu ubijedili da bi mogli dugoročno napraviti neku veliku razliku.
Koji je najbolji beauty savjet koji si dobila?
Najbolji savjet je onaj da stvarno voliš sebe iako to uvijek zvuči kao cliché. Jer kad prihvatiš sebe i ne porediš uvijek sebe sa drugima zračiš, i to se primijeti na kilometre. Ja još uvijek radim na tome.
Koji proizvod jedva čekaš isprobati ovog proljeća?
Ne znam šta ima novo, ne pratim, ali odavno imam želju da nađem neko novo lijepo rumenilo baš za proljeće i ljeto. :)
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!