TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.4.2016.
Branding konferencija najjačim programom do sada, nastavlja sa predstavljanjem svjetskih trendova u oblasti brendinga i komunikacija.
Sarajevo i ovog juna postaje regionalni centar diskusije na temu brendinga i komunikacija. “Mind Your Brand” slogan je šeste Branding konferencije, koja će se održati 3. juna u My FACE-u, čime nagovještava iznimno zanimljiv sadržaj i vrhunske predavače.
Već smo navikli da Branding konferencija dovodi eminentne eksperte iz oblasti brendinga i marketinga, što potvrđuje i ovogodišnjim programom. Dolazak eksperta svjetskog renomea iz oblasti neuromarketinga Thomasa Trautmanna sigurno će privući veliku pažnju stručne javnosti. Gospodin Trautmann je partner u kompaniji SalesBrain, pioniru i lideru u ovoj oblasti.
Očekuju nas vrlo interesantna predavanja i panel diskusije ostalih eksperata kao što su: Špela Oblak- CEO LUNA TBWA, Slovenija, Damir Ciglar- CEO Imago, Hrvatska, Edin Mehić- CEO Kolektiv, BiH, Amina Karić- Vice President of Operations, Authority Partners, BiH, Haris Memić- CEO DevLogic, BiH, Milad Čerkić- Osnivač kompanije AtlantbhBiH, Sanja Milinović- direktor odjela za direktni nastup na tržištu Hrvatski Telecom, Minka Gazibara- CEO Studio Marketing, BiH, Igor Štefanec- Corporate Communications Manager Ikea Hrvatska, Elma Pašić - CEO GFK, BiH.
“Sloganom konferencije “Mind Your Brand” šaljemo jasnu poruku da vodite računa o svom brendu. Fokus mora biti na konstantnom razvoju i unapređivanju pozicije u svijesti potrošača. Pri tome brandovi moraju ostati dosljedni vrijednostima iza kojih stoje, a u isto vrijeme biti dovoljno zanimljivi i stalno nuditi više od očekivanog. Samo investiranjem u inoviranje brenda i održavanje interakcije s tržištem možete osvojiti nove i iznova zadiviti lojalne potrošače”, istakla je Vesna Beganović, Founder & CEO agencije Via Media.
Za više informacija o programu, predavačima, kao i Early Bird prijavama saznajte na www.branding.ba
TEKST: Bonjour.ba/PR
U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju od 15. do 18. svibnja okupiti nekoliko tisuća sudionika!
“Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll…" samo su neki od govornika koji će ove godine nastupiti na glavnoj festivalskoj pozornici u Rovinju, navode iz organizacije.
Pet festivalskih pozornica
Uz glavnu dvoranu AAA, koja će ponovno biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice, te dvoranu BEE i DK LLLounge – prepoznate kao prostori za razmjenu mišljenja, iskustava i uvida u savremene komunikacijske tokove – festival se ove godine širi na još dvije dodatne pozornice koje će ponuditi raznolik i aktualan program.
Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o važnim temama industrije iz dosadašnje dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage – smještenu uz bazen, u ambijentu koji spaja svibanjsko sunce, hlad i osvježenje s aktualnim komunikacijskim sadržajima. Festival i ove godine nastavlja uključivati sudionike u sam tok programa, a večernji termini donose dodatnu promjenu ambijenta – umjesto glavne dvorane, tri večeri bit će rezervirane za THE OTHER BEACH Stage. Planirano je da se dodjele nagrada, ukoliko vremenske prilike to dopuste, po prvi put održe na otvorenom, uz morski ambijent i ugođaj večeri pod zvijezdama.
„Svake godine cilj nam je potaknuti još više razgovora, pitanja i konkretnih primjera iz prakse. Novi formati i širenje programa na dodatne pozornice omogućit će sudionicima da biraju sadržaj koji im najviše odgovara. I dalje ostajemo vjerni onome što DK čini prepoznatljivim – vrhunskim predavačima, odličnom sadržaju i organizaciji na koju možete računati”, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.
Plan B
U slučaju kiše, jakog vjetra ili drugih promjenjivih vremenskih uvjeta, predviđene su alternativne lokacije u zatvorenom kako bi sudionici neometano mogli pratiti program. Dodjele nagrada koje su se trebale održati na plaži bit će premještene u dvoranu Hall AAA, dok će se POOLSIDE Stage preseliti u Šššumicu – prostor u prizemlju koji se, unatoč imenu, nalazi u prostoru hotela i nudi savršene festivalske uvjete.
Program
Ovogodišnje izdanje festivala donosi opsežan program gdje će se okupit 200 govornika iz različitih područja industrije u više od 80 festivalskih segmenata, koji uključuju panele, predavanja i posebne formate kreirane s ciljem pružanja kvalitetnog festivalskog iskustva.
Od stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema – kroz brojne razgovore i predavanja sudionici će imati priliku istražiti kako se komunikacijska industrija suočava s izazovima suvremenog društva i tehnologije.
Uz glavni sadržaj, posjetitelje očekuje i zanimljiv popratni program među kojima su Sunset Yoga, THE Fitness Workout, niz party sadržaja, kao i brojni drugi formati za opuštanje i umrežavanje. Program ne završava kada se ugase svjetla u glavnoj dvorani jer se sudionici u petak nakon dodjela nagrada mogu u dvorani Hall AAA priključiti zanimljivom segmentu Midnight Mutterings, gdje će glavnu ulogu imati Michael Corcoran i Galeb Nikačević Hasci-Jare.
Detaljan raspored i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!