TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.11.2016.
Nakon odmornog vikenda i punjenja baterija u dragom društvu, ponedjeljak s dugom to-do listom zadataka i par prezentacija na radaru se čini kao najbolji početak radnog tjedna. Zbog toga smo bili uistinu uzbuđeni što je naš počeo druženjem s čak 17 bh.kreARTivaca na MODAMO.kreARTiva edukacijama u Sarajevu.
Podsjećamo, ideja o MODAMO.kreARTiva konceptu u MODAMO.uredništvu javila se još 2011.godine kada smo sa željom da okupimo sjajne ljude, dizajnere i kreativce pokrenuli naš Festival.
Jedinstvena energija, optimizam i brojna poznanstva nakon festivala motivirali su nas da nastavimo našu potragu za partnerom koji će prepoznati potencijal koji leži u kreativnoj industriji u Bosni i Hercegovini. Našu ideju o predstavljanju domaćeg dizajna na kvalitetan i moderan način i cilj da pospješimo domaću proizvodnju prepoznali su u INTERA Tehnološkom Parkom te Ambasadi Sjedinjenih Američkih država s kojima surađujemo na ovom projektu.
Naime, edukacije koje smo organizirali u Mostaru i Sarajevu su samo prvi korak k Festivalu dizajna i umjetnosti MODAMO.kreARTiva koji organiziramo u Sarajevu 20.5.2017.godine.
Pred predstavnicima 17 domaćih bh.brandova, mentori su pružili svoja znanja o tri najvažnije teme kada govorimo u uspješnom poslovanju na našem tržištu.
O ispitivanju tržišta, pronalaženju novih kupaca, psihologiji kupaca, kao i procesima razmišljanja kroz koje prolazi kupac prije odluke o kupovini, učili smo uz mentoricu Arijanu Miličević. Arijana je kroz svoju karijeru pozicionirala razne brandove koji su već poslovali na našem tržištu, no i uspješno plasirala nove internacionalne brandove na tržište BiH i regije.
O identitetu branda i emocijama koje brand treba probuditi kod kupca, učili smo uz mentora Armina Alijagića. Armin je svoje iskustvo izgradio suradnjom s bh. dijasporom te institucijama kao što su UNDP, Europska unija, IFC (World Bank Group) i mnoge druge, zbog čega su njegova predavanja o brandingu bila itekako korisna za sudionike edukacija.
Sa obzirom da je utjecaj društvenih mreža sve veći i činjenicu da čak 75% ljudi poduzme neku akciju inspirirani Instagram objavom, na edukacijama smo se družili i sa uspješnom bh.blogericom Ernom Saljević koja je sve sudionike edukacija podučila kako izgleda odlična Instagram objava, kako se istaknuti na društvenim mrežama, ali i što je ključno za privlačenje novih pratitelja bez ikakvih financijskih ulaganja.
Da uistinu pokrećemo bh.tvornicu lijepih stvari jasno pokazuje i činjenica da se na edukacije do sada prijavilo čak 115 bh.brandova. Od te brojke, njih 17 najboljih je dobilo priliku za sudjelovanjem na edukaciji u Sarajevu, a ovakva potražnja je samo pokazatelj da radimo sjajnu stvar za domaću kreativnu industriju za koju vjerujemo da ćemo dodatno osnažiti kako kroz naše edukacije, tako i kroz MODAMO.kreARTiva Festival dizajna i umjetnosti koji spremamo na proljeće.
LINK NA PRIJAVNI OBRAZAC ZA EDUKACIJE U BANJA LUCI
FOTO: EDVIN KALIĆ
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kad neko spomene bijelo odijelo, većina nas automatski pomisli na mladenke, šampanjac i konfete, ali ZARA je odlučila promijeniti pravila igre i uspjela je.
Ovaj bezvremenski set bez rukava sa skulpturalnim detaljem u struku i širokim, lepršavim pantalonama toliko je elegantan i efektan.
Zamislite ga na večeri s prijateljicama uz otvorenu terasu i bijelo vino, na poslovnom sastanku kad želite izgledati kao da ste upravo sišle s modne piste… to je ta magija. Spoj savršeno krojenog prsluka s dramatičnim linijama i pantalone koje plešu dok hodate.
A još nismo ni počeli o tome kako dobro izgleda uz preplanuli ten.
Materijal? Strukturiran taman koliko treba da zadrži formu, ali lagan. Boja? Snježno bijela koja odbija svjetlo i privlači poglede.
U ovom setu nema greške. Možete ga nositi s minimalističkim sandalama i crvenim ružem za večernji izlazak, uz ravne papuče i tote torbu za brunch.
Naslovna fotografija: @georginalennon1
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!