MODAMO.istražuje: Koliko blogeri zapravo zarade objavama na Instagramu? - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

MODAMO.istražuje: Koliko blogeri zapravo zarade objavama na Instagramu?

Tekst:

Bonjour.ba

MODNE VIJESTI
14.1.2016.

Chiara Ferragni, Aimee Song, Kristina Bazan,Julie Sariñana – što je zajedničko ovim damama? Zanimanje: blogerice. Naveli smo samo par njih koje su, prema istraživanjima u 2015.godini, bile najpopularnije i zaradile najviše novca. Koliko je to najviše i na čemu one zapravo zarađuju?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Blogerice imaju svoje Instagram stranice, koje sigurno pratite: The Blond Salad, Song of Stlye, Kayture, Sincerely Jules... Na istim možete vidjeti kako blogerice kombiniraju različite brendove, sve kroz različite oblike suptilnog marketinga, koji brendovima u doslovce par minuta donose i do 100 % veću zaradu.

Koliko će znamenki imati broj koji na kraju mjeseca blogerice zarade, naravno, ovisi o broju followera na Instagramu. Jedna sponzorirana Instagram objava jedne od top blogerica iznosi između 9.000 i 45.000 KM. A ako se slučajno zovete Kylie Jenner, taj iznos doseže vrtoglavih 540.000 KM.

Iako mnoge zvijezde među blogericama taje iznos novca koji stoji iza njihovih marketinških kampanja, određene brojke uvijek iscure u javnost. Tako će primjerice Kristina Bazan od nedavne L'oreal kampanje za koju je potpisala ugovor zaraditi oko 1,808.000 KM.


insta3

A blogerica koja vlada blogosferom, Chiara Ferragni, s više od 5,000.000 followera u prošloj godini je različitim kampanjama zaradila oko 4,517.000 KM.

insta2 

Oko društvenih mreža, s posebnim naglaskom na Instagram, izgradila se posebna mreža ciljanog digitalnog marketinga. A da se ulaganja u isti poznatim brendovima itekako isplate, u prilog govori novac koji im se višestruko vraća. Primjerice, poznati online shop Shopstyle samo je u prosincu 2015.godine zahvaljujući objavama svojih blogera zaradio 11,000.000 KM, što je tristopostotni rast u odnosu na prethodnu godinu.

Jasno je da blogerice zauzimaju sve veću ulogu u modnoj industriji, djelomično zahvaljujući svom stilu i zanimljivim objavama na društvenim mrežama, a djelom zahvaljujući činjenici da svoj blog čine izvorom prihoda i jednim od ciljanih meta marketinga raznih brendova.

Photo : fashionista.com, instagram.com

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno