TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.1.2016.
Chiara Ferragni, Aimee Song, Kristina Bazan,Julie Sariñana – što je zajedničko ovim damama? Zanimanje: blogerice. Naveli smo samo par njih koje su, prema istraživanjima u 2015.godini, bile najpopularnije i zaradile najviše novca. Koliko je to najviše i na čemu one zapravo zarađuju?
Blogerice imaju svoje Instagram stranice, koje sigurno pratite: The Blond Salad, Song of Stlye, Kayture, Sincerely Jules... Na istim možete vidjeti kako blogerice kombiniraju različite brendove, sve kroz različite oblike suptilnog marketinga, koji brendovima u doslovce par minuta donose i do 100 % veću zaradu.
Koliko će znamenki imati broj koji na kraju mjeseca blogerice zarade, naravno, ovisi o broju followera na Instagramu. Jedna sponzorirana Instagram objava jedne od top blogerica iznosi između 9.000 i 45.000 KM. A ako se slučajno zovete Kylie Jenner, taj iznos doseže vrtoglavih 540.000 KM.
Iako mnoge zvijezde među blogericama taje iznos novca koji stoji iza njihovih marketinških kampanja, određene brojke uvijek iscure u javnost. Tako će primjerice Kristina Bazan od nedavne L'oreal kampanje za koju je potpisala ugovor zaraditi oko 1,808.000 KM.
A blogerica koja vlada blogosferom, Chiara Ferragni, s više od 5,000.000 followera u prošloj godini je različitim kampanjama zaradila oko 4,517.000 KM.
Oko društvenih mreža, s posebnim naglaskom na Instagram, izgradila se posebna mreža ciljanog digitalnog marketinga. A da se ulaganja u isti poznatim brendovima itekako isplate, u prilog govori novac koji im se višestruko vraća. Primjerice, poznati online shop Shopstyle samo je u prosincu 2015.godine zahvaljujući objavama svojih blogera zaradio 11,000.000 KM, što je tristopostotni rast u odnosu na prethodnu godinu.
Jasno je da blogerice zauzimaju sve veću ulogu u modnoj industriji, djelomično zahvaljujući svom stilu i zanimljivim objavama na društvenim mrežama, a djelom zahvaljujući činjenici da svoj blog čine izvorom prihoda i jednim od ciljanih meta marketinga raznih brendova.
Photo : fashionista.com, instagram.com
TEKST: Ada Ćeremida
Dobitnica nagrade Creative Arts Emmys, izvršna producentica i novinarka Poh Si Teng, na svečanoj dodjeli nagrada održanoj sinoć u Los Angelesu, prošetala je crvenim tepihom u elegantnoj bijeloj haljini Kaftan studija.
Si Teng, čiji dokumentarni filmovi su bili nominirani i za Oskara, BAFTA-u te druga prestižna priznanja, ovog puta je slavila pobjedu za rad za film “Patrice: The Movie”, u kategoriji “Exceptional Merit in Documentary Filmmaking”, čime je još jednom potvrdila svoj status jedne od značajnijih figura u svijetu dokumentaraca.
Poh Si Teng rođena je u Maleziji, a novinarsku i producentsku karijeru gradila je u najvećim svjetskim medijskim kućama, uključujući The New York Times i Al Jazeeru.
Njeni projekti često se bave ljudskim pravima, migracijama i društvenim nepravdama, zbog čega su dobili međunarodna priznanja i prepoznatljivost. Njen dokumentaristički pristup uvijek spaja snažnu naraciju s dubokom empatijom, što je prepoznala i Emmy akademija.
Za ovu posebnu priliku, Si Teng se odlučila za besprijekorno krojenu bijelu haljinu Kaftan studija, brenda koji posljednjih godina bilježi sve veći međunarodni uspjeh.
Kreacija minimalističkih linija, sa V-izrezom i elegantnom siluetom koja prati figuru, dodatno je naglašena detaljima nakita i crvenim ružem. Kaftan studio je i ranije oblačio istaknute ličnosti na filmskim festivalima i međunarodnim ceremonijama, potvrđujući da bh. dizajn itekako ima svoje mjesto na globalnoj sceni.
Foto: Kaftan studio
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!