TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.1.2016.
U backstageu proljetnih revija, vizažisti i frizeri su eksperimentirali, igrali se postojećim beauty klasicima i prepoznatljivim vještinama kako bi odvažno kreirali beauty lookove koji su uskoro postali ogledni primjer za proljetne trendove.
I dok je dio njih favorizirao minimalizam, drugi su se igrali jarkim tonovima, poznatim bazičnim make-up proizvodima dali novi izgled i svrhu te bili kreativni u kreiranju trendova u kosi.
Kojih će osam beauty trendova obilježi sezonu pred nama, pogledajte u nastavku.
#Crveni ruž na usnama
Nijansa koja nikada ne dosadi.
Oscar de la Renta
#Kratka kosa
Ukoliko želite napraviti dramatičnu promjenu vaše frizure, ovo je prava sezona da to napravite. Kratka pixie frizura i bob su se na revijama svjetskih dizajnera nametnuli kao imperativ.
Alexander Wang
#Prirodan izgled
Lijepu i njegovanu kožu najbolje ćete pokazati prirodnim make-up koji će sakriti par nesavršenosti, dodatno naglasiti vaše rumene obraze i jagodice te dati ženstvenu notu vašem pogledu uz par poteza maskarom.
Isabel Marant
#Plava sjenila na očima
Devedesete su se vratile u našu kozmetičku torbicu uz pomoć odvažnih nijansi sjenila koje su ove sezone favorizirali svi – od Chanela do Marca Jacobsa.
Diane von Furstenberg
#Nešto drugačija pletenica
Omiljena frizura među brojnim damama, ove sezone nosi snažnu poruku, koja je suprotnost slatkom i ženstvenom izgledu kakav je tipičan za Valentino pletenice. Zalizana kosa, stroga forma i urednost su cilj kojem trebate težiti u kreiranju pletenice.
J.W.Anderson
#Ne bojte se igrati s bojama
Kao suprotnost minimalizmu, na pistama su predstavljeni i make-up lookovi koji će u vama probuditi odvažnost – metalik smokey eyes, neonski tonovi na očima, smeđi tonovi na usnama...
Giambattista Valli
#Ukrasi za kosu
Upečatljiv dodatak koji će začiniti vašu svakodnevnicu – na vama je da birate između satenskih traka, ukosnica ili simpatičnih rajfova za kosu.
Rodarte
# “Zamagljeni“pogled
Kako bi kreirali pomalo tajnovit i misteriozan pogled, make-up vizažisti su modelima nanijeli crnu olovku duž gornje i donje strane trepavica te dodatno četkicama za sjene razmazali olovku.
Chloe
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!