TEKST: Ada Ćeremida

DATUM OBJAVE: 3.10.2025.

U svijetu mode, danas svjetla Pariza usmjerena su na Loewe, kuću koja započinje novu eru pod rukovodstvom dvoje dizajnera.

Jonathan Anderson godinama je bio lice Loewea, redefinišući brend kroz svoju hrabru estetiku, drsku igru silueta i jedinstvenu mješavinu zanata i umjetnosti. 

No, svaki kraj otvara prostor za novi početak. Danas, na Paris Fashion Week-u, Jack McCollough i Lazaro Hernandez preuzimaju palicu, donoseći sa sobom američku viziju, iskustvo stečeno kroz Proenza Schouler i vlastiti estetski rukopis. 

Ovo je njihova prva prilika da pred svijetom pokažu kako Loewe može izgledati u njihovom rukopisu, između naslijeđa i svježih ideja, između španskog zanata i američkog stila.

 



Još prije nego što su modeli zakoračili na pistu, Jack i Lazaro su dali naslutiti ton i karakter nove sezone. Predkampanja za proljeće/ljeto sezonu za 2026. godinu evocirala je osjećaj optimizma i svjetlosti, s fotografijama koje prizivaju mediteranske pejzaže i teksture, kontrastirajući pastelne tonove s intenzivnim primarnim bojama. 

 



Materijali su igrali ključnu ulogu: kombinacija prozirnih tkanina, bogate kože i slojevitih silueta sugeriše promišljenu ravnotežu između fluidnosti i strukture. 

Svaka kreacija čini da zanat ostaje u centru pažnje, ali uz američki senzibilitet za nosivost i detalj. Pozivnice za reviju, ručno izrađene od kože i utisnute motivom otvarača ili čepotvara, simbolizirale su novu eru, maleni, ali značajni znakovi početaka koji oblikuju cijelu kolekciju.

 

 

Element Ellsworth Kellyja & simbolika postavke revije  

U prostoru revije kuće Loewe u Parizu, posjetitelji su bili dočekani s umjetničkim djelom američkog slikara i kipara Ellswortha Kellyja, pod nazivom Yellow Panel with Red Curve iz 1989. godine. Ova slika, smještena na ulazu, bila je uvod u novu estetiku brenda. 

Dizajneri Jack McCollough i Lazaro Hernandez na Instagramu su opisali ovo djelo kao "vibrantnost i taktilnost ukorijenjenu u zanatu", te "sunčanost i senzualnost koja je inherentna španskim korijenima" brenda. 

 

 

Tradicija i svježina u svakom koraku  

Revija održana danas bila je jedno od najočekivanijih događanja na sedmici mode. Jack McCollough i Lazaro Hernandez, donijeli su svjež pogled na špansku modnu kuću, spajajući američku preciznost s europskom sofisticiranošću. 

Revija je bila obilježena minimalističkom scenografijom, gdje su modeli kretali po reflektirajućoj podlozi, stvarajući dojam lepršavosti i fluidnosti.

 



Kolekcija je uključivala široke, lepršave siluete, često u kombinaciji s uskim, strukturiranim komadima, stvarajući kontrast između slobode i discipline. Boje su varirale od nježnih pastelnih tonova do živahnih primarnih boja, odražavajući optimizam i energiju koju su dizajneri željeli prenijeti. 

Materijali su bili raznoliki, od laganih tkanina do bogate kože, a detalji poput ručno izrađenih kopči i vezenih uzoraka dodavali su dubinu i teksturu svakom komadu.

 


Torbe, koje su uvijek bile ključni element Loewea, sada su reinterpretirane kroz prizmu modernog dizajna. Novi modeli kombinovali su funkcionalnost s estetikom, često s neočekivanim detaljima poput metalnih umetaka ili asimetričnih oblika, pokazujući da luksuz može biti i inovativan i pristupačan.
 

 

Revija Loewe SS26 označila je početak novog poglavlja za ovu špansku modnu kuću. Pod vodstvom Jacka McCollougha i Lazara Hernandeza, brend je uspio spojiti svoju bogatu tradiciju s modernim pristupom, stvarajući kolekciju koja je istovremeno inovativna i poštuje historiju kuće koju su naslijedili. Ova sinergija između prošlosti i budućnosti obećava uzbudljive stvari za Loewe u nadolazećim sezonama.
 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @loewe


Bonjour

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

TEKST: Ada Ćeremida

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

Zamislite da hodate sarajevskim ulicama i na sebi nosite jaknu koja je jučer bila otpad u tekstilnim fabrikama, a danas nosi broj 07/10. Šta ovo znači?

U gradu koji rijetko slavi modu na ovaj način, pojavio se projekat koji ne govori o “održivosti” nego je živi.

Eterna, novi bh. brend kreiran iz viška, a napravljen da traje koji je prije dva dana eksplodirao na OREA Art Marketu u Domu mladih i već nestaje s online polica.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_13

Kako iz sarajevskog otpada nastaje moda koja traje vječno?  

Amila Hrustić, kreativna direktorica i dizajnerica Aleksandra Lovrić odlučile su uraditi ono što industrija izbjegava, umjesto novih materijala uzele su viškove tekstila od modnih kuća Inside by Ećo, Bontexa, Empressa, Treehane i dizajnera Marka Fehera i od njih stvorile unikatne komade.

Ručno rađeni, numerisani i limitirani na samo 10 primjeraka. Kada nestanu, gotovo je. Nema reprinta, nema “iduće sezone”.

„Htjeli smo da svaki komad ima broj, kao umjetničko djelo. Kada kupite 04/10, znate da vas samo devet ljudi na svijetu dijeli taj komad“, rekla je Amila.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_6
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_8

Crvena nit koja sve povezuje

Fotografkinja Aida Redžepagić snimila je kolekciju u gdje crvena nit izgleda gotovo živa, kao da pulsira kroz šavove. Armin Karalić iz Métier studija snimio je lifestyle kadrove na krovu Sarajeva pri zalasku sunca sa jaknama koje izgledaju kao da su oduvijek bile vaše.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_11
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3

Za finalni izgled brinuli su vizažistkinja Renata Ponjević, stilistica Gordana Gasha Miladinović i umjetnik i scenograf Armin Ćosić, sve lokalno, sve Sarajevo.

Prije samog lansiranja brenda, 50 djece iz OŠ Grbavica II učestvovalo je na radionicama o reciklaži kroz modu. Dok mi skrolamo feed, oni već znaju da jakna može imati drugi život.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_9
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_5
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_2

Dva komada, bez trunke viška  

U kolekciji su samo dva komada i nijedan centimetar viška. Prvi, košulja, oversized kroja u bijeloj ili krem nijansi, nosi crvenu nit koja od ovratnika do manžetne djeluje kao potpis. 

Može se nositi preko haljine, ispod kaputa ili samostalno, izgleda luksuzno, a planeti nije uzela ni metar nove tkanine. 

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_110
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b2
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b4
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_19

Drugi, jakna, sastavljena je od šest različitih viškova, patchwork koji svaku čini jedinstvenom, s asimetričnim džepovima i skrivenim zatvaračem. Kada je obučete, imate osjećaj da na sebi nosite arhivu bh. tekstilne industrije.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_16
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_14

Bosna i Hercegovina nema industriju koja podržava male brendove, ali možda upravo zato ovakvi projekti nastaju iz tvrdoglave potrebe da se pokaže da je drugačiji sistem moguć.

Ovdje se održivost ne koristi kao marketinška riječ. Ona je doslovna: sve je napravljeno lokalno, od ostataka, ručno, u malim serijama. U tom smislu, ovaj brend ne pokušava “spasiti svijet” ali pokušava popraviti mali dio sistema.

Kao da poručuje, ako se promjena ne može dogoditi globalno, može barem početi ovdje, u jednoj radionici, među krojnim stolovima, u gradu koji još uvijek vjeruje u ruke koje stvaraju.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_15
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b5

Svaki broj nosi priču o deset komada koji su preživjeli sistem, o ljudima koji su odlučili da sporije nije slabije, nego smislenije. Dok fast fashion zatrpava sam sebe, Eterna iz njih izvlači fragmente i pretvara ih u komade koji diše lokalno, ali govori jezikom svijeta.

Za one koji su umorni od stvari koje traju tri mjeseca, ovo je podsjetnik da pažnja može biti luksuz. A ako vam se posreći i dobijete broj 01/10, znajte da ste u vlasništvu nečega što se više neće ponoviti.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_18

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Aida Redžepagić, Armin Karalić
Kreativni Direktor: Amila Hrustić 
 Dizajner: Aleksandra Lovrić 
 Brending i Strategija : Leyla Mattison za Beyond Agency 
 Produkcija: Sugar on Top 
 Kosa i Make-up: Renata Ponjević 
 Stajling: Gordana Gasha Miladinović 
 Scenografija: Armin Ćosić 
 Lokacija: Metier Studio, Sarajevo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!