TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.4.2015.
Američki modni brand Lane Bryant izbacio je kampanju za svoje Cacique donje rublje koja dokazuje da seksipil ne prestaje s povećanjem konfekcijskog broja. Naslov kampanje je poprilično znakovit - "I'm No Angel".
Kampanja koja naslovom aludira na anđele Victoria's Secreta i činjenicu da modeli koji nose njihovo donje rublje često nisu slika stvarnih žena koje nas okružuju, u trenu je obišla cijeli svijet i izazvala brojne reakcije.
Pri predstavljanju fotki žene diljem svijeta su pozvane da je podrže i podijele svoje selfieje uz hashtag #imnoangel.
"Uistinu se divimo kući Victoria's Secret i onome što rade, oni su sjajan brand. Ipak, njihova definicija lijepog i seksipilnog je poprilično ograničena. Ono što smo htjeli je poslati poruku da ljepota i seksipil dolaze u svim veličinama, što naši modeli dokazuju", rekla je Linda Heasly, direktorica robne kuće Lane Bryant.
Ako zavirite u galeriju, shvatit ćete zašto je naš odgovor na upit iz naslova - o, da!
{gallery}2015/2015_04/lane-bryant{/gallery}
https://www.youtube.com/watch?v=koSIq5BzXi8
Foto: lanebryant.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!