S Milicom Budimir smo razgovarali o najboljim vježbama za oblikovanje tijela, motivaciji i jutarnjim (beauty) ritualima

ZDRAVLJE I NJEGA
22.6.2020.

Milica Budimir fitness je instruktorica iz Banjaluke, koja zajedno sa sestrom Jankom vodi fitness klub 'Sparta'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iza nje je mnoštvo uspješno realiziranih transformacija, suradnja i kampanja, a mnogi od nas upravo su kroz njene live treninge na platformi Instagram tijekom kućne karantene trenirali i dodatno osnaživali naš duh i tijelo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svakodnevno sa svojim pratiocima na društvenim mrežama, Milica razgovara o ljepoti življenja, uravnoteženoj prehrani, samopouzdanju, ljepoti, modi, ali i kako ostati motiviran i iznova buditi dozu pozitivne energije.
Mi smo sa Milicom razgovarali o tome kojih se načela treba držati početnik, što jesti nakon treninga, koje su vježbe idealne za oblikovanje tijela, kao i koje je njeno omiljeno jelo te kako započinje dan.

***

Kada si uvidjela da je posao fitness instruktorice idealan za tebe?

Uvijek sam uživala u treningu. Čak i kada sam počela da radim to mi je bio više kao hobi, nešto što me opušta i čini da se dobro osjećam. Počela sam da radim sa sestrom davne 2012.godine i malo po malo postale smo i poslovni partneri. Kada radite posao koji biste radili i da niste plaćeni za njega, onda znate da je to za vas. Ubrzo sam uvidjela da je to nešto čemu želim da se posvetim i da se na tom polju usavršavam. I dan danas imam pozitivnu tremu u stomaku kada vodim trening u punoj sali i zaista uživam u tome.

Kako izgleda tvoja jutarnja rutina?

S obzirom na to da moj posao ne zahtjeva da se pojavim našminkana, jutarnja rutina mi je prilično kratka. Namještanje kreveta, umivanje, pranje zuba, nanošenje kreme sa zaštitnim faktorom. Doručkujem i izlazim iz kuće. Kafu rijetko pijem, tako da mi za to najčešće nije potrebno dodatno vrijeme. Volim rano da ustajem, to je u 6:00h uglavnom, jer sam ujutru jako usporena i potrebno mi je vrijeme da se razbudim da bih mogla da funkcionišem. 😊

Kojih se pravila prilikom tjelovježbe treba pridržavati svaki početnik?

Za svakog početnika važno je da trening radi pod nadzorom stručnog lica. Pravilna tehnika izvođenja vježbi je presudna, kako za izbjegavanje povreda, tako i za napredak u radu. Takođe kontinuitet je krucijalan. Važno je da imamo cilj i da se ne ograničavamo vremenski rokovima kada su rezultati u pitanju. Često kažem da je trening jedna od rijetkih, ako ne i jedina stvaru u koju koliko god da uložimo, dobićemo jednako i više za uzvrat.

Kako zadržati motivaciju za tjelovježbu?

Motivacija nikad i nikome nije prisutna uvijek. Prvenstveno treba da naučimo da budemo disciplinovani.
Trening nas ne dovodi samo do zdravlja i boljeg izgleda, mnogo je više. Uči nas da ne odustajemo od ciljeva i pokazuje nam da je moguće ostvariti sve čemu smo posvećeni.

Na što trebamo obratiti pozornost prilikom odabira tenisica?

Već 4 godine radim kao brend ambasador brenda Nike i naučila sam da odredim koja patika je za šta idealna, jer zaista svaka ima svoju namjenu. U zavisnosti od toga za koju vrstu treninga vam je potrebna, gledaćete materijal, tehnologiju, debljinu i oblik đona...
Mnogo stvari za koje bismo naizgled rekli da su nebitne ili ih doživljavamo samo kao estetski momenat, ustvari imaju veliki značaj kada je odabir patike u pitanju.

Možeš li nam reći više detalja o svom programu "Total body"?

„Total Body “ je projekat koji sam planirala unazad godinu dana, ali nikad nisam imala vremena da mu se posvetim i sprovedem ga u djelo. Istina da je bio malo drugačije zamišljen, ali vjerujem da je ostvaren baš kako i kada je trebalo. Za vrijeme izolacije sam sasvim spontano, na inicijativu mojih klijenata krenula sa live treninzima na Instagramu. Održala sam 2-3 treninga, bez plana da nastavim da to radim puna 2 mjeseca i to 3x nedeljno.
Desilo se to da su moji live treninzi naišli na nevjerovatno interesovanje kod ljudi sa svih strana svijeta, pratilo ih je u jednom momentu preko 7000. I kako sam imala slobodno vrijeme, odlučila sam da ga iskoristim i napravim ono što dugo odlažem. Na mom sajtu milicabudimir.com za sada je u ponudi jedan program (Total Body). Riječ je o 4 snimljena treninga u trajanju od 50-60 min. Moram da kažem da sam i tu naišla na ogromnu podršku, ljubav i interesovanje ljudi. Ponosna sam što Total Body danas broji više stotina zadovoljnih klijenata.

Konzumaciju kojih namirnica preporučuješ poslije treninga?

Poslije treninga uvijek biram izvore proteina i ugljenih hidrata. Nekad je to bijelo meso i riža ili batat, mada se češće odlučim za moju omiljenu poslasticu: corn flakes, bademovo mlijeko, whey protein od vanilije i maline ili neko drugo bobičasto voće.

Koje je tvoje omiljeno jelo?

Inače sam veliki gurman i kada bih jela sve i koliko mogu, to ne bi bilo ni malo lijepo. 😊
Volim zdravu hranu i najčešće je to nešto jednostavno, meso, povrće, salata, riža, krumpir…
Kada se častim „grešnim“ obrocima, onda su mi slatkiši slaba tačka. Sladoled je jedina stvar kojoj baš ne mogu da odolim.

Koje vježbe preporučuješ za oblikovanje struka?

Uvijek kažem da je naše tijelo jedna cjelina i da tako treba da ga tretiramo i u treningu. Do željenih rezultata nas vode kontinuitet u treningu i disciplina u ishrani. Kada je u pitanju potkožno masno tkivo u predjelu stomaka, ishrana je presudna i biće uporno sve dok ne promijenimo navike.

A koje za stražnjicu i noge?

Moje omiljene su: hip thrust i sve vrste iskoraka.

Koje su najčešće greške koje ljudi ponavljaju prilikom tjelovježbe i kako ih spriječiti?

Kroz dugogodišnji rad sa klijentima uvidjela sam da je najveća greška to što ljudi nisu fokusirani na treningu. Često se šalim sa klijentima i kažem im „misli na to što radiš, ne razmišljaj šta ćeš da jedeš poslije ili zašto  „on“ nije odgovorio na poruku. 😊 Dakle prisutnost na treningu, muscle-mind konekcija je jako važna.

3 stvari koje uvijek napraviš prije spavanja?

Večernja rutina mi je prilično duga, imam neke svoje rituale u kojima uživam. Tuširanje, nanošenje seruma i krema za lice, mlijeko i melem za tijelo i stopala, zatim pregled svega što sam u tom danu postigla, kao i pravljenje „to do“ liste za sutrašnji dan. Često sebi pustim i neku opuštajuću muziku za meditaciju.
Veliki sam sanjar i volim da maštam i planiram, a veče mi je idealno za takve stvari. Trudim se da liježem sa dobrim mislima 😊

Citat koji te iznova inspirira?

Moto našeg kluba jeste „Neću stati, neću odustati“. I to je zaista ono što me podsjeti na moje ciljeve kada pomislim da je teško ili nemoguće. Vjerujem da je moguće sve što naš um može da zamisli i da su sva ograničenja samo u našoj glavi. Ne plašite se da želite mnogo.😊

ZDRAVLJE I NJEGA , 22.6.2020.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

BONJOUR.ba

Foto by:

Milica Budimir

Podijeli:

Posljednje objavljeno