TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.6.2020.

Milica Budimir fitness je instruktorica iz Banjaluke, koja zajedno sa sestrom Jankom vodi fitness klub 'Sparta'.

Iza nje je mnoštvo uspješno realiziranih transformacija, suradnja i kampanja, a mnogi od nas upravo su kroz njene live treninge na platformi Instagram tijekom kućne karantene trenirali i dodatno osnaživali naš duh i tijelo.

Svakodnevno sa svojim pratiocima na društvenim mrežama, Milica razgovara o ljepoti življenja, uravnoteženoj prehrani, samopouzdanju, ljepoti, modi, ali i kako ostati motiviran i iznova buditi dozu pozitivne energije.
Mi smo sa Milicom razgovarali o tome kojih se načela treba držati početnik, što jesti nakon treninga, koje su vježbe idealne za oblikovanje tijela, kao i koje je njeno omiljeno jelo te kako započinje dan.

***

Kada si uvidjela da je posao fitness instruktorice idealan za tebe?

Uvijek sam uživala u treningu. Čak i kada sam počela da radim to mi je bio više kao hobi, nešto što me opušta i čini da se dobro osjećam. Počela sam da radim sa sestrom davne 2012.godine i malo po malo postale smo i poslovni partneri. Kada radite posao koji biste radili i da niste plaćeni za njega, onda znate da je to za vas. Ubrzo sam uvidjela da je to nešto čemu želim da se posvetim i da se na tom polju usavršavam. I dan danas imam pozitivnu tremu u stomaku kada vodim trening u punoj sali i zaista uživam u tome.

Kako izgleda tvoja jutarnja rutina?

S obzirom na to da moj posao ne zahtjeva da se pojavim našminkana, jutarnja rutina mi je prilično kratka. Namještanje kreveta, umivanje, pranje zuba, nanošenje kreme sa zaštitnim faktorom. Doručkujem i izlazim iz kuće. Kafu rijetko pijem, tako da mi za to najčešće nije potrebno dodatno vrijeme. Volim rano da ustajem, to je u 6:00h uglavnom, jer sam ujutru jako usporena i potrebno mi je vrijeme da se razbudim da bih mogla da funkcionišem. ?

Kojih se pravila prilikom tjelovježbe treba pridržavati svaki početnik?

Za svakog početnika važno je da trening radi pod nadzorom stručnog lica. Pravilna tehnika izvođenja vježbi je presudna, kako za izbjegavanje povreda, tako i za napredak u radu. Takođe kontinuitet je krucijalan. Važno je da imamo cilj i da se ne ograničavamo vremenski rokovima kada su rezultati u pitanju. Često kažem da je trening jedna od rijetkih, ako ne i jedina stvaru u koju koliko god da uložimo, dobićemo jednako i više za uzvrat.

Kako zadržati motivaciju za tjelovježbu?

Motivacija nikad i nikome nije prisutna uvijek. Prvenstveno treba da naučimo da budemo disciplinovani.
Trening nas ne dovodi samo do zdravlja i boljeg izgleda, mnogo je više. Uči nas da ne odustajemo od ciljeva i pokazuje nam da je moguće ostvariti sve čemu smo posvećeni.

Na što trebamo obratiti pozornost prilikom odabira tenisica?

Već 4 godine radim kao brend ambasador brenda Nike i naučila sam da odredim koja patika je za šta idealna, jer zaista svaka ima svoju namjenu. U zavisnosti od toga za koju vrstu treninga vam je potrebna, gledaćete materijal, tehnologiju, debljinu i oblik đona...
Mnogo stvari za koje bismo naizgled rekli da su nebitne ili ih doživljavamo samo kao estetski momenat, ustvari imaju veliki značaj kada je odabir patike u pitanju.

Možeš li nam reći više detalja o svom programu "Total body"?

„Total Body “ je projekat koji sam planirala unazad godinu dana, ali nikad nisam imala vremena da mu se posvetim i sprovedem ga u djelo. Istina da je bio malo drugačije zamišljen, ali vjerujem da je ostvaren baš kako i kada je trebalo. Za vrijeme izolacije sam sasvim spontano, na inicijativu mojih klijenata krenula sa live treninzima na Instagramu. Održala sam 2-3 treninga, bez plana da nastavim da to radim puna 2 mjeseca i to 3x nedeljno.
Desilo se to da su moji live treninzi naišli na nevjerovatno interesovanje kod ljudi sa svih strana svijeta, pratilo ih je u jednom momentu preko 7000. I kako sam imala slobodno vrijeme, odlučila sam da ga iskoristim i napravim ono što dugo odlažem. Na mom sajtu milicabudimir.com za sada je u ponudi jedan program (Total Body). Riječ je o 4 snimljena treninga u trajanju od 50-60 min. Moram da kažem da sam i tu naišla na ogromnu podršku, ljubav i interesovanje ljudi. Ponosna sam što Total Body danas broji više stotina zadovoljnih klijenata.

Konzumaciju kojih namirnica preporučuješ poslije treninga?

Poslije treninga uvijek biram izvore proteina i ugljenih hidrata. Nekad je to bijelo meso i riža ili batat, mada se češće odlučim za moju omiljenu poslasticu: corn flakes, bademovo mlijeko, whey protein od vanilije i maline ili neko drugo bobičasto voće.

Koje je tvoje omiljeno jelo?

Inače sam veliki gurman i kada bih jela sve i koliko mogu, to ne bi bilo ni malo lijepo. ?
Volim zdravu hranu i najčešće je to nešto jednostavno, meso, povrće, salata, riža, krumpir…
Kada se častim „grešnim“ obrocima, onda su mi slatkiši slaba tačka. Sladoled je jedina stvar kojoj baš ne mogu da odolim.

Koje vježbe preporučuješ za oblikovanje struka?

Uvijek kažem da je naše tijelo jedna cjelina i da tako treba da ga tretiramo i u treningu. Do željenih rezultata nas vode kontinuitet u treningu i disciplina u ishrani. Kada je u pitanju potkožno masno tkivo u predjelu stomaka, ishrana je presudna i biće uporno sve dok ne promijenimo navike.

A koje za stražnjicu i noge?

Moje omiljene su: hip thrust i sve vrste iskoraka.

Koje su najčešće greške koje ljudi ponavljaju prilikom tjelovježbe i kako ih spriječiti?

Kroz dugogodišnji rad sa klijentima uvidjela sam da je najveća greška to što ljudi nisu fokusirani na treningu. Često se šalim sa klijentima i kažem im „misli na to što radiš, ne razmišljaj šta ćeš da jedeš poslije ili zašto  „on“ nije odgovorio na poruku. ? Dakle prisutnost na treningu, muscle-mind konekcija je jako važna.

3 stvari koje uvijek napraviš prije spavanja?

Večernja rutina mi je prilično duga, imam neke svoje rituale u kojima uživam. Tuširanje, nanošenje seruma i krema za lice, mlijeko i melem za tijelo i stopala, zatim pregled svega što sam u tom danu postigla, kao i pravljenje „to do“ liste za sutrašnji dan. Često sebi pustim i neku opuštajuću muziku za meditaciju.
Veliki sam sanjar i volim da maštam i planiram, a veče mi je idealno za takve stvari. Trudim se da liježem sa dobrim mislima ?

Citat koji te iznova inspirira?

Moto našeg kluba jeste „Neću stati, neću odustati“. I to je zaista ono što me podsjeti na moje ciljeve kada pomislim da je teško ili nemoguće. Vjerujem da je moguće sve što naš um može da zamisli i da su sva ograničenja samo u našoj glavi. Ne plašite se da želite mnogo.?


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode

Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!