TEKST: Ana Rotim

DATUM OBJAVE: 30.8.2022.

Meghan Markle, otvorila je vrata svog doma u Montecitu za američki portal The Cut, gdje je otvoreno govorila o svakodnevnim izazovima kao i prilagodbi na nešto drugačiji dnevni ritam.


Naime, većini je manje poznato da je Meghan Markle uz svoju veoma uspješnu glumačku karijeru vodila lifestyle blog The Tig gdje je redovno pisala o putovanjima, gastronomiji i zanimljivim detaljima iz osobnog života. U razgovoru Meghan je istaknula da je njen život nakon ulaska u kraljevsku obitelj postao drugačiji, te ako želite objaviti fotografiju svoga djeteta na društvenim mrežama za to postoji posebna procedura. Također je navela teškoće s prilagodbom na takav način života, odnosno gdje netko drugi kontrolira što može objavljivati, stoga je odlučila pokrenuti svoj podcast pod nazivom Archetypes, te službeno se vratiti na društvene mreže. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Cut (@thecut)



U vrtu svoga doma koji podsjeća na šarmantna toskanska imanja, Meghan je podijelila zanimljivosti obiteljskog života, te otkrila detalje o samoj vili u koju su se ona i suprug zaljubili na prvi pogled. Prema pisanju časopisa The Cut, smještena u srcu Kalifornije, vila koju su odabrali Meghan i Harry za obiteljski život zrači toplinom, dok je Meghan istaknula da je pronalazak idealnog doma bio prava avantura. Cijeli intervju možete pročitati klikom ovdje, a u nastavku donosimo fotografije.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by l o f t j e t (@loftjet)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Cut (@thecut)

* * *
Naslovna fotografija: @thecut 


Bonjour

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

TEKST: Bonjour.ba/PR

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.

U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.

Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_1
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_2
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13

Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.

Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.

 



Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.

Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_6
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_7
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_8

Zubun kao anti-muzejski objekt

Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.

„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.

Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_4
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_12
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_3
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_5

Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_11
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_9
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_10

Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_14
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_15

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!