TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 30.8.2022.
Meghan Markle, otvorila je vrata svog doma u Montecitu za američki portal The Cut, gdje je otvoreno govorila o svakodnevnim izazovima kao i prilagodbi na nešto drugačiji dnevni ritam.
Naime, većini je manje poznato da je Meghan Markle uz svoju veoma uspješnu glumačku karijeru vodila lifestyle blog The Tig gdje je redovno pisala o putovanjima, gastronomiji i zanimljivim detaljima iz osobnog života. U razgovoru Meghan je istaknula da je njen život nakon ulaska u kraljevsku obitelj postao drugačiji, te ako želite objaviti fotografiju svoga djeteta na društvenim mrežama za to postoji posebna procedura. Također je navela teškoće s prilagodbom na takav način života, odnosno gdje netko drugi kontrolira što može objavljivati, stoga je odlučila pokrenuti svoj podcast pod nazivom Archetypes, te službeno se vratiti na društvene mreže.
U vrtu svoga doma koji podsjeća na šarmantna toskanska imanja, Meghan je podijelila zanimljivosti obiteljskog života, te otkrila detalje o samoj vili u koju su se ona i suprug zaljubili na prvi pogled. Prema pisanju časopisa The Cut, smještena u srcu Kalifornije, vila koju su odabrali Meghan i Harry za obiteljski život zrači toplinom, dok je Meghan istaknula da je pronalazak idealnog doma bio prava avantura. Cijeli intervju možete pročitati klikom ovdje, a u nastavku donosimo fotografije.
* * *
Naslovna fotografija: @thecut
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!