TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 19.11.2024.

Sarajevo je ove godine ponovo dobilo jedan od najprepoznatljivijih blagdanskih simbola – veliku dekorativnu mašnu.

 

Sjećamo se svi kako je prošle godine upravo ova crvena mašna oduševila građane i turiste te postala nezaobilazan Instagram motiv.

 





Ako prolazite Marijin Dvorom, nemojte propustiti priliku da zabilježite trenutak pored ovog upečatljivog ukrasa i podijelite ga sa svojim najdražima.

 


Nekoliko zanimljivih činjenica o ukrašavanju zgrada mašnama donosimo u nastavku.


Sarajevo kao Beč i London!

Ukrašavanje zgrada velikim mašnama rade i mnogi evropski gradovi kako bi unijeli duh praznika u svoje ulice. Na primjer, u Beču, Austriji, tokom božićne sezone, mnoge zgrade i prodavnice u centru grada ukrašene su velikim crvenim mašnama što doprinosi toploj i svečanoj atmosferi. Slično tome, u Londonu poznate kuće poput Harrodsa i Selfridgesa često koriste ogromne mašne kao dio svojih prazničnih izloga, privlačeći pažnju prolaznika i turista. 


Najveća mašna na svijetu

Prema Guinnessovoj knjizi rekorda, najveća dekorativna mašna ikada napravljena bila je na robnoj kuću u Tokiju, u Japanu, 2010. godine. Mašna je bila duga preko 20 metara i izrađena od svjetlećih LED lampica.


Pariz kao pionir luksuznog ukrašavanja

Francuski brendovi kao što su Dior i Chanel često ukrašavaju svoje flagship prodavnice velikim mašnama tokom praznične sezone. Ove mašne obično odražavaju brend kroz luksuzne materijale poput satena ili svile.

 

* * *
Naslovna fotografija: Bonjour.ba


Bonjour

Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje. Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje.

Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.

Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove. 

 



Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.

Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.

 

bonjour_ba_Branding_2


A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.

Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.

Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.


bonjour_ba_Branding_1


Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju  dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah. 


bonjour_ba_Branding_3


Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!

Foto: @brandingconf


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!