TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 3.5.2019.

Istražujući opciju 'search' na društvenim mrežama, 'svratili' smo i na Instagram profil @mako.hr i blog sjajne Martine koja je svoj dom u Zagrebu uredila koristeći filozofiju 'Do not buy, DIY'. Pregledavajući svaki kutak njenog stana pronaći ćete komodu s obiteljskog tavana, 'gallery wall' upotpunjen obiteljskim fotografijama, komodu za posuđe koja je dobila nov izgled uz malo boje, šarmantne teglice za začine upotpunjene personaliziranim etiketama…

Fotelja i komoda su preuređeni uz DIY projekte o kojima sve možete saznati klikom ovdje.
 

Naravno, njeni stilski trikovi za uređenje doma, ali i brojni DIY projekti bili su nam povod da zavirimo u njen dom i razgovaramo o svim 'interior' projektima na kojima radi. 

Kako bi svoj dom opisala u tri riječi?
Neusklađen i šaren, ali naš.

A sebe?
Slično kao i stan, smotana pravnica kojoj pola glave radi organizirano pravnički, a u drugoj polovici vlada kreativni nered.


Tvoj moto je 'Do not buy, DIY'. Koje se avanture kriju iza istoga i što ti je bila inspiracija da se odvažiš na izradu ukrasa i namještaja za dom?
Inspiracija je bila useljenje u stan koji nije u našem vlasništvu pa velike investicije u „tuđe“, nisu bile opcija. Željela sam nam stvoriti dom po našim mjerama bez velikih ulaganja, a to bez truda i malo mašte ne bi bilo moguće. Avanture su na svakom koraku, zalijepljeni prsti, zidovi zašpricani bojom, tkanine izblijeđene razrjeđivačem... Ali sve to čini projekte još zabavnijim i edukativnijima.

Polica s knjigama je također dio DIY projekta o kojem više možete čitati ovdje.
 

Gdje ti pronalaziš inspiraciju za vlastite DIY projekte?
Inspiraciju tražim prvenstveno na Pinterestu, ali se u zadnje vrijeme često izgubim u fotkama stanova na Instagramu iz kojih izvučem ideje za neke buduće projekte. U pravilu uvijek krenem s nekim predmetom koji imam, a htjela bih ga urediti pa onda tražim ideje za finalni proizvod.

Vitrina je dobila makeover uz DIY trikove o kojima možete čitati ovdje.


Koji je najveći izazov s kojim si se susrela prilikom preuređenja tvog obiteljskog doma? Koliko je zapravo jednostavno, odnosno teško uređivati dom iz snova uz određeni budžet?
Zapravo je lakše kad imaš točan budžet jer nema mjesta za razmišljanje, ja se ponekad zaletim u neke skuplje varijante pa se moram vratiti na neku povoljniju varijantu. Povoljno uređenje doma nije teško ako imaš volje i mašte, sve ostalo se već nekako u hodu uspije. Bitno je ozbiljnije zahvate ipak ostaviti stručnim rukama. Meni je utoliko lakše što sve radim zajedno s mužem i mamom koji se odlično služe s alatima pa kompleksnije korake prepustim njima.

Sve detalje i savjete o preuređenju Martinine kuhinje saznajte klikom ovdje.


Najdraži kutak u stanu?
Uvijek najteže pitanje na koje je svaki put drugi odgovor. Mislim da nema kutka u stanu koji mi nije najdraži, ali trenutno nekako posebno guštam uz našu DIY biblioteku u dnevnom boravku i glazbenom kutku kojeg slažem zadnjih par dana. Puno vremena provodimo i u kuhinji oko otoka pa bi i to mogao biti trenutni najdraži kutak.


Koje nam DIY izazove još pripremaš?
Da vam budem iskrena, najčešće ne znam što ću raditi sutra, a kamoli što dalje. Već neko vrijeme se pripremam na neke DIY akcije za balkon, smišljam mali makeover blagovaonskih stolaca, DIY za ljetne partije pošto pripremam i svoj rođendanski...

Kako kreirati neodoljivi 'gallery wall' saznajte klikom ovdje.


Kakav je feedback tvojih pratilaca na DIY projekte koje dijeliš s njima?
Do sada je feedback bio fenomenalan, a ono što me posebno veseli je što se ljudi najviše oduševe najjednostavnijim projektima. Lijepo je vidjeti da se svi i dalje veselimo sitnicama. Želja mi je stvoriti mjesto na kojem će ljudi naći jednostavne i povoljne ideje zajedno s rješenjima koje mogu naći u našim lokalnim trgovinama, a što, čini se, žele i mnogi moji pratitelji.

 


Bonjour

Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media

TEKST: Bonjour.ba

Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media

Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom. 

Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.


amna_gif_via_media_bonjour_ba


Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima. 

Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.


via_media_bonjour_ba


Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković

“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna. 

Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'.  To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“


bonjour_ba_via_media_bonjour_02

via_media_501_bonjour_ba (1)


Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.

Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.

 



“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“


via_media_507_bonjour_ba

via_media_505_bonjour_ba


Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne. 


via_media_gif_5_bonjour_ba


Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.


bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_02


Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji. 

Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.


bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_07

bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_06


A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije. 


bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_05

via_media_1000_bonjour_ba


U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata. 

Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.


via_media_800_bonjour_ba

via_media_bonjour_ba5


Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.


via_media_500_bonjour_ba

bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_04

via_media_802_bonjour_ba


Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju. 


zen-soba-via-media_bonjour-ba


Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.

Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.


via_media_office_34_bonjour_ba


Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.

U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.

 

 

bonjour_ba_via_media_amna_01


Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.


bonjour_ba_via_media_bonjour_amna_01

bonjour_ba_via_media_amna_office_01
 

Produkcija: Bonjour.ba  
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!