TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 8.7.2020.

Marko Feher dizajner je koji je u BiH, regiji, ali i na svjetskoj modnoj sceni postao prepoznatljiv po kolekcijama koje koketiraju s avangardom i koje su uvijek društveno osviještene. Naime, kroz svoj rad ne samo da ispituje granice odjeće, pojedinih stereotipa, nego i redovito iste imaju i snažnu poruku. 

Njegova posljednja modna priča, 'Kozara Ethno Fusion', pokazala nam je da su motivi s tradicionalnih bh. nošnji nosivi i danas, a prije par dana, objavio je da se njegov novi rad našao među deset najboljih u sklopu natjecanja “Fashion Makes Sense Award” koje će se održati u Nizozemskoj.
„O radu ne mogu mnogo da pričam jer je premijera upravo tamo. Riječ je o jednoj vrlo ličnoj kolekciji, poprilično, čim bude prilike da o tome diskutujem, podijeliću s vama. Radujem se svakom vrjednovanju mog rada, tako naravno i ovom, divno je biti 1 od 10 u velikoj konkurenciji dizajnera iz cijelog svijeta.“ – prokomentirao je Marko na početku našeg razgovora.

Marko Feher
Foto: Marko Jovančić

Marko je nedavno započeo i zanimljivu kampanju na društvenim mrežama pod nazivom 'They are coming', koja je ujedno uvod u rebranding samog vizualnog identiteta brenda.
Osnovne vrijednosti Marko Feher etikete ostaju iste, no, u njegov tim dolaze He, She i They. U razgovoru s njim, saznali smo više detalja.

Tvoja kampanja na društvenim mrežama 'They are coming' krade simpatije svih pratitelja. Što je bila inspiracija i glavna nit vodilja za priču? 

Nazvao bih to rebranding, ne samo kampanja, oni dolaze i oni ostaju. To su likovi koje već od 6.7. možete pratiti na svim socijalnim mrežama Marko Feher. Inspiracija je potreba brenda za vizuelnim identitetom i pričom koju želimo predstaviti te na taj način želimo biti u bližem kontaktu sa našim pratiocima. Ovo će biti jedna interaktivna priča, vidjećete kako vrijeme prolazi, koliko će sve da se mijenja i dobiva jednu novu dimenziju. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ????? ????? (@markofeher) on

Kada ćemo saznati tko je She, He i They? Kako bi ih ti opisao? 

Evo She je već predstavljena ukratko, a svih narednih sedmica ćete imati priliku pratiti razvoj njenog lika. He dolazi već sutra, a They do kraja sedmice. Sve njih ćete pratiti svake sedmice u novim situacijama. Neću puno da pričam o njima, upoznajte ih sami, ali oni su zabavni, naučićemo svašta od njih, nasmijati se, zabaviti, ali umiju da budu ozbiljni i da nam „očitaju lekciju“ svima redom. 

Tko je s tobom surađivao na ovom projektu? 

Na projektu je mnogo saradnika iz različitih segmenata. Ja sam zadužen za art direkciju i dizajn, naravno, a  moj dugogodišnji saradnik Saša Savičić je direktor fotografije, nekada smo radili zajedno na editorijalima, a sada radimo na jednom znatno većem projektu. U timu je narator Armin Redžić, a ostatak ekipe je zavisno od epizode do epizode, na kraju svakog videa ćemo imati odjavu te predstaviti ekipu sa kojom smo sarađivali. 

She je najavila da nam uskoro stiže i web shop? Kada možemo očekivati više detalja? 

Daaa, jako dugo ja najavljujem shop te nikako, ali evo, She je „prelomila“ preuzela svu odgovornost na sebe i već veliki posao odradila, vrijeme je sada. Do kraja ovog mjeseca shop će biti aktivan, kako mi She kaže. ?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ????? ????? (@markofeher) on

Najavio si da radiš pauzu od društvenih mreža. Što te je potaknulo na ovaj potez? 

Ja se privatno želim povući iz „prvog plana“, zato oni i dolaze, mislim da koncept treba da vodi brend na jedan potpuno novi način, gdje dajem mnogo prostora za saradnju sa novim, mladim ljudima iz različitih oblasti, možda ćemo uskoro imati gostujuće saradnike koji će sa likovimaa napraviti svoj pogled, naravno uz vrlo jasnu ideologiju brenda te uz odobrenje likova. Pored saradnje, dajem više prostora za interakciju sa likovima i sa samim brendom. Nešto posve drugačije uistinu.


Bonjour

Wimbledon 2025: Jedan par je zapalio internet, a ostali nas nisu ostavili ravnodušnim

TEKST: Ada Ćeremida

Wimbledon 2025: Jedan par je zapalio internet, a ostali nas nisu ostavili ravnodušnim Wimbledon 2025: Jedan par je zapalio internet, a ostali nas nisu ostavili ravnodušnim

Ako niste vidjeli ove modne parove sa Wimbledona, jeste li uopće pratili turnir?

Svake godine, Wimbledon osim teniskih mečeva donosi i modne mečeve i ništa ne izaziva više pažnje od parova koji se pojave u besprijekornom stilu. 

Ovo je trenutak kada moda i ljubav igraju isti set, a svijet pažljivo promatra ko će “uzeti modni trofej”. Tradicionalno, jedan par ukrade pažnju svih, ali ove godine konkurencija je bila ozbiljna.

 



Najviše pažnje ove sezone pripalo je Oliviji Rodrigo i Louisu Partridgeu, koji su doslovno pokorili Wimbledon sa svojim preppy-meets-cool kombinacijama. Olivia u crvenoj gingham haljini s vintage vibeom, Louis u klasičnom sako-prugasta košulja-kravata spoju koji vrišti “britanski šarm”.

Andrew Garfield i njegova djevojka Monica Barbaro  su odabrali tonalni bijeli Ralph Lauren look. Andrew u lanenim pantalonama i laganoj košulji, a Monica u satenskoj bijeloj slip haljini i minimalističkoj torbici, savršeno za londonsko ljeto.

 

 

Priyanka Chopra i Nick Jonas nastavili su s klasičnim glamom: Priyanka u haljini bez rukava s visokim ovratnikom, a Nick u dvorednom sako stilu u mornarskoplavoj, s kravatom i zlatnim satom. Čista sofisticiranost.

 Lily Collins i Charlie McDowell odabrali su opušteni chic pristup: Lily u lepršavoj haljini s šarenim detaljima, dok je Charlie bio casual u šarenoj košulji i bordo pantalonama, dokaz da se udobno i moderno mogu voljeti.

Na kraju, Rainn Wilson i njegova supruga Holiday Reinhorn donijeli su artsy Wimbledon stil: ona s pletenicama i statement šeširom, on u bucket hat-u, blejzeru i prugastoj majici. Njih dvoje su izgledali kao da su na teniskom festivalu i to najkul mogućem.

 

 
 
Wimbledon je možda o tenisu, ali ljubav i stil su igrali jednako veliku ulogu. Ko je vaš favorit?

Foto: @wmag


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!