3 važne lekcije koje smo naučili od Marie Kondo

DIZAJN SAVJETI
17.4.2019.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pospremanje je samo oruđe, a ne konačno odredište. Istinski cilj trebao bi biti uspostava načina života koji najviše želite kad uvedete red u svoju kuću.“ Marie Kondo

Marie je već sa šesnaest godina postala svjesna važnosti dobre organizacije te je znatiželjno čitala sve knjige vezane uz ovu temu koje je pronašla u Japanu. Dan po dan, praksu je stjecala kroz uređenje svoje sobe, sestrine, doma najbolje prijateljice…
Uskoro, Marie je razvila koncept (KonMari metodu) koja potiče odstranjivanje suvišnog iz naše svakodnevnice i kreiranje balansa, a sve to kako biste u svom domu, ormaru ili svakodnevnici, ponovno pronašli inspiraciju i mir. Njeni savjeti i KonMari metoda čišćenja (“odbacivanje svega što ne donosi radost”) postali su međunarodni fenomen.
Autorica je i knjige 'The Life – changing magic of Tidyng Up', koja je prodana u više od dva milijuna kopija diljem svijeta, a danas kroz vlastiti Netflix show, ali i brojna gostovanja na TVu i radiju dijeli jednostavne i učinkovite savjete kako organizirati garderobu, dom, financije…  Svjesna je i da je organizacija zabavnija u paru te ćete na društvenim mrežama pronaći sjajne #mykonmari trenutke koji pokazuju kako njeni savjeti djeluju u praksi. I mi smo nekoliko važnih lekcija koje smo naučili od ove ljupke  dame pobrojali u nastavku. Za ispunjenju, radosniju i još organiziraniju svakodnevnicu. 

# Svaka priča započinje s planom.
Zastanite na trenutak i zamislite idealnu svakodnevnicu. Kako biste započeli dan, a kako ga završili? Što bi bili vaši mali sitni rituali uz koje biste doma punili baterije? Pokušajte biti što specifičniji. Jeste? Upravo će vam ta slika poslužiti kao sjajna motivacija da preuzmete kontrolu nad svojom svakodnevnicom i vaš dom učinite mjestom u kojem ćete naći samo stvari koje vam pričinjavaju sreću.

#'First things first'
Prilikom organizacije doma, pratite ovaj redoslijed za najučinkovitije rezultate. Prvo organizirajte ormar, zatim knjige i dokumente, slijede kuhinja i dnevni  boravak, a onda sve one stvari koje spadaju u kategoriju uspomena. Budite sretni i zahvalni na svim stvarima koje imate, ali nemojte osjećati grižnju savjesti jer npr. bacate neon haljinu s koncerta omiljenog benda koju više nećete nositi. U trenutku kupovine vam je donijela određenu radost, dakle, ispunila je svoju glavnu ulogu. Sada je vrijeme da vam ponovno donese radost – tako što ćete ju spremiti u kutiju i darovati prijateljici koja bi ju rado nosila. A kako biste maksimalno iskoristili prostor u ormaru i uredno posložili sve sitnice, isprobajte ove trikove. 

#Ne trebamo se vezati za stvari, već za emocije 
Vjerujemo da i u vašem domu imate ladicu, ormar ili čak sobu u koju ste smjestili sve one stvari koje danas nemaju gotovo nikakvu praktičnu ulogu, a niste ju/ih bacili jer uz nju/njih vežete određene uspomene. Obzirom da nerijetko stvari koje posjedujemo, počnu posjedovati nas, upravo su takvi artikli itekako važni na vašoj 'declutering' listi. Bezbroj ulaznica koje čuvate s koncerata, salvete koje ste skupljali u djetinjstvu ili odjeća koju više nikada vjerojatno nećete nositi … sve su to artikli koje nepotrebno okupiraju prostor u vašem domu. Darujte ih. Emocije koje ste vezali uz njih će i dalje biti prisutne, no, vaš dom će biti organiziraniji, a vi ćete se osjećati bolje i potpunije. 


 

DIZAJN SAVJETI , 17.4.2019.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

BONJOUR.ba

Podijeli:

Posljednje objavljeno