TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 6.8.2014.

Kada su u pitanju rujanska izdanja modnih magazina, jedino je bitno tko i koliko. Dame koje krase naslovnicu i broj stranica na kojima se nalaze reklame poznatih dizajnerskih brandova, ali i vodič kroz listu trendova za jesenskoj sezonu mjerilo su kvalitete i prestiža pojedinih modnih magazina.

O važnosti rujanskog izdanja za modnu industriju govori i dokumentarac sniman u uredima američkog Voguea, September Issue koji odlično prikazuje ludilo koje je vladalo dok je Anna željela svojom naslovnicom, editorijalima i sadržajima predstaviti nešto novo, svježe, a opet zanimljivo široj publici.  Ipak, rujansko izdanje je najbolji način izdavačima i oglašivačima da pokažu svoj talent i moć.
Ove godine, američki Vogue ima 631 stranicu, što je ipak manje od prošlog izdanja od 661 stranice, koliko je imao prošle godine, InStyle izdanje će imati 485 stranica, što je 12% više nego 2012. godine, dok Condé Nast publikacije bilježe pad po broju stranica, npr. Glamour bilježi pad od 4%, Vanity Fair od 1,9%, a Teen Vogue čak 33,9%. Zato je i na naslovnicu stavio damu koju mnogi smatraju novom nadom manekenske scene – Kendall Jenner. Kendall je snimila čak dvije različite naslovnice, što je za novo ime na dosta nesigurnoj modnoj sceni velik uspijeh. Osim Kendall, na naslovnicama magazina su se našli supermodeli iz devedesetih (čija slava nikako ne bijedi), Lady Gaga ( koja očito odlično prodaje magazine), Natalia Vodianova, koja nas je oduševila svojom naslovnicom i editorijalom za Vanity Fair, ali i Olivia Wilde, koja  na stranicama Glamoura ponovo reklamira dojenje i majčinstvo. Naslovnice po nama najiščekivanijih izdanja (francuskog i američkog Voguea) još uvijek nisu ugledale svijetlo dana...
Što su nam to ostali modni urednici pripremili za jesen, pogledajte u nastavku.

{gallery}2014_08/cover{/gallery}


Bonjour

Kafići modnih kuća: Saznajte gdje ih možete posjetiti i zašto ih je sve više

TEKST: Ada Ćeremida

Kafići modnih kuća: Saznajte gdje ih možete posjetiti i zašto ih je sve više Kafići modnih kuća: Saznajte gdje ih možete posjetiti i zašto ih je sve više

Moda više nije samo u garderobi, sada se servira uz espresso i zlatni pribor.

Luksuzni modni brendovi sve češće ulaze u svijet gourmet-a, zamagljujući granice između modne piste i menija. Njihovi café i restoran koncepti postaju produžetak vizije sofisticirani prostori gdje estetika, mirisi i okusi žive u savršenoj harmoniji.

Od Pariza do Singapura, ovih pet glamuroznih lokacija nude iskustvo koje kombinuje haute couture s haute cuisine.


Ralph's Coffee i The Polo Bar: New York  

Simbol američkog luksuza i jedan od najekskluzivnijih restorana u NYC-u. Otvoren 2015. godine, The Polo Bar nudi burgere, ribeye steakove i desertne klasike, sve u interijeru inspirisanom konjičkim sportom i privatnim klubovima.   

Ralph's kultni café koncept, koji je prvi put predstavljen u New Yorku, proširio se širom svijeta od Chicaga i Tokija, do Hong Konga i Londona uvijek zadržavajući prepoznatljivu old money estetiku s kožnim sofama, tamnim drvetom i američkim klasicima poput blueberry muffina i flat white-a.

 



Tiffany Blue Box Café: New York  

Unutar obnovljenog butika na Petoj aveniji, Tiffany & Co. je stvorio mjesto gdje doslovno možete doručkovati kod Tiffanyja. Plavi enterijer, porculanske šolje i meni koji objedinjuje pariški šarm i američku nostalgiju, sve u čast Audrey Hepburn.  

 



Le Café Louis Vuitton: New York  

Smješten na četvrtom spratu Louis Vuitton butika na 57. ulici, Le Café Louis Vuitton nudi jedinstveno iskustvo koje kombinuje knjižaru i kafić. Posjetioci mogu uživati u pažljivo kuriranim knjigama i inovativnim jelima koje su osmislili chefovi Christophe Bellanca i Marie George, pod mentorstvom francuskih chefova Arnauda Donckelea i Maximea Frédérica.

 



Gucci Osteria: Seoul  

Pod kreativnim nadzorom Massima Botture, Gucci Osteria u Seulu spaja italijansku tradiciju i korejski flair . "Emilia" burger i jela sa lokalnim začinima se serviraju u interijeru s Gucci zelenilom, pozlaćenim ogledalima i ručno rađenim detaljima.  

 



 Prada Caffè: Singapur  

Otvoren u januaru 2025, Prada Caffè donosi prepoznatljivu pistachio paletu, crno-bijele podove i porcelan iz linije Marchesi 1824. Na meniju je elegancija u obliku Sacher torte, tartova i klasičnih italijanskih napitaka.  

Smješten u butiku u ION Orchardu, ovaj prostor reflektuje duh Prade u svakom detalju.  

 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!