TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 18.2.2025.
Vrijeme za raščišćavanje!
Koliko puta ste otvorili svoju beauty policu i shvatili da se u njoj nalaze proizvodi koje niste koristili mjesecima, možda čak i godinama? Vrijeme je za detoksikaciju kozmetike! Pripremili smo listu proizvoda koje trebate baciti bez grižnje savjesti.
Prazne ambalaže koje čuvate jer su lijepe
Da, divne su, ali služe li vam zaista? Osim ako ih niste pretvorili u praktične kutijice za organizaciju, vrijeme je da ih se riješite. Prazne bočice i kutijice samo skupljaju prašinu i zauzimaju dragocjeni prostor.
Proizvodi koje niste koristili mjesecima
Ako mjesecima niste posegnuli za nekom kremom, sjenilom ili ružem, velika je šansa da ih više nikada nećete koristiti. Osim što vam nepotrebno zauzimaju prostor, većina proizvoda ima rok trajanja, a korištenje starih formula može izazvati iritacije.
Stari lakovi za nokte
Ako se vaš omiljeni lak zgrudvao, promijenio boju ili postao ljepljiv, vrijeme je da se pozdravite s njim. Lakovi za nokte obično traju oko dvije godine, nakon čega gube kvalitetu i postaju teški za nanošenje.
Testeri koje nikada niste isprobali
Skupljanje testera može biti zabavno, ali budimo realni, ako ih niste otvorili mjesecima, vjerojatno nećete nikad. Mnogi od njih imaju kratak rok trajanja, a nepotrebno natrpana kozmetička torbica samo stvara nered.
Kreme i serumi s promijenjenim mirisom ili teksturom
Ako je vaša omiljena krema promijenila boju, teksturu ili miris, to je jasan znak da se pokvarila. Korištenje takvih proizvoda može iritirati kožu i izazvati alergijske reakcije.
Parfemi koji su izgubili svoj miris
Parfemi s vremenom oksidiraju i mijenjaju notu, posebno ako su izloženi svjetlosti i toplini. Ako vaš parfem više ne miriše kao nekad ili ima čudan, kiselkast miris, vrijeme je za novi.
Četkice i spužvice koje niste koristili mjesecima
Prljavi beauty alati mogu biti veći problem od samih proizvoda. Ako imate spužvicu ili četkicu s nakupinama proizvoda, bolje ih je zamijeniti nego rizikovati pojavljivanje prištića i infekcije.
Proizvodi s isteklim rokom trajanja
Svaka krema, puder ili ruž imaju određen rok trajanja nakon otvaranja (pogledajte mali simbol tegle na pakovanju). Koristeći isteklu kozmetiku, rizikujete iritacije i upale na koži.
* * *
Naslovna fotografija: @thepouf
Foto: Pexels.com
TEKST: Emina Smaka
Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.
Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina.
Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.
Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
Večer posvećena ljepoti i njezi kože
Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja.
Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.
Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.
Amra Chekovik
Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?
Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT.
The Secret Glow misterija
Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!
Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije:
DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje
DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje
DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik
DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju
DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje
DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje
Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože.
Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje?
Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.
Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...
Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi.
Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!