TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 9.5.2022.
Za mnoge proljeće predstavlja svježi početak. Početak zdravijih navika, promjene u odijevanju ali i dodaci u beauty rutini.
Ove zime, kao i prethodnih, vladale su 'teške' boje. Od crvenih nijansi na usnama, upečatljivog konturisanja, do naglašenih očiju. S toga je proljeće idealno vrijeme za laganiji makeup, osvježen pastelnim bojama. S mnoštvom novih proizvoda za kosu, njegu kože i noktiju ali i makeup proizvoda, mnogo je načina za kreiranje nove rutine. Zbog toga smo posjetili dm drogerie markt i na policama pronašli nekoliko pristupačnih i kvalitetnih proizvoda, koje ćemo rado dodati u naše kozmetičke torbice, a koje će pripomoći u kreiranju makeup lookova za dane okupane suncem i blagim povjetarcem.
Koje proizvode birati za prozračan makeup look?
Efektivna podloga
Sa sunčanim danima koje smo s nestrpljenjem očekivali, vrijeme ne želimo provoditi doma nanoseći makeup. S toga je za dnevni look neophodan puder koji brzo i efikasno daje rezultate, a upravo trend It Up 2u1 podloga je ono što nam treba. Naime, radi se o puderu koji je spojen s korektorom u jedan proizvod. Svilenkasta, matirajuća tekstura savršeno prekriva crvenilo i nepravilnosti na koži, daje ujednačen ten lica i potrebni sjaj.
Ruž + sjaj za usne
Sjaj za usne, koji smo neumorno nosili 2000 ih, se vratio na velika vrata. Još jednom je postalo nezamislivo kreirati beuaty look bez ovog završenog toucha. Na dm policama, u omiljenom Alverde kutku, smo pronašli sjaj s uljem ricinusa i jojobe, koji ne ostavlja ljepljiv trag na usnama. Za dodatak boje usnama, uz Alverde sjaj, idealan partner će biti ruž iz S.he color & style linije ruževa za usne.
Naglašene trepavice
Niti najjednostavniji makeup look ne možemo zamisliti bez maskarom naglašenih trepavica. Bilo da se radi o dnevnom izdanju ili noćnom izlasku maskara je must dodatak. Birali smo S.he crnu maskaru koja pojedinačno obavija svaku trepavicu i daje im ekstra volumen te sjajno uvijanje.
Vrijeme je za boje!
Sada kada imamo kreiranu bazu našeg looka, vrijeme je da se poigramo s bojama. Ovaj put smo se odlučili naglasiti obraze Alverde rumenilom, a oči pastelnom paletom sjena. Birali smo nježne nijanse brenda S.he color & style koji sadrži omiljene proljetne boje poput plave, roze, žute i nude nijansi.
Ako za svoj proljetni look trebate više savjeta o izboru proizvoda ili pravilnom nanošenju kozmetičkih preparata, onda će vas obradovati i jedan novitet u dm drogerie markt poslovnicama. Naime, u odabranim dm prodavnicama obogatili su svoju uslugu sa – dm Savjetnicom za ljepotu. Na ovaj način dobit ćete uslugu šminkanja ili savjetovanja u samoj poslovnici. A od 11.5.2022. – 24.5.2022. ćete imati priliku ostvariti i do 10x više bodova na dm active beauty kartici za kupovinu makeup proizvoda i dodataka za šminkanje u vrijednosti od 25 KM i više.
* * *
Fotografije: Sanela Zukić za Bonjour.ba
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!