TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 21.7.2020.
Sa smjenom godišnjih doba, mijenja se i sastav naše kozmetičke torbice.
No, jedan proizvod koji smatramo bazom tijekom cijele godine, a koji je odličan beauty odabir za postizanje prirodnog, blistavog i svježeg izgleda lica, a uz to omogućava blago konturiranje, je kremasto rumenilo.
U ljetnim danima, kad nam je koža blago okupana suncem, dovoljno je samo malo maskare i rumenila. Kremasto rumenilo je ukralo simpatije damama zbog sposobnosti da olakša nanošenje makeupa, koži da dodatnu boju, kao i svježi završetak.
Kao i kod većine beauty proizvoda, efikasnost rumenila krije se u formulaciji koju odaberete, načinu nanošenja i je li to najbolja opcija s obzirom na vašu vrstu kože i toplinu.
Foto: @emmachenartistry
NAJBOLJA RUMENILA U SKLADU SA VAŠOM KOŽOM
Prva očita razlika između rumenila u kamenu i kremastog rumenila je tekstura. Dok je prvi lakši i mekši na dodir, kremaste teksture su općenito gušće i lakše ih je nadograditi. S obzirom na to da su njihove formule toliko različite, odluka o tome koje rumenilo je za vas najbolje ovisi dijelom o najistaknutijim osobinama vaše kože.
Ukoliko imate normalnu/kombiniranu kožu, odgovarat će vam oba rumenila. Međutim, ako imate akne ili super masnu kožu, koristite formule u kamenu tako da sjaj kreme ne poprimi previše teksture.
Makeup stručnjaci također savjetuju kombiniranje rumenila u kamenu i kremastog rumenila za postojanost kroz dan i efektniji look. Dakle, nakon nanošenja kremastog rumenila možete nanijeti mali sloj rumenila u puderu sa svijetlim završetkom za poseban ljetni glow.
Za suhu kožu najbolje je tečno rumenilo, ali i kremasto rumenilo će pružiti istu mekanu teksturu, a pritom će osjećaj biti lagan.
Foto: @makeupsessions
APLICIRANJE RUMENILA
Pravilo „dva prsta“ je jedna od osnova za nanošenje bilo kojeg rumenila, pa tako i kremastog. Stavite dva prsta sa strane nosa i započnite aplikaciju rumenila prema gore, odnosno uhu. Ovo će vas spriječiti da ne pretjerate sa rumenilom po cijelom licu, već da fokus stavite na mjesta na kojima je potrebna boja ili isticanje.
Za pravilno nanošenje kremastog rumenila možete koristiti i prste kao na video tutorijalu u nastavku.
https://www.youtube.com/watch?v=RrGiyVWsZ_c
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!