TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 3.10.2024.
Bilo da želite suptilan dnevni look ili dramatičan večernji izgled, eyeliner je savršen način da naglasite oči i dodate dozu glamura.
Ključ savršenog nanošenja leži u prilagođavanju tehnike obliku vašeg oka. Nije preteško i ne mora uvijek biti izazovno i stresan dio procesa šminkanja. Potrebno je samo malo vježbe i da se dobro upoznate sa svojim licem, kožom i oblikom oka.
Eyeliner za okrugle oči – naglasite dužinu
Ako imate okrugle oči, cilj je da ih vizualno izdužite i dodate suptilan dojam „mačjeg pogleda”. Najbolji način da to postignete je da se fokusirate na produživanje linije prema vanjskom kutu oka. Počnite od sredine kapka, povlačeći tanku liniju uz rub trepavica i zatim je polako širite prema van. Produžite vrh linije prema gore, ali ne previsoko, kako bi oči izgledale duže, a ne šire.
Tehnike za spuštene kapke – podignite pogled
Spušteni kapci mogu predstavljati izazov za nanošenje eyelinera, ali postoji trik kako bi oči izgledale otvorenije i podignute. Kada imate spuštene kapke, eyeliner se može "sakriti" kad su oči otvorene. Zato je važno nanijeti liniju malo više od prirodnog nabora kapka. Započnite s crtanjem linije tanko uz rub trepavica, a zatim stvorite kut koji se podiže više prema kraju. Pobrinite se da je vrh vanjske linije vidljiv čak i kad su oči potpuno otvorene. Eyeliner nanosite tako što gledate direktno u ogledalo.
Bademaste oči – klasičan izgled
Sreča je na vašoj strani, s ovim oblikom oka, možete eksperimentirati s različitim stilovima nanošenja eyelinera. Za klasičan izgled, pratite prirodnu liniju oka, počevši od unutarnjeg kuta i postupno proširujući liniju prema van. Kut bi trebao pratiti liniju donjih trepavica kako bi sve izgledalo skladno. Možete se odlučiti za tanju liniju za svakodnevni look ili dramatičniji, deblji cat eye za večernje izlaske.
Kako popraviti greške
Čak i profesionalci ponekad pogriješe! Ako vam se to dogodi, ne paničarite. Koristite tanki kist i malo korektora kako biste ispravili linije. Q-tips natopljen micelarnom vodom također može biti spasonosno rješenje za brze popravke.
* * *
Naslovna fotografija: @fatedmagazine
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!