TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 19.11.2020.
Bobbi Brown je 1991. godine pokrenula revoluciju u svijetu ljepote kada je predstavila beauty liniju koja fokus stavlja na prirodnu ljepotu žene što je bilo u suprotnosti sa tadašnjim trendom intezivnijeg makeupa.
Četiri godine kasnije tvrtka Estée Lauder preuzela je Bobbi Brown Cosmetics potičući brend na globalni uspjeh. 2016. godine je Brown odlučila napustiti svoju tvrtku.

Bobbi Brown
Foto: jonesroadbeauty.com
Ove godine Bobbi Brown se vraća novoj revoluciji ljepote s inovativnom linijom makeupa Jones Road. Brown je kombinirala svoju stručnost vizažistice kako bi razvila beauty liniju koja nudi vrhunske performane i može se naručiti samo putem interneta.Na web stranici saznali smo da je brend osnovan sa filozofijom da svijetu nije potrebno više proizvoda za uljepšavanje, već su potrebni bolji proizvodi za uljepšavanje - čiste, strateške, visokokvalitetne formulacije koje djeluju na svaki tip kože i tonusa i koje su jednostavne za upotrebu kao i savladavanje tehnika nanošenja. Dizajnirani za upotrebu na više načina, na više mjesta, sa kombiniranim i nadogradivim nijansama, miracle balm, maskara, sjajilo za usne, sjene za oči samo su neki od proizvoda koji su pronašli mjesto u novoj kolekciji.

Foto: @jonesroadbeauty
Jones Road brend poziva dame na DIY kreativnost koja je zavladala beauty svijetom. Bobbi je u intervju razgovoru sa Forbes navela da je cilj ovih proizvoda lako prilagođavanje svakoj dami kako bi stvorile izgled koji želi, odnosno kako bi se svaka dama autentično osjećala kao ona.
Unatoč pandemiji, Brown je pokrenula brend i čini se da je ovo idealno vrijeme za prezentovanja brenda koji se fokusira na naglašavanje prirodne ljepote. Naime, ovo je brend koji se oslanja na #feelgood vibracije, a ne samo na tome da čini da izgledamo bolje. U biti dame ne žele biti pretjerano našminkane kod kuće, one samo žele izgledati malo bolje i osjećati se sjajno, prokomentirala je Bobbi u intervju razgovoru za Forbes.
***
Naslovna fotografija: justbobbi.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Adelisa Mašić
Beauty vijest koja nam je ovih dana ozbiljno zagolicala pažnju je dolazak brenda koji smo godinama vezale za putovanja, aerodrome i online wishlistu.
KIKO Milano konačno otvara vrata u Sarajevu i donosi onu prepoznatljivu italijansku filozofiju makeupa: dobar kvalitet, trendi formule i cijene zbog kojih se lako zadržiš duže nego što si planirala.
Zato smo izdvojili 5 KIKO Milano proizvoda koji važe za najpopularnije i koje ćemo bez puno razmišljanja ubaciti u korpu odmah.
1. 3D Hydra Lipgloss
Ako KIKO ima jedan kultni proizvod, onda je to ovaj. 3D Hydra Lipgloss daje staklasti sjaj, vizualno puni usne i pritom ne ostavlja onaj neugodni, ljepljivi osjećaj. Nosiv je i solo i preko ruža, a nijanse su takve da ćete htjeti više od jedne.
2. Unlimited Double Touch Liquid Lipstick
Ruž koji je postao pouzdan saveznik za dane kada želimo da makeup traje. Kombinacija boje i završnog sjaja čini ga postojanim, intenzivnim i praktičnim, bez potrebe za stalnim popravljanjem.
3. Smart Colour Blush
Minimalističko, ali jako zahvalno rumenilo. Smart Colour Blush daje svježinu i prirodan flush, lako se dozira i uklapa u svaki svakodnevni makeup. Jedan od onih proizvoda koji brzo postane stalni dio torbice.
4. Smart Colour Eyepencil
Kremasta olovka koja se lako nanosi i još lakše prilagođava. Bilo da volite čistu liniju ili blago razmazan look, Smart Colour Eyepencil je onaj praktični proizvod koji se uvijek nađe u neseseru.
5. Maxi Mod Waterproof Mascara
Maskara koju KIKO fanovi stalno izdvajaju. Maxi Mod daje volumen, intenzivnu crnu boju i traje cijeli dan, bez razmazivanja. Vodootporna verzija je posebno popularna, pogotovo za duge dane i večeri koje se oduže.
Dolazak KIKO Milano brenda u Sarajevo znači manje čekanja, više isprobavanja i onu poznatu situaciju kada iz prodavnice izađemo s barem jednim proizvodom više nego što smo planirale.
A mi već znamo s kojim proizvodima počinjemo.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!