TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.10.2019.

Ismet i Đula Karić su prije 25 godina u Maloj Brijesnici kod Doboja pokrenuli tekstilnu proizvodnju koja je narasla do nivoa da surađuje s poznatim svjetskim modnim kućama.

Dobiveno iskustvo potaknulo ih je da i sami pokrenu vlastiti brend - Maestro Suits, koji se ističe ponudom kvalitetnih i modernih odijela. Prije nešto više od mjesec dana predstavili su i svoju prvu kampanju koju potpisuje bh.fotografkinja Aida Redžepagić te otvorili prvu trgovinu u Sarajevu.

U razgovoru s njihovim timom, saznali smo više o samim počecima, ali i ponudi ovog domaćeg brenda.

Kako je započela ideja o Maestro Suits i što vaš brend čini drugačijim od ostalih na tržištu?

Ideja o brendu Maestro Suits postoji već duže vremena, a na čijoj se realizaciji radilo posljednjih nekoliko godina. Maestro Suits brend za javnost jeste brend star tek mjesec dana, ali iza njega stoji fabrika Kismet sa 25 godina rada u oblasti šivanja muških odijela, uglavnom za strano tržište i velike modne brendove poput modne kuće Armani i drugih. Osnovna snaga brenda Maestro Suits leži u težnji za istrajnošću u viziji i težnji za iskorakom iz prosjeka u prestiž.

Ulaganje u savremenu tehnologiju i opremu, edukaciju velikog broja zaposlenih, kao i višedecenijska posvećenost nauci izrade muških odijela, doveli su do toga da se u posljednjih nekoliko godina pripremalo za lansiranje brenda koji će muškarcima ponuditi jedinstven koncept kupovine odijela kakvog dosada nisu mogli sresti na području Bosne i Hercegovine i regiona.


Brend Maestro Suits predstavlja inovaciju na tržištu Bosne i Hercegovine. Htjeli smo muškarcima maksimalno pojednostaviti potragu za idealnim odijelom, pa baš iz tog razloga naši kupci imaju na usluzi profesionalno osoblje koje će im pomoći izabrati odijelo i krojače koji će to odijelo savršeno prilagoditi na licu mjesta.
Sva naša odijela napravljena su od najkvalitetnijih materijala, čija finoća doseže i do 160S.

Za koga su dizajnirana odijela s Maestro Suits etiketom?

Svjesni da se danas živi užurbano te da ljudi što više pokušavaju da uštede na vremenu i svoje slobodne trenutke provedu s porodicom i prijateljima, Maestro Suits je osmislio način kako da muškarcima olakša kupovinu savršenog odijela.


Maestro Suits su moderno dizajnirana odijela italijanskog kroja dizajnirana za muškarce koji znaju šta žele, za muškarce s istančanim modnim stilom, za muškarce koji vole klasiku, ali žele biti prepoznatljivi. U našoj prodavnici moguće je pronaći tri vrste odijela: casual, business i evening odijela te nekoliko stotina košulja na jednom mjestu.
Osim odijela, u Maestro Suits prodavnici mogu se pronaći i detalji koji će upotpuniti svaki modni stil, poput kravata, kaiševa, torbi, maramica, leptir mašni i naočala.

Što je baza vaše kolekcije – koji krojevi i materijali prevladavaju?

Sva Maestro Suits odijela kreirana su prema italijanskom modelu s najkvalitetnijim vunenim materijalima.
Osnovna mjerna jedinica kojom se mjeri kvalitet tkanine za odijela jeste super S, koji označava finoću vune izmjerene u mikronima. Što je manji broj S tkanina se manje širi i dosta je kruća i teža, a što je broj veći, to je tkanina bolja. Tako 100 S označava tkanine srednje kvalitete, a 120 S veoma kvalitetne tkanine.


Odijela iz Maestrove radionice su pravljena od najkvalitetnijih luksuznih tkanina koja imaju jedinicu i od 160 S. Najpoznatiji primjeri ovih tkanina jesu autentična italijanska Reda i Vitale Barberis Canonico VBC koji su sinonim za stil i eleganciju. Lideri su u proizvodnji finih vunenih tkanina za izradu klasičnih muških odijela te predstavljaju primjer talijanskog majstorstva, spajajući umjetničku tradiciju s tehnološkim inovacijama kako bi se postigao još bolji rezultat. Ovaj kvalitet tkanina ističe se svojim luksuzom i pravi je izbor za Maestro odijela, namijenjena muškarcima s istančanim modnim stilom.
Naš savjet je da okosnica svakog muškog ormara budu kvaliteta, prozračna odijela koja imaju barem 120 S, a takva se svakako mogu pronaći u Maestro prodavnici, u Kolodvorskoj 12 (TC Intershop) u kojoj je izloženo hiljade odijela.

A što vam je bila nit vodilja za uređenje vaše prve trgovine? Planirate li uskoro otvorenje trgovina i u ostalim bh. gradovima?

Za uređenje prve Maestro Suits prodavnice zaslužan je Isak Garibović, poznati bh. likovni umjetnik i dizajner interijera. Željeli smo kreirati nešto originalno i nesvakidašnje. Prvi u Bosni i Hercegovini nudimo usluge prepravke odijela u prodavnici, na licu mjesta. Svojim kupcima smo željeli maksimalno olakšati pri odabiru savršeno skrojenog odijela.


Trenutni plan jeste da se zadržimo na jednoj prodavnici u Sarajevu. Vođeni logikom da se odijelo kupuje iz potrebe i ne baš svaki dan, smatramo da nije neophodno da se naša prodajna mjesta nalaze u centru grada. Upravo zbog toga smo ponudili koncept s velikom količinom odijela u kojem apsolutno svako može pronaći baš ono što traži.
U dugoročnom planu postoje ambicije da se Maestro Suits proširi i na druge zemlje, ali o tome kada bude vrijeme.

Zašto ste baš Tomislava Cvitanušića i Muhameda Hadžovića birali kao ambasadore vašeg dizajna?

Tražili smo prepoznatljiva lica koja imaju dobru reputaciju i uspjehe iza sebe i koji svojim dobrim izgledom i pojavom ispunjavaju viziju Maestro Suitsa, a vođeni time, Cvitanušić i Hadžović su se pokazali kao idealni protagonisti.
Također, Maestro Suits je bh. brend koji može stajati rame uz rame sa svjetskim brendovima, pa tako su i naši ambasadori u svojim poslovima.

Sve detalje o njihovim novim kolekcijama možete pratiti na njihovoj web stranici, kao i na društvenim mrežama, ali i u Maestro Suits trgovini na adresi Kolodvorska 12, Sarajevo. 


Bonjour

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

TEKST: Bonjour.ba/PR

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.

U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.

Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_1
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_2
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13

Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.

Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.

 



Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.

Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_6
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_7
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_8

Zubun kao anti-muzejski objekt

Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.

„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.

Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_4
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_12
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_3
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_5

Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_11
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_9
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_10

Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_14
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_15

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!