TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.10.2019.

Ismet i Đula Karić su prije 25 godina u Maloj Brijesnici kod Doboja pokrenuli tekstilnu proizvodnju koja je narasla do nivoa da surađuje s poznatim svjetskim modnim kućama.

Dobiveno iskustvo potaknulo ih je da i sami pokrenu vlastiti brend - Maestro Suits, koji se ističe ponudom kvalitetnih i modernih odijela. Prije nešto više od mjesec dana predstavili su i svoju prvu kampanju koju potpisuje bh.fotografkinja Aida Redžepagić te otvorili prvu trgovinu u Sarajevu.

U razgovoru s njihovim timom, saznali smo više o samim počecima, ali i ponudi ovog domaćeg brenda.

Kako je započela ideja o Maestro Suits i što vaš brend čini drugačijim od ostalih na tržištu?

Ideja o brendu Maestro Suits postoji već duže vremena, a na čijoj se realizaciji radilo posljednjih nekoliko godina. Maestro Suits brend za javnost jeste brend star tek mjesec dana, ali iza njega stoji fabrika Kismet sa 25 godina rada u oblasti šivanja muških odijela, uglavnom za strano tržište i velike modne brendove poput modne kuće Armani i drugih. Osnovna snaga brenda Maestro Suits leži u težnji za istrajnošću u viziji i težnji za iskorakom iz prosjeka u prestiž.

Ulaganje u savremenu tehnologiju i opremu, edukaciju velikog broja zaposlenih, kao i višedecenijska posvećenost nauci izrade muških odijela, doveli su do toga da se u posljednjih nekoliko godina pripremalo za lansiranje brenda koji će muškarcima ponuditi jedinstven koncept kupovine odijela kakvog dosada nisu mogli sresti na području Bosne i Hercegovine i regiona.


Brend Maestro Suits predstavlja inovaciju na tržištu Bosne i Hercegovine. Htjeli smo muškarcima maksimalno pojednostaviti potragu za idealnim odijelom, pa baš iz tog razloga naši kupci imaju na usluzi profesionalno osoblje koje će im pomoći izabrati odijelo i krojače koji će to odijelo savršeno prilagoditi na licu mjesta.
Sva naša odijela napravljena su od najkvalitetnijih materijala, čija finoća doseže i do 160S.

Za koga su dizajnirana odijela s Maestro Suits etiketom?

Svjesni da se danas živi užurbano te da ljudi što više pokušavaju da uštede na vremenu i svoje slobodne trenutke provedu s porodicom i prijateljima, Maestro Suits je osmislio način kako da muškarcima olakša kupovinu savršenog odijela.


Maestro Suits su moderno dizajnirana odijela italijanskog kroja dizajnirana za muškarce koji znaju šta žele, za muškarce s istančanim modnim stilom, za muškarce koji vole klasiku, ali žele biti prepoznatljivi. U našoj prodavnici moguće je pronaći tri vrste odijela: casual, business i evening odijela te nekoliko stotina košulja na jednom mjestu.
Osim odijela, u Maestro Suits prodavnici mogu se pronaći i detalji koji će upotpuniti svaki modni stil, poput kravata, kaiševa, torbi, maramica, leptir mašni i naočala.

Što je baza vaše kolekcije – koji krojevi i materijali prevladavaju?

Sva Maestro Suits odijela kreirana su prema italijanskom modelu s najkvalitetnijim vunenim materijalima.
Osnovna mjerna jedinica kojom se mjeri kvalitet tkanine za odijela jeste super S, koji označava finoću vune izmjerene u mikronima. Što je manji broj S tkanina se manje širi i dosta je kruća i teža, a što je broj veći, to je tkanina bolja. Tako 100 S označava tkanine srednje kvalitete, a 120 S veoma kvalitetne tkanine.


Odijela iz Maestrove radionice su pravljena od najkvalitetnijih luksuznih tkanina koja imaju jedinicu i od 160 S. Najpoznatiji primjeri ovih tkanina jesu autentična italijanska Reda i Vitale Barberis Canonico VBC koji su sinonim za stil i eleganciju. Lideri su u proizvodnji finih vunenih tkanina za izradu klasičnih muških odijela te predstavljaju primjer talijanskog majstorstva, spajajući umjetničku tradiciju s tehnološkim inovacijama kako bi se postigao još bolji rezultat. Ovaj kvalitet tkanina ističe se svojim luksuzom i pravi je izbor za Maestro odijela, namijenjena muškarcima s istančanim modnim stilom.
Naš savjet je da okosnica svakog muškog ormara budu kvaliteta, prozračna odijela koja imaju barem 120 S, a takva se svakako mogu pronaći u Maestro prodavnici, u Kolodvorskoj 12 (TC Intershop) u kojoj je izloženo hiljade odijela.

A što vam je bila nit vodilja za uređenje vaše prve trgovine? Planirate li uskoro otvorenje trgovina i u ostalim bh. gradovima?

Za uređenje prve Maestro Suits prodavnice zaslužan je Isak Garibović, poznati bh. likovni umjetnik i dizajner interijera. Željeli smo kreirati nešto originalno i nesvakidašnje. Prvi u Bosni i Hercegovini nudimo usluge prepravke odijela u prodavnici, na licu mjesta. Svojim kupcima smo željeli maksimalno olakšati pri odabiru savršeno skrojenog odijela.


Trenutni plan jeste da se zadržimo na jednoj prodavnici u Sarajevu. Vođeni logikom da se odijelo kupuje iz potrebe i ne baš svaki dan, smatramo da nije neophodno da se naša prodajna mjesta nalaze u centru grada. Upravo zbog toga smo ponudili koncept s velikom količinom odijela u kojem apsolutno svako može pronaći baš ono što traži.
U dugoročnom planu postoje ambicije da se Maestro Suits proširi i na druge zemlje, ali o tome kada bude vrijeme.

Zašto ste baš Tomislava Cvitanušića i Muhameda Hadžovića birali kao ambasadore vašeg dizajna?

Tražili smo prepoznatljiva lica koja imaju dobru reputaciju i uspjehe iza sebe i koji svojim dobrim izgledom i pojavom ispunjavaju viziju Maestro Suitsa, a vođeni time, Cvitanušić i Hadžović su se pokazali kao idealni protagonisti.
Također, Maestro Suits je bh. brend koji može stajati rame uz rame sa svjetskim brendovima, pa tako su i naši ambasadori u svojim poslovima.

Sve detalje o njihovim novim kolekcijama možete pratiti na njihovoj web stranici, kao i na društvenim mrežama, ali i u Maestro Suits trgovini na adresi Kolodvorska 12, Sarajevo. 


Bonjour

Ponovo nosimo Napoleon jakne: Povratak trenda koji je definisao modu 2000-ih

TEKST: Ada Ćeremida

Ponovo nosimo Napoleon jakne: Povratak trenda koji je definisao modu 2000-ih Ponovo nosimo Napoleon jakne: Povratak trenda koji je definisao modu 2000-ih

Vojnički šik se vraća. Napoleon jakne su modni odgovor na haotična vremena za jesen 2025.

Ako ste ikada bili dio one modne ere s početka 2000-ih, sigurno se sjećate trenutka kada su military ili Napoleon jakne bile svuda od Burberry kampanja Christophera Baileyja do Balmain pisti koje je tada vodio Christophe Decarnin. 

Inspirisane 1800-im i uniformama koje su simbolizirale moć i disciplinu, ove, nekada i pod nazivom husarske, jakne su danas ponovo u centru pažnje.

 



Nova generacija dizajnera, od Ann Demeulemeester do Diora pod Jonathanom Andersonom, vraća strukturu, zlatne dugmiće i upečatljive ramene linije. Ove jakne su modni simbol koji spaja romantizam prošlosti i bunt savremenosti.

U vremenu kada moda sve češće služi kao ogledalo društva, nije slučajno da ponovno posežemo za krojevima koji djeluju kao svojevrsni oklop. Osjećaj kontrole, snage i autoriteta sada se prenosi kroz tkaninu, dok se detalji poput epoleta i veza reinterpretiraju u modernom, maksimalističkom kontekstu.

 



Povratak forme i moći od dvora do piste  

Inspiracija potječe iz 1800-ih, iz uniformi koje su simbolizirale red, disciplinu i karizmu što je Napoleonov estetski pečat prepoznatljiv po simetričnim krojevima, epoletama i bogatom vezu. 

 



Danas, Ann Demeulemeester reinterpretira taj duh kroz tamne, gotovo poetske verzije, Jonathan Anderson u Dioru ponovo gradi siluetu koja spaja prošlost i sadašnjost, dok Nicolas Ghesquière u Louis Vuittonu istražuje barokne proporcije kroz savremeni, futuristički okvir.

Na pistama, ovaj komad ne djeluje nostalgično, djeluje moćno, gotovo teatralno. U svijetu gdje je minimalizam dugo bio dominantan, moda se vraća ornamentima kao obliku otpora.

napoleon_vojnicka_jakna_bonjour_ba_g1

Foto: @annedemeulermeester_official  
 

Sredinom 2000-ih, Christophe Decarnin je u Balmainu napravio mali modni preokret: njegove vojne jakne postale su predmet želje. Kombinovane s farmerkama, visokim potpeticama i frizurom koja kao da je pobjegla s rock koncerta. 

Bio je to trenutak kada su žene nosile siluetu koja govori: ’Ja vodim svoju bitku, ali s perfektnim krojem.''

U isto vrijeme, Christopher Bailey je u Burberryju oživio britanski vojnički šik, dok su Dolce & Gabbana i Alexander McQueen istraživali dekadentnu, gotovo opernu verziju militarizma.

napoleon_vojnicka_jakna_bonjour_ba_g

Foto: @alexandermcqueen


Povratak ovog trenda dio je šireg pokreta vraćanja korijenima u kojem dizajneri preispituju arhive i spajaju prošlost sa savremenim osjećajem slobode.

No, postoji i emotina dimenzija: možda ovakvi krojevi nisu samo pitanje stila, već i psihološke zaštite. U vremenima nesigurnosti, oblačimo se kao da gradimo vlastiti oklop. Elegantan, ali snažan.

 



Kako ih sada nosimo?  

U 2025., Napoleon jakna više nije rezervisana za crveni tepih ili kostim. Ona ulazi u svakodnevicu, nosi se s denimom, midi suknjama, pa čak i pantalonama. Sudeći po kolekcijama i street style signalima, Napoleon jakne će uskoro marširati i u high street ponudu. 

 



Ako postoji komad koji može spojiti historiju, estetiku i stav, to je onaj koji je preživio i dvore i decenije, a sada je trenutak da ih vratite u svoj ormar. Jer, kao i u 1800-im moda ponovo slavi moć, formu i onu vrstu elegancije koja traje.

U današnjem modnom pejzažu, povratak Napoleon jakne ne govori samo o estetici, već o potrebi za strukturom. Nakon godina oversized formi i fluidnih krojeva, ponovno tražimo definiciju.

Možda zato što živimo u vremenu koje traži orijentir, možda zato što je osjećaj kontrole sada emocionalna valuta. Nositi jaknu s epoletama znači stajati uspravno, doslovno i metaforički.
 



Iako ih neki nazivaju kostimskim, teško je poreći njihov uticaj na modu i kulturu.

U modnom smislu, Napoleon jakne oduvijek su bile tu da pričaju priču o grandioznosti, o stavu, o estetici koja se ne izvinjava. Danas, dok svijet balansira između haosa i nostalgije, one se vraćaju kao simbol samopouzdanja i individualnosti.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @celinenordal


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!