Lovely bags: Ručno izrađene torbe s bh.potpisom koje žele nositi brojne zaljubljenice u modu
Tekst:Bonjour.ba
MODNI DODACIBilo da ste u potrazi za ruksakom, ručnom torbom ili clutch torbicom, kvaliteta i unikatan dizajn dvije su karakteristike kojima težimo prilikom odabira savršenog modela torbe za brojne dnevne avanture. Budući da je torba naš suputnik u raznim pričama i kreiranju brojnih avantura, važno je i da ona predstavlja i našu modnu osviještenost.
Kada razgovaramo o torbama nosivog dizajna, dostupnog u velikoj paleti boja i uzoraka, koje su ručno izrađene u Bosni i Hercegovini, jedna mlada kreativka je stvorila koncept koji savršeno odgovara ovom opisu i kojem teško mogu odoljeti brojne zaljubljenice u modu iz regije. Njeno ime je Marija Perić i ova dizajnerica torbi kroz pet godina rada razvila je liniju torbi Lovely bags koju je uz pomoć marljivog tima i vjernih ambasadorica pretvorila u prepoznatljiv brand.
Naše druženje započeli smo još tijekom festivala MODAMO.kreARTiva. Otada je prošlo pet godina. Mnogo se toga promijenilo na modnoj sceni, ali i s brandom Lovely bags. Možeš li nam ukratko ispričati promjene koje su se dogodile u tom periodu?
U ovih 5 godina dogodile su se velike promjene, registrirala sam poduzeće pod nazivom LB d.o.o., zaposlila preko 25 novih ljudi, ostvarila suradnju s 35 butika diljem BiH i Hrvatske, imala izvoze za Švicarsku, s partnerima otvorila dva samostalna shopa u Sarajevu i Zagrebu. Uglavnom, puno lijepih stvari i puno divnih poznanstava kroz ovih 5 godina se dogodilo.
Zašto torbe?
Torbe zato što su ukras svakog outfita, bez obzira kako vam loša odjevna kombinacija bila, sve se može popraviti upečatljivom torbicom. Dobra torba će privući svu pažnju.
Što je po tebi tajna odličnog brandinga?
Tajna je jednostavna, LJUBAV, TRUD i malo SREĆE, ako ulažeš svu ljubav u posao koji radiš, ideje, poslovne ponude same dolaze. Mukotrpan rad i odricanje se uvijek nagrađuju i trunčica sreće, a sreća prati hrabre.
A ključ uspjeha na bh.tržištu?
Kad prepoznaju rad izvan granica naše drage BiH, onda dobiješ priznanje u BiH, tako nekako. Moje torbice su traženije u Hrvatskoj, mada sam sretnija kada me podržavaju u mojoj državi u kojoj živim.
Koje su tri stvari karakteristične za tebe kao osobu, a koje tri za tvoj dizajn?
Moje karakteristike su upornost, komunikativnost i natjecateljski duh, a za torbice inovativnost, prepoznatljivost i kvaliteta.
Koji su tvoji favoriti iz trenutne kolekcije? U koje će boje biti obojana jesenska Lovely bags kolekcija?
Veliki cekeri su uvijek moj izbor, jer u njega mi stane sve, pa i mala torbica u koju po potrebi samo ubacim najbitnije stvari. Jesenska kolekcija će biti obojana u boje jeseni naravno (smijeh), obožavam taj skok iz šarenila ljeta u prekrasne boje jeseni, smeđu, žutu, bordo i malo ljubičaste.
Sjećaš li se prvog kupca Lovely Bags torbe? Kako si se osjećala tada? A prve poznate dame koja je prepoznala tvoj rad?
Sjećam se prvog kupca, moji bližnji su prvo podržali moj rad, zatim je krenula kampanja na Facebooku pa su se krenule javljati djevojke iz svih gradova BiH i Hrvatske, bila sam oduševljena tolikim pozitivnim komentarima i narudžbama. Poznatih dama je bilo puno, ne sjećam se točno koja je bila prva.
Koja uspomena iz tvoje karijere ti je posebice prirasla srcu?
Ne postoji jedna uspomena, kroz ovih 5 godina sam upoznala toliko divnih žena, ja sam najsretnija kad vidim sjaj u očima kupca kad dobije svoju torbicu, kad svakodnevno dobivamo poruke i komplimente sa svih strana svijeta, divno je raditi nešto što usrećuje druge.
Ljubav prema torbama kanalizirala si kroz dizajn torbe. Koji su još tvoji hobiji?
Uz ovaj posao, koji odavno nije hobi, jer treba zaraditi pristojne plaće za preko 25 žena, muža i dvoje djece, ne stignem imati hobi, ispunjavaju me putovanja, upoznavanje novih kultura, ljudi.
Gdje se vidiš za pet godina?
Ja sam tip koji ostvaruje kratkoročne planove, ne gledam toliko daleko u budućnost, trenutni planovi su proširenje na Sloveniju, Srbiju i Crnu Goru, to sve me čeka na jesen pa trenutno radim na tome da što bolje prezentiram torbice na ta tržišta, mada odavno postoji veliki interes iz tih država, na meni je samo da učinim sretne i zadovoljne klijentice na novim tržištima.
Foto: Lovely bags