TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.8.2016.
Bilo da ste u potrazi za ruksakom, ručnom torbom ili clutch torbicom, kvaliteta i unikatan dizajn dvije su karakteristike kojima težimo prilikom odabira savršenog modela torbe za brojne dnevne avanture. Budući da je torba naš suputnik u raznim pričama i kreiranju brojnih avantura, važno je i da ona predstavlja i našu modnu osviještenost.
Kada razgovaramo o torbama nosivog dizajna, dostupnog u velikoj paleti boja i uzoraka, koje su ručno izrađene u Bosni i Hercegovini, jedna mlada kreativka je stvorila koncept koji savršeno odgovara ovom opisu i kojem teško mogu odoljeti brojne zaljubljenice u modu iz regije. Njeno ime je Marija Perić i ova dizajnerica torbi kroz pet godina rada razvila je liniju torbi Lovely bags koju je uz pomoć marljivog tima i vjernih ambasadorica pretvorila u prepoznatljiv brand.
Naše druženje započeli smo još tijekom festivala MODAMO.kreARTiva. Otada je prošlo pet godina. Mnogo se toga promijenilo na modnoj sceni, ali i s brandom Lovely bags. Možeš li nam ukratko ispričati promjene koje su se dogodile u tom periodu?
U ovih 5 godina dogodile su se velike promjene, registrirala sam poduzeće pod nazivom LB d.o.o., zaposlila preko 25 novih ljudi, ostvarila suradnju s 35 butika diljem BiH i Hrvatske, imala izvoze za Švicarsku, s partnerima otvorila dva samostalna shopa u Sarajevu i Zagrebu. Uglavnom, puno lijepih stvari i puno divnih poznanstava kroz ovih 5 godina se dogodilo.
Zašto torbe?
Torbe zato što su ukras svakog outfita, bez obzira kako vam loša odjevna kombinacija bila, sve se može popraviti upečatljivom torbicom. Dobra torba će privući svu pažnju.
Što je po tebi tajna odličnog brandinga?
Tajna je jednostavna, LJUBAV, TRUD i malo SREĆE, ako ulažeš svu ljubav u posao koji radiš, ideje, poslovne ponude same dolaze. Mukotrpan rad i odricanje se uvijek nagrađuju i trunčica sreće, a sreća prati hrabre.
A ključ uspjeha na bh.tržištu?
Kad prepoznaju rad izvan granica naše drage BiH, onda dobiješ priznanje u BiH, tako nekako. Moje torbice su traženije u Hrvatskoj, mada sam sretnija kada me podržavaju u mojoj državi u kojoj živim.
Koje su tri stvari karakteristične za tebe kao osobu, a koje tri za tvoj dizajn?
Moje karakteristike su upornost, komunikativnost i natjecateljski duh, a za torbice inovativnost, prepoznatljivost i kvaliteta.
Koji su tvoji favoriti iz trenutne kolekcije? U koje će boje biti obojana jesenska Lovely bags kolekcija?
Veliki cekeri su uvijek moj izbor, jer u njega mi stane sve, pa i mala torbica u koju po potrebi samo ubacim najbitnije stvari. Jesenska kolekcija će biti obojana u boje jeseni naravno (smijeh), obožavam taj skok iz šarenila ljeta u prekrasne boje jeseni, smeđu, žutu, bordo i malo ljubičaste.
Sjećaš li se prvog kupca Lovely Bags torbe? Kako si se osjećala tada? A prve poznate dame koja je prepoznala tvoj rad?
Sjećam se prvog kupca, moji bližnji su prvo podržali moj rad, zatim je krenula kampanja na Facebooku pa su se krenule javljati djevojke iz svih gradova BiH i Hrvatske, bila sam oduševljena tolikim pozitivnim komentarima i narudžbama. Poznatih dama je bilo puno, ne sjećam se točno koja je bila prva.
Koja uspomena iz tvoje karijere ti je posebice prirasla srcu?
Ne postoji jedna uspomena, kroz ovih 5 godina sam upoznala toliko divnih žena, ja sam najsretnija kad vidim sjaj u očima kupca kad dobije svoju torbicu, kad svakodnevno dobivamo poruke i komplimente sa svih strana svijeta, divno je raditi nešto što usrećuje druge.
Ljubav prema torbama kanalizirala si kroz dizajn torbe. Koji su još tvoji hobiji?
Uz ovaj posao, koji odavno nije hobi, jer treba zaraditi pristojne plaće za preko 25 žena, muža i dvoje djece, ne stignem imati hobi, ispunjavaju me putovanja, upoznavanje novih kultura, ljudi.
Gdje se vidiš za pet godina?
Ja sam tip koji ostvaruje kratkoročne planove, ne gledam toliko daleko u budućnost, trenutni planovi su proširenje na Sloveniju, Srbiju i Crnu Goru, to sve me čeka na jesen pa trenutno radim na tome da što bolje prezentiram torbice na ta tržišta, mada odavno postoji veliki interes iz tih država, na meni je samo da učinim sretne i zadovoljne klijentice na novim tržištima.
Foto: Lovely bags
TEKST: Bonjour.ba
Sve počinje kao u backstageu: redovi košulja, haljina i sakoa vise spremni, a mi listamo vješalice tražeći “onaj pravi” komad. Znali smo da ćemo pronaći nešto posebno jer u glavnoj (i sporednoj) ulozi bio je Bingo i njegova festivalska baza Naše mjesto, a styling inspirisan kultnom Carrie Bradshaw.
Na koji način? Svi komadi koje smo koristili dostupni su u Bingu, ali uz touch Carrie magije pretvoreni su u styling koji izgleda kao da je zakoračio pravo iz filma na ulice Sarajeva.
Od backstagea do street style
Zato krećemo od samog početka snimanja, onog trenutka kada prostor postaje mali modni studio, a svaka sitnica detalj koji gradi scenu. Na stolu knjiga Fashion in Film, savršen podsjetnik da moda i film oduvijek igraju istu igru. Dok kroz prozor dopire festivalski žamor, u Bingovoj festivalskoj bazi Našem mjestu počinje ovo GRWM poglavlje.
Priprema je bila jednako zabavna kao i rezultat. Prostor stana pretvorio se u backstage jer ogledalo, refleksija, šarene police i kutije bile su inspiracija. Između cvijeća u duginim bojama i police sa sunčanim naočalama, kombinirali smo tonove, krojeve i teksture.
Modni kutak u centru grada
Prije nego što smo složili naš finalni outfit, morali smo proći kroz garderobu i kolekciju na kojoj bi i Carrie Bradshaw pozavidjela. Redovi šarenih haljina, pastelnih košulja i odijela stoje rame uz rame s farmericama, ljetnim topovima i večernjim komadima.
Ispod, cipele poredane kao u backstageu modne revije, od sandala do stilettica.
Na policama, torbe u svim veličinama, od pletenih ljetnih do onih koje nose večernji sjaj. Na zidu cijela mreža sunčanih naočala, spremnih da svaku kombinaciju pretvore u chic statement.
Bingovo Naše mjesto bio je ormar u kojem se lako izgubite, ali još lakše pronađete inspiraciju. Činjenica da su svi ti komadi dostupni u Bingu samo potvrđuje ideju da moda ne mora biti daleka ni nedostižna. Ona je tu, u našem svakodnevnom životu, spremna da nas u trenu pretvori u glavne glumce vlastitog filma.
Haljina u pastelnim nijansama bila je jedan od favorita, ali sve se zaustavilo kada smo složili naš Carrie Bradshaw trenutak, filmski klasik s dozom današnje lakoće.
Kako je nastao naš filmski outfit?
I dok su police u stanu nudile pregršt boja i tekstura, mi smo tražili kombinaciju koja ima Carrie momenat i sarajevsku lakoću. Na kraju smo odabrali tri ključna komada:
Bijele široke hlače jer daju onaj “effortless chic” osjećaj, savršen za dnevne kombinacije, ali jednako upečatljiv i navečer. Lagane, ali dovoljno dramatične da svaki korak izgleda kao scena.
Pink košulja s prugama da unese vedrinu i razbije ozbiljnost looka. Prugasti print unosi dinamiku, a boja šalje poruku da moda treba biti igra.
Crna kravata je detalj koji sve mijenja.i odmah vraća na kultni stil Carrie Bradshaw, koja je s lakoćom spajala uredski chic i gradski kaos. Mi taj duh prenosimo na sarajevske ulice, gdje dobija festivalski, razigrani karakter.
Uz to smo dodali crne sandale s perjem jer svi koji znaju Carrie Bradshaw znaju i za njenu vječnu ljubav prema cipelama. Tu su i dvije torbice: bucket verzija unosi dnevnu ležernost, dok clutch daje večernu eleganciju. Rezultat? Look koji možete nositi i na premijeru i na kasni izlazak, ali i na sasvim običan dan kada želite da Sarajevo postane vaša pista.
Iza zavjese, outfit je već izgledao kao scena, ali tek kada smo izašli na ulicu, postalo je jasno da Sarajevo u augustu je modna pista sama po sebi.
Svaki korak, svaki pogled prema Narodnom pozorištu uklapao se u narativ filma koji već traje: film u kojem je grad glavna kulisa, a moda je soundtrack.
Bingovo Naše mjesto bilo je inspiracija, ali i dokaz da dobra priprema uvijek vodi do outfita koji priča priču. Baš kao što je Carrie u New Yorku znala ukrasti pažnju jednim potezom stila, tako je i ovaj look u Sarajevu privukao sve poglede jer neke modne priče jednostavno nikada ne izlaze iz mode.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Bingom
Produkcija: Bonjour.ba
Fotografije za Bonjour.ba: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!