TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 14.1.2025.
Koju metodu koristite za odabir odgovarajućih skin care proizvoda?
Nedavno istraživanje provedeno u SAD-u među 2.000 korisnika proizvoda za njegu kože, pokazalo je kako se njih gotovo 80 % oslanja na metodu pokušaja i pogrešaka kako bi utvrdili šta im odgovara, a prosječna osoba isprobala je sedam različitih sredstava za čišćenje lica prije nego što je pronašla ono koje joj odgovara.
Beauty svijet sve više ide ka spoju sa tehnologijom kako bismo dobili što bolje rezultate and we love it! Na uticajnom svjetskom tehnološkom događaju CES® 2025 u Las Vegasu početkom godine, L'Oréal Grupa je predstavila L'Oréal Cell BioPrint, prenosni uređaj za personaliziranu analizu kože u samo pet minuta.
Ovaj uređaj koristi naprednu proteomiku – proučavanje uticaja sastava proteina u ljudskom tijelu na starenje kože. L'Oréal Cell BioPrint nastao je zahvaljujući L'Oréalovom inovativnom istraživanju dugovječnosti koji otkriva kako mehanizmi u ljudskom tijelu mogu uticati na izgled kože, kroz ekskluzivno partnerstvo s korejskim startupom NanoEnTek.
Uz pomoć L'Oréalovog uređaja, za samo pet minuta možete dobiti personalizovanu procjenu kože, što uključuje i izračunavanje biološke dobi kože i pružanje prilagođenih preporuka za usporavanje procesa starenja, utvrđivanje preosjetljivosti na određene aktivne sastojke te identifikaciju potencijalnih problema poput tamnih mrlja ili proširenih pora prije nego što postanu vidljive.
„Koža je naš najveći organ i ključan je dio našeg zdravlja, stoga smo uzbuđeni što možemo predstaviti Cell BioPrint – ekskluzivnu mikrofluidnu tehnologiju „laboratorija u čipu“, povezanu s našim stogodišnjim naučnim istraživanjem kože. S uređajem Cell BioPrint omogućavamo korisnicima da pomoću specifičnih biomarkera steknu bolje uvide o svojoj koži, kako bi proaktivno brinuli o njenoj ljepoti i dugovječnosti“, izjavila je Barbara Lavernos, zamjenica generalnog direktora, odgovorna za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L'Oréal Grupi.
Biomarkeri u službi boljeg razumijevanja potreba kože
Napredna nauka koja stoji iza L'Oréal Cell BioPrint uređaja koristi se za bolje razumijevanje kože, zahvaljujući decenijama istraživanja i inovacija L'Oréalovog tima za napredna naučna istraživanja. Po prvi put, identifikovani su jedinstveni biomarkeri na koži koji mogu ukazivati na ključne faktore zdrave kože i dugovječnosti.
Uređaj L'Oréal Cell BioPrint koristi ekskluzivnu mikrofluidnu tehnologiju „laboratorija u čipu“ kompanije NanoEnTek, za mjerenje prisutnosti L'Oréalovih inovativnih biomarkera proteina za samo pet minuta.
Proces je jednostavan i neinvazivan, a sastoji se od nekoliko koraka:
1. Postaviti traku za lice na obraz i uroniti je u pufer otopinu.
2. Otopinu staviti u uloške L'Oréal Cell BioPrint i umetnuti ih u uređaj za analizu.
3. Dok L'Oréal Cell BioPrint obrađuje uzorak, uređaj Skin Connect snima nekoliko slika lica, a korisnik ispunjava kratki upitnik o pitanjima vezanim uz kožu i starenje.
Potraga za boljom personalizacijom kože
Rast globalnog tržišta njege kože, koje se procjenjuje na 125 milijardi dolara u 2024. godini, pokreću potrošači koji neprestano traže više informacija o koži i efikasnijim proizvodima za njegu. L'Oréal Cell BioPrint uređaj planira se testirati s jednim od L'Oréalovih brendova u Aziji, u drugom dijelu 2025. godine.
* * *
Naslovna fotografija: @marielobanova
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Zamislite da ulazite u prostor u kojem mirisi pričaju priče, gdje vam stručnjaci za njegu kože posvećuju punu pažnju i gdje svaka bočica na polici skriva ljeto u sebi.
Upravo takav kutak nalazi se u srcu Ferhadije i ovog mjeseca, povodom svog 2. rođendana, nudi iskustvo koje ne želite propustiti.
Smještena na adresi Ferhadija 14a, parfimerija Martimex u Sarajevu već dvije godine njeguje svoj prepoznatljiv imidž luksuza, elegancije i vrhunske usluge.
Iako možda na prvi pogled djeluje kao skriveni dragulj u centru grada, ovaj prostor svakim danom sve više postaje nezaobilazna adresa za sve ljubitelje beauty svijeta.
U mjesecu junu, Martimex obilježava drugi rođendan svoje Ferhadija poslovnice, a povodom toga pripremili su mirisna i skincare iznenađenja koja će vas natjerati da svratite, a i vratite se.
Novo lansiranje koje nas je odmah osvojilo
U fokusu je uzbudljiv parfemski novitet: Najim - Versace moćna, zavodljiva kompozicija koja ostavlja neizbrisiv trag.
Ovaj miris možete testirati među prvima upravo u Martimex parfimeriji, u ambijentu koji odiše elegancijom i pažljivo biranim detaljima.
Za one koji traže nešto drugačije: niche kolekcija
Osim poznatih brendova poput Guerlaina, Lancômea, Chanela, u ponudi se nalazi i selekcija niche parfema, pažljivo odabranih za istinske zaljubljenike u mirise.
Izdvajaju se Atkinsons, The Merchant of Venice, Memo Paris, Mancera i mnogi drugi brendovi koji garantiraju jedinstven olfaktivni doživljaj. Ako ste u potrazi za parfemom koji niko drugi nema, ovdje ćete ga pronaći.
Skincare kutak za beauty pauzu u centru grada
Na spratu parfimerije otvoren je i poseban skincare kutak, gdje vas dočekuju stručne kolegice spremne da podijele savjete prilagođene vašem tipu kože i beauty ciljevima. Ovaj prostor je savršen za sve one koji žele napraviti kratku pauzu u šetnji gradom i posvetiti se sebi.
Više od parfimerije: iskustvo koje se pamti
Osim ekskluzivne ponude, Martimex se izdvaja po visokom nivou profesionalne usluge i personalizovanom pristupu, zbog čega se svaka posjeta pretvara u mali beauty ritual. Elegantni interijer dodatno doprinosi luksuznom ugođaju, a svaki detalj unutar parfimerije osmišljen je s ciljem da se osjećate posebno.
Ako još niste otkrili ovu oazu mirisa i njege u Ferhadiji sada je pravo vrijeme. Povodom rođendana, parfimerija Martimex priprema niz iznenađenja i ekskluziva koje traju samo ovog mjeseca.
Foto: Sanela Zukić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!