TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 30.9.2021.

Danas je JYSK ugostio novinare i influensere diljem Evrope na online eventu na kojem su predstavili novitete za uređenje doma.

Koji trpezarijski stol odabrati, a koji je kuhinjski pribor “in”? Šta je sve potrebno za uređenje spavaće sobe? To su bile samo neke od tema za unutrašnje uređenje interijera koje je JYSK predstavio tokom 45-minutnog streama uživo novinarima i influenserima diljem Evrope.

S posebno osmišljenog studija u središtu Kopenhagena, JYSK je online učesnicima približio kako koristi trendove u razvoju asortimana i kako radi na tome da kompanija postane još održivija.

“Biti u trendu i pri tome biti održiviji ide ruku pod ruku. Želimo osigurati da naši proizvodi uvijek odgovaraju potrebama i očekivanjima naših kupaca. Također želimo učiniti sve što možemo kako bismo osigurali da naši proizvodi postanu održiviji. Uz predstavljanje nekih od naših sjajnih noviteta, to je naša glavna poruka ovog druženja”, objašnjava Rikke Blæsild, voditeljica asortimana i dizajna u JYSKu, koja je predstavila trendove i nove proizvode.

Postati održiviji

Jedan od prezentera na eventu bio je i Rune Jungberg Pedersen, koji kao direktor komunikacija i DOP-a u JYSKu blisko sarađuje s kolegama iz cijele kompanije sa ciljem provedba promjena kako bi osigurali još održivije poslovanje.

„Cilj JYSKa je integrirati održivost u sva relevantna područja našeg poslovanja. Želimo to osigurati na vrhunskoj razini, što znači da smo spremni učiniti i više od dijela odgovornosti koja nam pripada po pitanju borbe protiv klimatskih promjena, prodaji proizvoda od odgovornih sirovina i smanjenju ambalaže i otpada. Za to je potreban angažman cijele kompanije, a mi smo definitivno na dobrom putu, iako je važno biti svjestan da je to dug put”, pojasnio je Rune Jungberg Pedersen.

I fizički i online eventi

Prenos uživo iz Kopenhagena ove jeseni nije u potpunosti zamijenio druženja uživo koja JYSK planira ubuduće organizovati. Ovisno o pandemijskim ograničenjima na lokalnoj razini, JYSK i dalje planira evente uživo kako bi predstavio trendove, svoje nove proizvode i ispričao zanimljive priče iz svog poslovanja.

“Kao međunarodna kompanija s trgovinama diljem Evrope želimo biti lokalna u svakom smislu te riječi. No sa ovakvim online događajima imamo mogućnost dosegnuti velik broj učesnika iz više različitih zemalja odjednom što daje posebnu čar. Osim toga, smatram da je zaista lijepo pozvati ljude na virtualno putovanje u Dansku, jer smo jako ponosni na svoje skandinavske korijene. Nadam se da su se svi učesnici dobro zabavili.”, zaključio je Martin Fyn Aamand, menadžer za komunikacije i odnose s javnošću u JYSKu, koji je ujedno bio i moderator ovog događanja.

***

Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak


Bonjour

Kako je jedna kuća iz Tuzle dospjela među arhitektonske kandidate svijeta?

TEKST: Ada Ćeremida

Kako je jedna kuća iz Tuzle dospjela među arhitektonske kandidate svijeta? Kako je jedna kuća iz Tuzle dospjela među arhitektonske kandidate svijeta?

U Tuzli je izgrađena kuća koja dokazuje da arhitektura može biti i utočište i nada, a sada je prepoznata i na svjetskoj sceni.

Roditeljska kuća u Tuzli, projekat studija Normal Laboratorija, našla se na ovogodišnjoj longlisti Dezeen Awards za 2025. godinu, jednom od najutjecajnijih međunarodnih priznanja u arhitekturi i dizajnu. 

U konkurenciji od preko 4.300 prijava iz 89 zemalja, upravo je ovaj bh. projekat izdvojen među najbolje u kategoriji leisure & wellness. Ovaj uspjeh ne predstavlja samo arhitektonsko priznanje, već i potvrdu da ideja nastala iz empatije i potrebe zajednice ima univerzalnu snagu.

 



Roditeljska kuća u Tuzli nastala je na inicijativu udruženja Srce za djecu oboljelu od raka, s ciljem da pruži dostojanstven i siguran smještaj mališanima na liječenju i njihovim porodicama tokom terapija na Univerzitetskom kliničkom centru u Tuzli.


bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_03
bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_01

Arhitektonski zadatak bio je istovremeno zahtjevan i dirljiv: osmisliti prostor koji neće biti hladan institucionalni objekt, već mjesto nalik domu. 

Rezultat je objekat koji gotovo lebdi iznad prirodnog terena i time čuva postojeću vegetaciju. Takvo rješenje podsjeća na tradicionalnu bosansku sojenicu, dok istovremeno unosi savremenu prostornu dinamiku.


bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_02

Kuća je koncipirana kroz četiri volumena sa prepoznatljivim kosim krovovima, čime se razbija masivnost građevine i stvara osjećaj intimne, domaće atmosfere. 

U njoj se nalazi pet stambenih jedinica, zajednička kuhinja i trpezarija, igraonica za djecu te prostori za podršku porodicama.


bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_06
bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_07

Velika pažnja posvećena je i energijskoj efikasnosti: orijentacija prema jugoistoku omogućava maksimalno korištenje prirodne svjetlosti i pasivnog grijanja, dok zeleni krov i ventilirana fasada doprinose održivosti objekta. 

Prozori i otvori pažljivo su raspoređeni kako bi omogućili povezanost s okolinom i pružili osjećaj mira i otvorenosti.

bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_04
bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_05

 Materijali korišteni u izgradnji birani su zbog svoje izdržljivosti, prirodnosti i ljudske mjerljivosti, stvarajući prostor koji nije samo funkcionalan, nego i topao.

bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_101

Roditeljska kuća u Tuzli već je ispunila svoju najveću svrh pružila je utočište, toplinu i dostojanstvo porodicama u najtežim trenucima.

 Sada, prizananje i na međunarodnoj arhitektonskoj sceni potvrđuje vrijednost projekta i njegovu snagu da inspiriše i izvan granica Bosne i Hercegovine. Nakon objave longliste u septembru, shortlist će biti poznat u oktobru, dok će pobjednici ovogodišnjih nagrada biti proglašeni krajem novembra.
 

Foto: Normal Laboratorija


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!