TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 30.9.2021.

Danas je JYSK ugostio novinare i influensere diljem Evrope na online eventu na kojem su predstavili novitete za uređenje doma.

Koji trpezarijski stol odabrati, a koji je kuhinjski pribor “in”? Šta je sve potrebno za uređenje spavaće sobe? To su bile samo neke od tema za unutrašnje uređenje interijera koje je JYSK predstavio tokom 45-minutnog streama uživo novinarima i influenserima diljem Evrope.

S posebno osmišljenog studija u središtu Kopenhagena, JYSK je online učesnicima približio kako koristi trendove u razvoju asortimana i kako radi na tome da kompanija postane još održivija.

“Biti u trendu i pri tome biti održiviji ide ruku pod ruku. Želimo osigurati da naši proizvodi uvijek odgovaraju potrebama i očekivanjima naših kupaca. Također želimo učiniti sve što možemo kako bismo osigurali da naši proizvodi postanu održiviji. Uz predstavljanje nekih od naših sjajnih noviteta, to je naša glavna poruka ovog druženja”, objašnjava Rikke Blæsild, voditeljica asortimana i dizajna u JYSKu, koja je predstavila trendove i nove proizvode.

Postati održiviji

Jedan od prezentera na eventu bio je i Rune Jungberg Pedersen, koji kao direktor komunikacija i DOP-a u JYSKu blisko sarađuje s kolegama iz cijele kompanije sa ciljem provedba promjena kako bi osigurali još održivije poslovanje.

„Cilj JYSKa je integrirati održivost u sva relevantna područja našeg poslovanja. Želimo to osigurati na vrhunskoj razini, što znači da smo spremni učiniti i više od dijela odgovornosti koja nam pripada po pitanju borbe protiv klimatskih promjena, prodaji proizvoda od odgovornih sirovina i smanjenju ambalaže i otpada. Za to je potreban angažman cijele kompanije, a mi smo definitivno na dobrom putu, iako je važno biti svjestan da je to dug put”, pojasnio je Rune Jungberg Pedersen.

I fizički i online eventi

Prenos uživo iz Kopenhagena ove jeseni nije u potpunosti zamijenio druženja uživo koja JYSK planira ubuduće organizovati. Ovisno o pandemijskim ograničenjima na lokalnoj razini, JYSK i dalje planira evente uživo kako bi predstavio trendove, svoje nove proizvode i ispričao zanimljive priče iz svog poslovanja.

“Kao međunarodna kompanija s trgovinama diljem Evrope želimo biti lokalna u svakom smislu te riječi. No sa ovakvim online događajima imamo mogućnost dosegnuti velik broj učesnika iz više različitih zemalja odjednom što daje posebnu čar. Osim toga, smatram da je zaista lijepo pozvati ljude na virtualno putovanje u Dansku, jer smo jako ponosni na svoje skandinavske korijene. Nadam se da su se svi učesnici dobro zabavili.”, zaključio je Martin Fyn Aamand, menadžer za komunikacije i odnose s javnošću u JYSKu, koji je ujedno bio i moderator ovog događanja.

***

Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak


Bonjour

Pepco šolje u vintage stilu koje stvaraju praznični ugođaj od prvog gutljaja

TEKST: Ada Ćeremida

Pepco šolje u vintage stilu koje stvaraju praznični ugođaj od prvog gutljaja Pepco šolje u vintage stilu koje stvaraju praznični ugođaj od prvog gutljaja

S prvim hladnijim danima i sve kraćim popodnevima, svaka od nas ima onaj mali ritual koji dom čini toplijim topli kakao, čaj ili kafa servirani u šolji koja odmah stvara osjećaj mira.

A ako pritom izgleda kao da je stigla iz neke cozy božićne priče, još bolje. Ove sezone, Pepco je donio kolekciju šolja koje nose baš taj osjećaj malo nostalgije, malo zimskog šarma i puno topline.

To su oni modeli koji te prate kroz tihe jutarnje rutine, popodnevne pauze ili večernje filmove pod dekicom, i svaki put izgledaju kao mali praznični detalj koji uveseli cijeli dan.

 



U ponudi se mogu pronaći šolje od keramike u mat i glaziranim završnicama, ukrašene motivima jelki, irvasa, mašnica i zimskih ilustracija. Među njima su i modeli u vintage milk bar stilu, oni sa tankim zlatnim rubom koji podsjećaju na starinske servise, te preslatke šolje s poklopcem koje izgledaju kao mini kutije za kolačiće.

Ovo su one šolje zbog kojih se čini da čak i običan čaj miriše na praznike a to je ujedno i razlog zašto su savršen detalj za dom, poklon ili mali bijeg od svakodnevice.

 

 

Neutralne bež nijanse i crni ilustrativni motivi idealni su za ljubiteljice prirodnog, rustikalnog i hygge stila. Za one koje vole malo bajkovitiji pristup, tu su šolje sa zelenim zimskim pejzažima i šumskim životinjama. A ako vaša zimska rutina traži mrvu razigranosti, modeli sa mašnicama i rozim reljefnim detaljima izgledaju kao slatkiš koji se ne pije, nego čuva.

 

 

U nastavku izdvajamo PEPCO šolje koje će unijeti prazničnu toplinu i malo vintage estetike u vaše svakodnevne rituale:


pepco_solje_praznicne_bozic_bonjour_ba_7

 

Kupi ovdje

pepco_solje_praznicne_bozic_bonjour_ba_1

Kupi ovdje

pepco_solje_praznicne_bozic_bonjour_ba_6

Kupi ovdje

pepco_solje_praznicne_bozic_bonjour_ba_2

Kupi ovdje

pepco_solje_praznicne_bozic_bonjour_ba_4

Kupi ovdje

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @homebylindsay


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!