TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 30.9.2021.

Danas je JYSK ugostio novinare i influensere diljem Evrope na online eventu na kojem su predstavili novitete za uređenje doma.

Koji trpezarijski stol odabrati, a koji je kuhinjski pribor “in”? Šta je sve potrebno za uređenje spavaće sobe? To su bile samo neke od tema za unutrašnje uređenje interijera koje je JYSK predstavio tokom 45-minutnog streama uživo novinarima i influenserima diljem Evrope.

S posebno osmišljenog studija u središtu Kopenhagena, JYSK je online učesnicima približio kako koristi trendove u razvoju asortimana i kako radi na tome da kompanija postane još održivija.

“Biti u trendu i pri tome biti održiviji ide ruku pod ruku. Želimo osigurati da naši proizvodi uvijek odgovaraju potrebama i očekivanjima naših kupaca. Također želimo učiniti sve što možemo kako bismo osigurali da naši proizvodi postanu održiviji. Uz predstavljanje nekih od naših sjajnih noviteta, to je naša glavna poruka ovog druženja”, objašnjava Rikke Blæsild, voditeljica asortimana i dizajna u JYSKu, koja je predstavila trendove i nove proizvode.

Postati održiviji

Jedan od prezentera na eventu bio je i Rune Jungberg Pedersen, koji kao direktor komunikacija i DOP-a u JYSKu blisko sarađuje s kolegama iz cijele kompanije sa ciljem provedba promjena kako bi osigurali još održivije poslovanje.

„Cilj JYSKa je integrirati održivost u sva relevantna područja našeg poslovanja. Želimo to osigurati na vrhunskoj razini, što znači da smo spremni učiniti i više od dijela odgovornosti koja nam pripada po pitanju borbe protiv klimatskih promjena, prodaji proizvoda od odgovornih sirovina i smanjenju ambalaže i otpada. Za to je potreban angažman cijele kompanije, a mi smo definitivno na dobrom putu, iako je važno biti svjestan da je to dug put”, pojasnio je Rune Jungberg Pedersen.

I fizički i online eventi

Prenos uživo iz Kopenhagena ove jeseni nije u potpunosti zamijenio druženja uživo koja JYSK planira ubuduće organizovati. Ovisno o pandemijskim ograničenjima na lokalnoj razini, JYSK i dalje planira evente uživo kako bi predstavio trendove, svoje nove proizvode i ispričao zanimljive priče iz svog poslovanja.

“Kao međunarodna kompanija s trgovinama diljem Evrope želimo biti lokalna u svakom smislu te riječi. No sa ovakvim online događajima imamo mogućnost dosegnuti velik broj učesnika iz više različitih zemalja odjednom što daje posebnu čar. Osim toga, smatram da je zaista lijepo pozvati ljude na virtualno putovanje u Dansku, jer smo jako ponosni na svoje skandinavske korijene. Nadam se da su se svi učesnici dobro zabavili.”, zaključio je Martin Fyn Aamand, menadžer za komunikacije i odnose s javnošću u JYSKu, koji je ujedno bio i moderator ovog događanja.

***

Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak


Bonjour

Otkrivamo blagdanski izlog koji budi osjećaj djetinjstva i kojem se vraćamo iznova

TEKST: Bonjour.ba

Otkrivamo blagdanski izlog koji budi osjećaj djetinjstva i kojem se vraćamo iznova Otkrivamo blagdanski izlog koji budi osjećaj djetinjstva i kojem se vraćamo iznova

Postoje domovi u kojima ukrašavanje jelke nikad nije samo početak blagdanske sezone.

To je mali porodični ritual, trenutak u kojem se vraćamo onim dragim navikama koje smo ponijeli iz djetinjstva: biranje kuglica, slaganje lampica, potraga za 'onim jednim ukrasom' bez kojeg jelka nije potpuna.


oli_living29bonjour_ba

To je i trenutak u kojem dom na kratko zastane. Lampice zamijene dnevnu svjetlost, prostor postane topliji, a oni tihi razgovori i smijeh stvaraju atmosferu zbog koje sve izgleda nježnije nego inače.


oli_living19bonjour_ba

Možda baš zato, iz godine u godinu, mnogi od nas traže mjesto koje može probuditi tu istu emocionalnu iskru. Prostor u kojem počinje sezona ideja, inspiracije i onog poznatog blagdanskog uzbuđenja.

Ove godine, ta priča dobila je novo poglavlje. Oli Living, novootvoreni odjel prodajnog centra Oli koji se nalazi na adresi Vukovarska 68 u Posušju, okuplja sve što dom čini domom: od predmeta koje svakodnevno koristimo do detalja koji mijenjaju atmosferu prostora.


oli_living3bonjour_ba

oli_living23bonjour_ba

Kako je mala ideja postala početak blagdanske sezone  

Prije nego što je Oli Living dobio svoje ime i prostor, postojala je mala porodična trgovina u kojoj je svako ukrašavanje polica donosilo isto ono iskreno uzbuđenje koje i danas osjećamo u blagdanskom periodu. 


oli_living12bonjour_ba

Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima

Nekoliko pažljivo odabranih dekoracija, puno mašte i želja da se ljudima donese komadić topline bili su temelj ove priče.

Godinama kasnije, iza ideje i koncepta uređenja stoji Ivanina vizija, koju je cijeli tim pretvorio u ono što danas vidimo. Putovanja na evropske sajmove, istraživanje trendova i biranje kolekcija u showroomima oblikovali su današnji asortiman: spoj nordijske jednostavnosti, londonskog šarma i topline juga. 


oli_living16bonjour_ba

Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima

Zato se u Oli Living ne ulazi samo radi kupovine, nego radi osjećaja. Upravo tu počinje božićni dio priče, onaj zbog kojeg se svake godine vraćamo.

Osam priča, jedna sezona: Kako izgleda Božić u Oli Livingu?  

Blagdanske dekoracije u ovom prostoru nisu samo izložene, već pretvorene u osam tematskih svjetova, od kojih svaki ima svoju boju, atmosferu i emociju. Posjetitelji gotovo uvijek prepoznaju 'svoju temu' čim zakorače u prostor.


oli_living15bonjour_ba


Među njima je i Ralphie’s, cozy estetika koja je ove godine osvojila internet: topli tonovi, meke teksture i doza nostalgije koja podsjeća na filmske praznike kakve pamtimo iz djetinjstva.


oli_living22bonjour_ba


Tu je i novi koncept 50/50: jedna polovina jelke uređena je u stilu snježne šume, s bijelim i srebrnim tonovima, dok druga donosi toplu, klasičnu blagdansku atmosferu doma. 

Dva jasno različita stila spojena su u jednu jelku, tako da posjetitelji mogu vidjeti kako obje estetike funkcionišu u praksi.


oli_living18bonjour_ba

Kako bi ove priče doživjeli svi, uvedeno je i novo pravilo: ukrašene jelke i dekoracije na njima nisu na prodaju. 

Godinama su upravo one prve nestajale, često prije nego što ih je većina posjetitelja uopće stigla vidjeti. Ove sezone, želja je bila jednostavna, da svako ko zakorači u Oli Living može doživjeti cijelu čaroliju, bez žurbe i straha da je zakasnio.


oli_living6bonjour_ba

Kada se tihi rad pretvorio u blagdanski prizor  

Blagdanski izlog u Oliju otvoren je 15. novembra, i već prvih sati bilo je jasno da to nije samo još jedno otvaranje. Ljudi nisu prolazili, vraćali su se. Neki da bolje pogledaju, drugi da zastanu još malo, treći da povedu nekoga kome žele pokazati ono što su upravo doživjeli.


oli_living8bonjour_ba


U stvaranju ovogodišnjeg izloga učestvovali su svi koji godinama grade ovu priču: porodica, tim zaposlenih i ljudi koji stoje iza svakog detalja. Birali su lampice, usklađivali boje, slagali ukras po ukras, i upravo je taj zajednički rad dao prostoru posebnu toplinu.


oli_living21bonjour_ba

Svako je donio dio sebe, i možda je baš zbog toga ovogodišnji izlog toliko topao. Ne topao svjetlom, nego osjećajem.

Prvog dana, posjetitelji su se zadržavali satima. Šetali su polako, gledali detalje, fotografisali, a najviše vremena provodili su pred jaslicama koje su ove godine dobile središnje mjesto. 


oli_living4bonjour_ba

Vidljive još s glavne ceste, jaslice su postale mali magnet za sve generacije: djeca su prilazila širokih očiju, odrasli s tihim smiješkom, kao da se u njima probudi zaboravljena uspomena.


oli_living26bonjour_ba
 

U vrijeme otvaranja, saksofon Borisa Bomoštara ispunio je prostor božićnim klasicima. Tonovi su se spojili s toplinom svjetla, stvarajući atmosferu koja je djelovala gotovo filmski, kao prizor koji bismo najradije zaustavili na trenutak duže.


oli_living24bonjour_ba

Među jelkama, dvije su odmah pronašle svoju publiku: bordo, duboka i sofisticirana, i klasična crvena, ona bez koje blagdani jednostavno nisu potpuni. Različite po tonu, a iste po emociji koju bude.


oli_living9bonjour_ba


A priča još nije završena. Tek nas čeka glavni detalj: raskošna jelka u Ralph stilu, koja će zaokružiti cijeli izlog i označiti trenutak kada blagdanska sezona u Oliju zvanično počinje

Ako je suditi po prvom danu, ova sezona će trajati malo duže, izgledati još toplije i ostaviti utisak koji se pamti.
 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Oli d.o.o. Prodajni Centar Posušje.
Foto: Ivan Gudić  


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!