TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 30.9.2021.
Danas je JYSK ugostio novinare i influensere diljem Evrope na online eventu na kojem su predstavili novitete za uređenje doma.
Koji trpezarijski stol odabrati, a koji je kuhinjski pribor “in”? Šta je sve potrebno za uređenje spavaće sobe? To su bile samo neke od tema za unutrašnje uređenje interijera koje je JYSK predstavio tokom 45-minutnog streama uživo novinarima i influenserima diljem Evrope.

S posebno osmišljenog studija u središtu Kopenhagena, JYSK je online učesnicima približio kako koristi trendove u razvoju asortimana i kako radi na tome da kompanija postane još održivija.
“Biti u trendu i pri tome biti održiviji ide ruku pod ruku. Želimo osigurati da naši proizvodi uvijek odgovaraju potrebama i očekivanjima naših kupaca. Također želimo učiniti sve što možemo kako bismo osigurali da naši proizvodi postanu održiviji. Uz predstavljanje nekih od naših sjajnih noviteta, to je naša glavna poruka ovog druženja”, objašnjava Rikke Blæsild, voditeljica asortimana i dizajna u JYSKu, koja je predstavila trendove i nove proizvode.



Postati održiviji
Jedan od prezentera na eventu bio je i Rune Jungberg Pedersen, koji kao direktor komunikacija i DOP-a u JYSKu blisko sarađuje s kolegama iz cijele kompanije sa ciljem provedba promjena kako bi osigurali još održivije poslovanje.


„Cilj JYSKa je integrirati održivost u sva relevantna područja našeg poslovanja. Želimo to osigurati na vrhunskoj razini, što znači da smo spremni učiniti i više od dijela odgovornosti koja nam pripada po pitanju borbe protiv klimatskih promjena, prodaji proizvoda od odgovornih sirovina i smanjenju ambalaže i otpada. Za to je potreban angažman cijele kompanije, a mi smo definitivno na dobrom putu, iako je važno biti svjestan da je to dug put”, pojasnio je Rune Jungberg Pedersen.


I fizički i online eventi
Prenos uživo iz Kopenhagena ove jeseni nije u potpunosti zamijenio druženja uživo koja JYSK planira ubuduće organizovati. Ovisno o pandemijskim ograničenjima na lokalnoj razini, JYSK i dalje planira evente uživo kako bi predstavio trendove, svoje nove proizvode i ispričao zanimljive priče iz svog poslovanja.




“Kao međunarodna kompanija s trgovinama diljem Evrope želimo biti lokalna u svakom smislu te riječi. No sa ovakvim online događajima imamo mogućnost dosegnuti velik broj učesnika iz više različitih zemalja odjednom što daje posebnu čar. Osim toga, smatram da je zaista lijepo pozvati ljude na virtualno putovanje u Dansku, jer smo jako ponosni na svoje skandinavske korijene. Nadam se da su se svi učesnici dobro zabavili.”, zaključio je Martin Fyn Aamand, menadžer za komunikacije i odnose s javnošću u JYSKu, koji je ujedno bio i moderator ovog događanja.

***
Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
TEKST: Bonjour.ba - PR
Nakon pažljivih priprema svakog detalja i kutka, Nostro showroom&design studio u Banjoj Luci svečano je otvorio svoja vrata na adresi Bana dr. Todora Lazarevića bb, Palata Banja Luka.

U prostoru koji se prostire na 400 kvadratnih metara površine pronaći ćete bogatstvo namještaja, dekoracija i detalja koji će vas inspirisati i nadahnuti za uređenje vašeg doma.
Svečanom otvorenju prisustvovali su brojni partneri, klijenti i kolege iz svijeta arhitekture i uređenja enterijera, koji su imali priliku ekskluzivno zaviriti u novi prostor i upoznati se s novim kolekcijama iz ponude. Nostro je prepoznat kao brend koji nudi vrhunske komade namještaja, kvalitetnu uslugu i savršena rješenja za svaki prostor.


Otvaranje su presijecanjem vrpce, ozvaničili članovi uprave, direktorica Sumeja Bećiragić i direktor Mirza Valjevac.
„Danas smo realizovali jedan od naših najvažnijih ciljeva za tekuću godinu, a to je da se približimo kupcima na ovom području i pružimo im našu ruku. Našoj maloprodajnoj mreži, pored salona u Sarajevu, sada smo pridružili i Banja Luku te ćemo i naredne godine nastaviti s povećanjem broja objekata širom BiH. Nostro je postavio svoje temelje u rodnom gradu grupacije Hifa-Oil, Tešnju i jako brzo izgradio reputaciju u svijetu namještaja i uređenja enterijera i van granica BiH. Naša ideja živi i raste kroz naša dijela, kontinuirano se razvija i unaprijeđuje sa željom da ponudimo najsavremenija idejna i konceptualna rješenja u svijetu enterijera. Čini nas sretnim da građanima Banja Luke možemo ponuditi savremena rješenja iz vlastite proizvodnje, ali i renomiranih svjetskih brendova“, poručio je direktor Mirza Valjevac.



Nostro u svom portfoliu posebno ističe vlastitu proizvodnju tapaciranog i pločastog namještaja pod istoimenim brendom, što je omogućilo i pokretanje sektora za projektovanje i uređenje svih vrsta enterijera. Nudeći kompletna rješenja za opremanje privatnih i poslovnih prostora, s naglaskom na inovacije i kvalitet, Nostro iza sebe ima više od 200 uspješno izvedenih jedinica, samo u 2025. godini.
Pored vlastitog brenda u novootvorenom showroom-u možete pronaći internacionalne brendove namještaja i dekoracija: Saloni Furniture, Kave Home, Bolia, Waga Wood te lifestyle brendove: Rituals i Atelier Rebul.

Prostor će vas oduševiti savršenim detaljima, pažljivo kreiranim postavkama koje zrače toplinom doma i pozivaju vas da uživate u njihovoj udobnosti i ljepoti.

Do kraja novembra obavezno pronađite vremena u vašem rasporedu da posjetite novootvoreni Nostro showroom & design studio, jer vas očekuje Black Week popust, - 20% na sav namještaj.
Radno vrijeme showroom-a je od ponedjeljka do subote od 10 do 18 sati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!