TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 30.9.2021.
Danas je JYSK ugostio novinare i influensere diljem Evrope na online eventu na kojem su predstavili novitete za uređenje doma.
Koji trpezarijski stol odabrati, a koji je kuhinjski pribor “in”? Šta je sve potrebno za uređenje spavaće sobe? To su bile samo neke od tema za unutrašnje uređenje interijera koje je JYSK predstavio tokom 45-minutnog streama uživo novinarima i influenserima diljem Evrope.

S posebno osmišljenog studija u središtu Kopenhagena, JYSK je online učesnicima približio kako koristi trendove u razvoju asortimana i kako radi na tome da kompanija postane još održivija.
“Biti u trendu i pri tome biti održiviji ide ruku pod ruku. Želimo osigurati da naši proizvodi uvijek odgovaraju potrebama i očekivanjima naših kupaca. Također želimo učiniti sve što možemo kako bismo osigurali da naši proizvodi postanu održiviji. Uz predstavljanje nekih od naših sjajnih noviteta, to je naša glavna poruka ovog druženja”, objašnjava Rikke Blæsild, voditeljica asortimana i dizajna u JYSKu, koja je predstavila trendove i nove proizvode.



Postati održiviji
Jedan od prezentera na eventu bio je i Rune Jungberg Pedersen, koji kao direktor komunikacija i DOP-a u JYSKu blisko sarađuje s kolegama iz cijele kompanije sa ciljem provedba promjena kako bi osigurali još održivije poslovanje.


„Cilj JYSKa je integrirati održivost u sva relevantna područja našeg poslovanja. Želimo to osigurati na vrhunskoj razini, što znači da smo spremni učiniti i više od dijela odgovornosti koja nam pripada po pitanju borbe protiv klimatskih promjena, prodaji proizvoda od odgovornih sirovina i smanjenju ambalaže i otpada. Za to je potreban angažman cijele kompanije, a mi smo definitivno na dobrom putu, iako je važno biti svjestan da je to dug put”, pojasnio je Rune Jungberg Pedersen.


I fizički i online eventi
Prenos uživo iz Kopenhagena ove jeseni nije u potpunosti zamijenio druženja uživo koja JYSK planira ubuduće organizovati. Ovisno o pandemijskim ograničenjima na lokalnoj razini, JYSK i dalje planira evente uživo kako bi predstavio trendove, svoje nove proizvode i ispričao zanimljive priče iz svog poslovanja.




“Kao međunarodna kompanija s trgovinama diljem Evrope želimo biti lokalna u svakom smislu te riječi. No sa ovakvim online događajima imamo mogućnost dosegnuti velik broj učesnika iz više različitih zemalja odjednom što daje posebnu čar. Osim toga, smatram da je zaista lijepo pozvati ljude na virtualno putovanje u Dansku, jer smo jako ponosni na svoje skandinavske korijene. Nadam se da su se svi učesnici dobro zabavili.”, zaključio je Martin Fyn Aamand, menadžer za komunikacije i odnose s javnošću u JYSKu, koji je ujedno bio i moderator ovog događanja.

***
Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
TEKST: Ada Ćeremida
Postoji jedan praznični detalj koji se u posljednjih nekoliko godina tiho uvukao u interijere i postao nezaobilazan: gingerbread kućice.
Nekada rezervisane samo za kolače i dječije radionice, danas su inspiracija za keramiku, lampice, podmetače, stolnjake i sve one sitnice koje domu daju toplinu.
Sinsay je ove sezone otišao korak dalje i ponudio cijelu mini-kolekciju koja izgleda kao mali, slatki, ručno izrađeni božićni gradić. Ako tražite nešto što će vam godinama vraćati isti cozy osjećaj, ovo je upravo taj detalj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Gingerbread dekor ima jednu posebnost: istovremeno je razigran i minimalistički. Sa svojim sitnim bijelim “glazurnim” ilustracijama, Sinsay kućice djeluju kao ručno crtani detalji na keramici, što ih čini profinjenima i lako uklopivima u bilo koji stil od skandinavskog do rustikalnog.
Uz to, ovaj motiv postao je globalni trend upravo zato što donosi osjećaj doma, bakinog kuhanja i topline koju je teško stilizovati na drugi način. Kućice se mogu slagati u “malo selo”, rasporediti duž police ili čak kombinovati kao svijećnjaci i figurice koje stvaraju dubinu u dekoru.
Zašto ćete ove kućice vidjeti u svakom domu?
Prvo, zato što su praktični: Sinsay je napravio cijelu liniju od stolnjaka, tanjira i podmetača do kućica-svijećnjaka pa sve izgleda kao jedna skladna kolekcija čak i kada kupite samo jedan komad.
Drugo, zato što se lako stilizira: dovoljno je nekoliko grančica, neko zimsko voće ili svijeća, i odmah dobijate Instagram-spreman kutak. A treće, zato što stvaraju onu vrstu slatke nostalgije koja čini da svako ko uđe u dom ima osjećaj da je došao ranije na prazničnu priču.






Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!