TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 8.9.2021.
Zvijezda brojnih filmova i popularne serije 'Emily in Paris' ovog vikenda udala se za svog zaručnika i filmskog redatelja Charliea McDowella.
Njihovo vjenčanje okruženo prirodom u Coloradu održano je u tajnosti i nakon što su oboje podijelili fotografije na Instagramu gdje otkrivaju romantične i dirljive trenutke sa vjenčanja, raznježili su sve svoje pratitelje.
Naravno, mnogi su se i zaljubili u vjenčanicu koju je birala Lily za svoj posebni dan. Riječ je o Ralph Lauren haljini s ovratnikom izrađenoj od delikatne, raskošne čipke koja prati liniju tijela i koja je obogaćena dugim šlepom. Uz haljinu, Lily je birala i veo s kapuljačom koji je cijeloj priči dao sanjivu i istovremeno odvažnu notu koja je upotpunila ovaj neodoljiv, ali itekako moderan look.
Romantično vjenčanje zaokružile su i ove neodoljive fotografije u prirodi resorta Dunton Hot Springs koje potpisuje Cedar&Pines photography.
***
Naslovna fotografija: Cedar&Pines photography
Tekst: Marija Perić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!