TEKST: Bonjour.ba - PR
DATUM OBJAVE: 15.10.2025.
U sklopu četvrte konferencije Woman.comm, sinoć je održana svečana gala večer u kojoj su dodijeljene Woman.comm of the Year nagrade, priznanja koja slave žene čiji su rad, strast i doprinos ostavili vidljiv trag u komunikacijskoj industriji regije.
Ove nagrade nastale su s misijom da promovišu profesionalne uzore, odaju priznanje strateškom radu u marketingu, PR-u, medijima i kreativnim industrijama te da aktivno podrže žene u komunikacijama kroz vidljivost, umrežavanje i inspiraciju.
Na ceremoniji su se okupili komunikatori iz cijele regije, partneri, članice Woman.comm kluba, ali i javnost, kako bi zajedno proslavili postignuća istaknutih dama iz struke.
U prisustvu brojnih gostiju, proglašene su pobjednice u više kategorija, a centralno priznanje večeri WOMAN.COMM OF THE YEAR – SPECIAL STAR dodijeljeno je Nataši Pavlović Bujas, ženi čiji doprinos komuniciranju i razvoju industrije nadilazi same projekte kroz kontinuirani rad, edukaciju, mentorstvo i širenje vrijednosti struke. 
Dobitnica ove nagrade dobit će ekskluzivno putovanje u Pariz na konferenciju Women’s Forum, koje dodjeljuje Publicis Groupe Adriatic.
Nataša Pavlović Bujas je međunarodna komunikacijska stručnjakinja, vlasnica agencije Blumen Group iz Beograda, savjetnica za razvoj organizacija i pojedinaca, te predsjednica globalne Asocijacije za odnose s javnošću (IPRA) za mandat 2024. – 2025.
Diplomirala je hemiju na Univerzitetu u Beogradu, no vrlo rano u karijeri preusmjerila se ka marketingu i komunikacijama, gradeći uspješne projekte u regiji i stječući međunarodna priznanja poput IPRA Golden World Award i IPRA Grand Prix.
„Nagrada Woman.Comm Of The Year Specioal Star mi je posebno značajna jer dolazi od žene ženi, ta solidarnost nam često nedostaje ne zbog toga što mislim da muške kolege nemaju značajnu ulogu, nego zato što žene nose jednu drugu dimenziju dobra za društvo.
Ženama nije dovoljno da je nama dobro, žene se uvijek trude da je dobro svima oko nas, i to se vidjelo večeras, to je najveći značaj ove nagrade“, poručila je Nataša i dodala: 
„Čitav moj radni vijek je izazovan, karijeru sam počela još u vijeme prije interneta, tako da je bio izazov i sam internet, pa mobilni telefoni, pa društvene mreže. Izazovi i jesu ono sa čime mi trebamo da se nosimo, učeći, napredujući i prihvatajući to kao dio života, sadašnjice.
No, mi danas u svijetu imamo druge izazove, to je najmanje umjetna inteligencija; mi imamo izazove na humanom i ljudskom nivou, mi imamo brojne sukobe, brojna stradanja, imamo rastuće nepovjerenje i tu naša uloga komunikacijskih profesionalaca postaje sve značajnija ako smo spremni da preuzmemo odgovornost.
A AI ćemo, kao i mobilne telefone, mailove i sve ostalo što se pojavljivalo kao dio tehnološkog napretka, savladati i iskoristiti na najbolji mogući način.“
Dobitnice u kategorijama
Ukupno je dodijeljeno jedanaest nagrada ženama koje su ove godine odabrane kao najutjecajnije u komunikacijskoj industriji u svojim kategorijama, a one su:

Mirsada Kadribašić, Marketing Star nagrada

Maja Miralem, Media Star nagrada

Manuela Šola, Agency Star nagrada

Una Karabeg, Rising Star nagrada

Milena Radenović, Employer Branding Star nagrada

Aida Šunje Hadžović, Digital Marketing Star nagrada

Jovana Tufegdžić, CSR Star nagrada

Elma Pašić, Regional Ambassador Star nagrada

Hana Hadžiavdagić, Positive Influence Star nagrada
Drugi dan konferencije
Konferencija Woman.comm nastavlja se i danas, u okviru bogatog programa posvećenog najaktualnijim temama komunikacijske industrije: od izazova krizne komunikacije i tehnologija koje mijenjaju tržište, pa do AI-trendova i pitanja etike u digitalnom dobu. Pred nama su zanimljiva predavanja, diskusije i paneli. 
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!