TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.3.2021.
Lejla Selimović je diplomirana pravnica, koja je vlasnica radionice za redizajn i restauraciju starog namještaja.
Radionica je to u kojoj trošan namještaj dobiva sasvim novo lice i postaje unikatan i chic komad drveta s posebnom pričom.
Ovdje možete pronaći i autentične komade namještaja, ali i ukrasa za dom koji će biti dizajnirani i osmišljeni s ljubavi te imati neodoljivu handmade, retro i chic notu. Da Lejla uistinu pazi na baš svaki detalj dokazala nam je i tijekom realizacije FEEL GOOD majica intervjua, tijekom kojeg nam je s mnoštvo ljubavi i strasti prema poslu, pokazivala neke od radova koje je napravila. Od odabira materijala, završnih detalja i ukrasa, svaki dijelić namještaja nosi svoju, posebnu, zasebnu priču.

Lejla nam je otkrila i više detalja o njenoj poduzetničkoj priči kroz intervju koji donosimo u nastavku.
***
Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?
Priča o radionici Wood Surgery ide unazad sedam godina, nastala je i razvijala se poprilično spontano i neproračunato, iz čiste ljubavi i potrebe da se radi i stvara. Pored administrativno-pravnih izazova koji su mi od samog početka bili otežavajuća okolnost (riječ je o zakonskoj odredbi da se za određenu vrstu obrta mora imati završena odgovarajuća stručna zanatska škola), moj najveći izazov je bio steći povjerenje kupaca i klijenata.

Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?
Object of desire :)
Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?
Radionica za reparaciju, restauraciju i redizajn starog namještaja “Wood surgery” osmišljena je prije svega kao radionica u koju klijenti donose komade starog dotrajalog namještaja koje žele sačuvati od zaborava i dati im novu šansu. Pored toga, ja kao zaljubljenica u dobro dizajnirane stare komade namještaja, takve komade pronalazim i nudim ih uz uslugu reparacije. To su u zadnje vrijeme najčešće fotelje i stolice, jer je tržište pokazalo da su takvi manji komadi najtraženiji, mada je kroz radionicu prošao i veliki broj komoda, kredenaca, noćnih ormarića, stalaka, stolova…
Prepoznati potencijal i ljepotu u odbačenom, biti u mogućnosti realizovati vizualizirano te na kraju naći ljude koji su spremni pokloniti vam povjerenje, lanac je oko kojeg se vrti cijela ideja radionice „Wood Surgery“.
Kako izgleda jedan vaš radni dan?
Ovo je jako dinamičan posao, čiji radni dan nekada mi se čini nikada ne prestaje. Radionica se nalazi odmah uz stan u kojem živim, tako da je sve usko vezano.

Dan počinje odgovaranjem na poruke i dogovaranjem narudžbi u stanu, a onda oblačim radno odijelo i silazim u radionicu. Dakle pored organizacije nabavke komada, materijala, dogovaranja narudžbi, osmišljavanja novog dizajna, radim i poslove šmirglanja, sitnijih popravki, bojenja, patiniranja, oslikavanja. Dio koji se tiče tapaciranja prepuštam saradniku koji to uradi na profesionalan način. Posao fotografisanja, plasmana na tržištu, reklamiranja, finansija, organizacije transporta do kupca također je moj dio posla. To je zapravo cijeli sistem koji se mora organizovati da od jednog komada koji je neko namjeravao baciti napravimo priču da on npr. završi u enterijeru nekog finog apartmana na moru.
Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Čini mi se da su kupci radionicu Wood Surgery prepoznali kao mjesto na kojem mogu dobiti autentičan komad namještaja kojeg ne mogu naći nigdje drugo. Zato nam se vraćaju, preporučuju, poklanjaju povjerenje.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Neuspjesi su sastavni dio posla, bude zaista nepredvidivih i izazovnih situacija. Obzirom da iza radionice stojim samo ja, ogromna je odgovornost i teret cijeli proces iznijeti kako treba. Iz svega se može naučiti lekcija i sve se srećom može popraviti ako ima volje- u mom slučaju i bukvalno i figurativno. :) Ono što me najviše motiviše je ljubav prema ovom poslu u kojem sam se prepoznala i koji apsolutno odgovara mojoj prirodi.
Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?
Ja sam naučila iz ličnog iskustva da je poduzetništvo istovremeno najljepša i najteža odluka koju možete donijeti.
Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?
Prema mom iskustvu ljudi u BiH su relativno dobro upoznati sa domaćim proizvodima i uslugama, ali svakako se svijest o benefitima kupovine od domaćih brendova i proizvođača treba širiti, bilo kroz kampanje, kroz edukaciju da kupovinom domaćeg jačamo pojedinca, ekonomiju, a samim tim i društvo.
Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?
U zadnje vrijeme sigurno najviše “Kad sam bio hodža” Damira Ovčine.
Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?
Putovanje.
Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?
Kao učesnica jednog od projekata Fondacije 787 za vrijedne djevojke iz Fondacije imam samo riječi hvale, nekada mi se čini da svojom posvećenosti učesnicama pristupaju kao da se radi o njihovim vlastitim brendovima. Najveći benefit u mom slučaju je bilo umrežavanje, promocija i edukacija.

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?
Oni koji žele da se upuste u poduzetništvo i posvete kreativnoj priči najiskrenije preporučujem da pronađu ono što zaista vole da rade. Kada radite ono što volite radićete to dobro, a kada radite dobro onda će to sigurno biti prepoznato.
Brend Wood Surgery pratite i na njihovoj službenoj Facebook i Instagram stranici.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba
TEKST: Bonjour.ba
Postoji jedan izazov koji svako od nas, prije ili kasnije, osjeti u svom domu: prostor jednostavno izgleda… nezanimljivo.
Nije ružan, nije neuredan, samo mu nedostaje ona toplina zbog koje rado ostajemo duže u dnevnoj, ona sređenost koju primijetimo kod nekog drugog, ili onaj suptilni luksuz koji ne znamo objasniti, ali ga svi volimo.

I tu obično nastane dilema: da li stvarno treba renovirati, mijenjati namještaj, farbati zidove? Istina je da ne treba.
Rješenje je mnogo jednostavnije: postoje tri mala trika koja mijenjaju sve, a nalaze se na jednom mjestu u Millery Home Decor ponudi. To su trikovi zbog kojih prostor izgleda toplije, urednije i luksuznije.


U nastavku donosimo tri najefektnija i svaki možete primijeniti već danas.
Ako želite promjenu koja se vidi na prvi pogled, počnite od tekstura. To je najlakši način da prostor od “neutralnog” postane “topao”.
Upravo zato buklé taburei djeluju kao mali čarobnjaci uređenja. Mekani, oblikovno moderni i vizualno bogati. Dovoljno je jedan komad pored kauča i ambijent dobija sasvim novu dubinu.

Ista priča vrijedi i za vaze koje same po sebi izgledaju kao dekorativni statement bilo da su u zemljanim tonovima, minimalističke mat keramike ili stakleni komadi sa swirl efektom poput onih koje viđamo u styled interijerima.


Dodajte uz to drvene podmetače, pletene korpe, elegantne svijeće i mirisne difuzere, i dobit ćete slojevit, umirujući ambijent koji izgleda promišljeno, ali ne preopterećeno.

I možda najpotcjenjeniji detalj ikad tepih koji vezuje prostor.

Mini trik: birajte tri različite teksture u istoj prostoriji (npr. buklé + staklo + drvo). Prostor odmah izgleda skladnije, toplije i vizualno luksuznije bez ikakvog renoviranja.
Najbrži način da prostor izgleda posebnije? Stavite fokus na sto. Bilo koji.
Trpezarijski, klub sto ili kuhinjski pult… sve dobija luksuznu notu kada ubacite elemente koji imaju “hotel vibe”. Konkretna preporuka?
čaše sa zlatnim obrubom, setovi tanjira sa predivnim uzorcima, elegantni servisi ili kristalne šoljice za kafu koje izgledaju kao mali dragulji.





To je onaj detalj koji ne zahtijeva trud, ali mijenja atmosferu. I zato ga ljudi toliko vole.
Pro tip: luksuz se ne mjeri količinom stvari, nego detaljem koji “zasija”. Ovdje je to zlatni obrub, staklo s teksturom ili savršeno stiliziran servis.
Praznični ukrasi imaju jednu posebnu moć: čim ih unesemo u prostor, sve djeluje toplije, veselije i, možda najvažnije, uređenije. Nema bržeg načina da domu date novu energiju bez ijednog većeg zahvata.
U Millery ponudi to znači jedno: orašari koji unose karakter, vijenci koji daju teksturu, minijaturni snježni globusi, figure Djedova i dekor koji trenutno podiže raspoloženje.


Ovo su oni mali sezonski komadi koji zatvore priču u prostoru. Ako je dnevna neutralna, praznični detalji donose kontrast. Ako je već puna boja, oni unose ritam. U oba slučaja rezultat je isti: prostor izgleda kao da ste ga stilizirali, a ne samo ukrasili.
Mini trik: umjesto da ukrase rasporedite svuda, grupišite ih u male stilizirane cjeline. Izgleda urednije, modernije i efektnije.
A najljepši dio? Sve ove detalje možete vidjeti i uživo u Millery prodavnici, Branilaca grada bb u Gračanici, ali i naručiti online, onako kako se danas i uređuje dom uz kafu, iz svoje fotelje, birajući komade koji vam odmah privuku pažnju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!