TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 3.11.2023.
Na nekoliko minuta hoda od splitske rive i Dioklecijanove palače smjestio se stan u zgradi s početka 20 – og stoljeća u koji smo se zaljubili na prvi pogled.
Arhitektica Nedjeljka Dibrani i vlasnica apartmana, otkrile su nam više detalja o dizajnu i uređenju interijera.
Kompletan projekt je proizvod arhitektonskog biroa iz Splita, AGP biro, koji postoji od od 1986. godine, kada je osnovan kao obrt, od strane mladog bračnog para. Pri uređenju Le Prestige apartmana u koji zavirujemo najveći izazov cijelog tima je bio očuvati integritet okolnih stanova i na moderan način prikazati šarm stare građevine.



“U samom dizajnu klijentica mi je dala potpuno odriješene ruke u odabiru boja, materijala i tekstura, dakle kompletnog vizualnog i funkcionalnog identiteta prostora. Prostor je bio kompletno porušen stari stan u zgradi s početka 20-og stoljeća. Veliki kvalitet je otvoren pogled južne strane grada prema moru, minus orijentacija stana koja ni u jednoj varijanti nije dopuštala da svaka jedinica ima luksuz tog pogleda. Tako su dvije sobe orijentirane na jug i more, dok su ostale dvije orijentirane na sjever, s pogledom na romantični sklop starih kamenih kuća i crvenih krovova Radunice. Inženjerski tim našeg biroa s te je strane dao sve od sebe da primijeni moderna konstruktivna rješenja i tehnologije kojima nije narušen integritet stanova ispod i iznad nas, a nama je dano čisto slikarsko platno za oblikovanje naše estetske priče.” – rekla nam je arhitektica Nedjeljka Dibrani.


Odabiru boja, dezena i tekstura se pristupilo s mnogo pažnje kako bi stan, iako je riječ o sobama za turizam, imao ugodnu i toplu atmosferu koja čini da se osjećate kao da ste doma. S obzirom na to da ćete i sami poželjeti ubrzo rezervisati svoj odmor u ovom moderno uređenom apartmanu, isto možete napraviti direktno preko vlasnika, putem web stranice www.leprestigesplit.com ili putem Bookinga i Airbnb stranice.
“Nježnim bež pjeskovitim tonovima u kombinaciji s prirodnim drvom i bezvremenskim mramorom, te lanenim i pletenim teksturama dobili smo ugodnu relaksirajuću atmosferu u prostoru, koja će još godinama biti in, gostu idealna za boravak i odmor i vizualno upečatljiva.” – dodala je arhitektica.



Za izradu namještaja i stolarije su zaduženi Din Interijeri iz Splita, a tapetarsku priču je završila mlada manufaktura iz Sarajeva, tim obrta Urban dizajn u kolaboraciji s firmom Verdos.



Male stoliće i metalne elemente je izradio TFactory iz Istočnog Sarajeva. Suradnju više gradova u ovom projektu zaokružio je odabir dizajnerskih tapeta iz zagrebačke firme Magis Wall, dok je rasvjeta nabavljena iz nekoliko različitih kataloga.




* * *
Foto: Privatna arhiva
TEKST: Bonjour.ba
Postoje domovi u kojima ukrašavanje jelke nikad nije samo početak blagdanske sezone.
To je mali porodični ritual, trenutak u kojem se vraćamo onim dragim navikama koje smo ponijeli iz djetinjstva: biranje kuglica, slaganje lampica, potraga za 'onim jednim ukrasom' bez kojeg jelka nije potpuna.
To je i trenutak u kojem dom na kratko zastane. Lampice zamijene dnevnu svjetlost, prostor postane topliji, a oni tihi razgovori i smijeh stvaraju atmosferu zbog koje sve izgleda nježnije nego inače.
Možda baš zato, iz godine u godinu, mnogi od nas traže mjesto koje može probuditi tu istu emocionalnu iskru. Prostor u kojem počinje sezona ideja, inspiracije i onog poznatog blagdanskog uzbuđenja.
Ove godine, ta priča dobila je novo poglavlje. Oli Living, novootvoreni odjel prodajnog centra Oli koji se nalazi na adresi Vukovarska 68 u Posušju, okuplja sve što dom čini domom: od predmeta koje svakodnevno koristimo do detalja koji mijenjaju atmosferu prostora.

Kako je mala ideja postala početak blagdanske sezone
Prije nego što je Oli Living dobio svoje ime i prostor, postojala je mala porodična trgovina u kojoj je svako ukrašavanje polica donosilo isto ono iskreno uzbuđenje koje i danas osjećamo u blagdanskom periodu. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Nekoliko pažljivo odabranih dekoracija, puno mašte i želja da se ljudima donese komadić topline bili su temelj ove priče.
Godinama kasnije, iza ideje i koncepta uređenja stoji Ivanina vizija, koju je cijeli tim pretvorio u ono što danas vidimo. Putovanja na evropske sajmove, istraživanje trendova i biranje kolekcija u showroomima oblikovali su današnji asortiman: spoj nordijske jednostavnosti, londonskog šarma i topline juga. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Zato se u Oli Living ne ulazi samo radi kupovine, nego radi osjećaja. Upravo tu počinje božićni dio priče, onaj zbog kojeg se svake godine vraćamo.
Osam priča, jedna sezona: Kako izgleda Božić u Oli Livingu?
Blagdanske dekoracije u ovom prostoru nisu samo izložene, već pretvorene u osam tematskih svjetova, od kojih svaki ima svoju boju, atmosferu i emociju. Posjetitelji gotovo uvijek prepoznaju 'svoju temu' čim zakorače u prostor.
Među njima je i Ralphie’s, cozy estetika koja je ove godine osvojila internet: topli tonovi, meke teksture i doza nostalgije koja podsjeća na filmske praznike kakve pamtimo iz djetinjstva.
Tu je i novi koncept 50/50: jedna polovina jelke uređena je u stilu snježne šume, s bijelim i srebrnim tonovima, dok druga donosi toplu, klasičnu blagdansku atmosferu doma.
Dva jasno različita stila spojena su u jednu jelku, tako da posjetitelji mogu vidjeti kako obje estetike funkcionišu u praksi.
Kako bi ove priče doživjeli svi, uvedeno je i novo pravilo: ukrašene jelke i dekoracije na njima nisu na prodaju.
Godinama su upravo one prve nestajale, često prije nego što ih je većina posjetitelja uopće stigla vidjeti. Ove sezone, želja je bila jednostavna, da svako ko zakorači u Oli Living može doživjeti cijelu čaroliju, bez žurbe i straha da je zakasnio.
Kada se tihi rad pretvorio u blagdanski prizor
Blagdanski izlog u Oliju otvoren je 15. novembra, i već prvih sati bilo je jasno da to nije samo još jedno otvaranje. Ljudi nisu prolazili, vraćali su se. Neki da bolje pogledaju, drugi da zastanu još malo, treći da povedu nekoga kome žele pokazati ono što su upravo doživjeli.
U stvaranju ovogodišnjeg izloga učestvovali su svi koji godinama grade ovu priču: porodica, tim zaposlenih i ljudi koji stoje iza svakog detalja. Birali su lampice, usklađivali boje, slagali ukras po ukras, i upravo je taj zajednički rad dao prostoru posebnu toplinu.
Svako je donio dio sebe, i možda je baš zbog toga ovogodišnji izlog toliko topao. Ne topao svjetlom, nego osjećajem.
Prvog dana, posjetitelji su se zadržavali satima. Šetali su polako, gledali detalje, fotografisali, a najviše vremena provodili su pred jaslicama koje su ove godine dobile središnje mjesto. 
Vidljive još s glavne ceste, jaslice su postale mali magnet za sve generacije: djeca su prilazila širokih očiju, odrasli s tihim smiješkom, kao da se u njima probudi zaboravljena uspomena.
U vrijeme otvaranja, saksofon Borisa Bomoštara ispunio je prostor božićnim klasicima. Tonovi su se spojili s toplinom svjetla, stvarajući atmosferu koja je djelovala gotovo filmski, kao prizor koji bismo najradije zaustavili na trenutak duže.
Među jelkama, dvije su odmah pronašle svoju publiku: bordo, duboka i sofisticirana, i klasična crvena, ona bez koje blagdani jednostavno nisu potpuni. Različite po tonu, a iste po emociji koju bude.
A priča još nije završena. Tek nas čeka glavni detalj: raskošna jelka u Ralph stilu, koja će zaokružiti cijeli izlog i označiti trenutak kada blagdanska sezona u Oliju zvanično počinje.
Ako je suditi po prvom danu, ova sezona će trajati malo duže, izgledati još toplije i ostaviti utisak koji se pamti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!