TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 16.12.2021.
Definiranje lako ostvarivih ciljeva nije lako kad se prikrada nove godina koja na nas stavlja veo očekivanja i neizvjesnosti kojoj se trebamo prilagoditi.
No, to ne znači da ne postoje načini kako se pripremiti za Novu (u ovom slučaju - 2023.) godinu koja za nas može kriti puno novih, uzbudljivih i nevjerojatnih promjena koje kreću od nas samih.
Imajući to na umu za vas smo izdvojili ostvarive, realne, izvedive ciljeve koji će vam dati osjećaj uspjeha i zadovoljstva čak i ako niste bili pretjerano zadovoljni ovom godinom. Ovi ciljevi dati će vam ponovo osjećaj kontrole bez nekog pritiska i pružiti dašak nade i optimizma s kojim ćemo svi lakše započeti novih 365 dana. Kojih 8 lako ostvarivih ciljeva imamo za vas, otkrijte u nastavku.
Posvetite pozornost svom zdravlju
Kraj godine idealno je vrijeme da se posvetite svom fizičkom i psihičkom zdravlju. Fokusirajte se na sve one rituale koji će vam pomoći da budete zdravi i spremni za novu godinu koja stiže. Kako biste imali snage za sve stvari koje vas čekaju u novoj godini, danas osmislite načine kako se više aktivirati fizički ili kako pronaći načine za rad na sebi i svojoj organizaciji, odnosima s ljudima ili čak svakodnevnoj rutini. Svi ovi maleni rituali i malene promjene kreirati će pozitivnu promjenu i dati će vam ponovo osjećaj zadovoljstva pred dolaskom nove godine.

Foto: Pexels
Posložite svoje financije
Dvanaesti mjesec ujedno je i vrijeme kada se naše potrošačke navike izuzetno proširuju i ostavljamo određene dijelove budžeta za blagdanske zabave ili poklone. Kako vas to ne bi previše dovelo u disbalans, pokušajte što ranije organizirati svoje financije, ali i osvrnuti se na potrošnju kroz cijelu godinu. To će vam pomoći da se pripremite za neke veće investicije u narednoj godini, ali i da iz mjeseca u mjesec znate kako raspolagati svojim budžetom. Uz ovakvu organizaciju financija osjećati ćete se organiziranije i znati ćete gdje odlazi vaš novac.

Foto: Pexels
Organizirajte svoj ormar
Nova godina i nove prilike znače i osvježenje garderobe. Sve što ne nosite često, što vam više ne odgovara ili jednostavno nije više vaš stil možete donirati ili darovati. U novu godinu možete krenuti ne samo sa novom rutinom i razmišljanjem, nego i sa novom garderobom.

Foto: Pexels
Pokušajte izgladiti toksične odnose
Ako je protekle godina uzrokovala da se udaljite od nekih prijatelja ili imate napetu vezu sa članom obitelji, ovo blagdansko vrijeme može biti idealno da pokušate izgladiti te odnose. Osjećaj ogorčenosti radi tih odnosa nije dobrodošao u novoj godini. Ukoliko možete izgladiti odnose to će uljepšati vaše blagdane i novi početak, a ako ipak ne možete, imati ćete svoj odgovor i moći ćete nastaviti dalje znajući da ste napravili što ste mogli.

Foto: Pexels
Osvrnite se na proteklu godinu i pokažite zahvalnost
Kad se sjetite najvažnijih trenutaka u prošloj godini zasigurno neki odmah slikaju osmijeh na vašem licu i pokazuju vam da je godina bila ispunjena lijepim trenutcima. Razvijte zahvalnost prema tim lijepim danima koji su obogatili vaše pamćenje i koji će vječno biti ucrtani, bez obzira je li riječ o malim ili velikim događajima.

Foto: Pexels
Učinite nešto za ljude koje volite
Protekla godina ne bi bila tako posebna da ju nisu uljepšali vama važni ljudi. Pokažite im koliko vam znače kroz malene znake pažnje. Posvetite im svoje vrijeme ili im poklonite maleni poklon, organizirajte druženja i budite tu za njih kada vas trebaju. Vi ćete se osjećati korisno, a i vaš odnos će se dodatno produbiti i biti još više značajan.

Foto: Pexels
Postavite nove ciljeve
Da, jedan od savjeta je i planiranje novih ciljeva, no držite se realnih i ostvarivih stvari koje će biti dodatak vašoj trenutnoj rutini i koji će unijeti šarolikost i ljepotu života u vašu svakodnevicu. Ovdje ćete pronaći 5 ciljeva koje biste si trebali postaviti do kraja godine.

Foto: Pexels
Potražite osobu koja će pratiti ostvarenje vaših ciljeva
Važno je da postavite svoje ciljeve, ali i da ih se držite. U tome vam može pomoći osoba koja će razgovarati s vama i motivirati vas da se držite ciljeva koje ste si zacrtali. Jedna drugoj možete biti podrška i pobrinuti se da ostanete ustrajni ka ostvarenju svojih ciljeva.

Foto: Pexels
***
Foto: @babba
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!