TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 25.9.2020.
Ako vas je privukao naslov ovog članka, onda sigurno u sebi imate onu prekrasnu snažnu pokretačku snagu i želju da svoje ciljeve ispunite do kraja. Istina da uspjeh ne dolazi preko noći i da taj svijetli potencijal je u biti samo dobar početak.
Potreban je naporan rad, dosljednost, fokus i puno loših odluka i nekoliko neuspjeha da biste došli do vrha planine uspjeha.
Foto: @witanddelight_
Svaka uspješna žena ima svoju priču i vodila je vlastite bitke, ali sve se mogu složiti da određeni plan i postavljanje pravih ciljeva mogu učiniti put manje krivudavim.
UPOZNAJTE SEBE
Odvojite vrijeme za propitivanje sebe i povucite se u razmišljanja o sebi koliko god možete. Upoznajte svoje temeljne vrijednosti, definirajte svoje granice i nacrtajte jasnu viziju kamo idete do kraja godine.
IZGRADITE DRUŠTVENI KRUG
Kad ne uspijete i padnete, trebat će vam netko pored vas, netko tko će vam donijeti omiljenu čokoladu, obrisati suze i strahove i pomoći vam da stojite jači. To je moguće samo ako se družite s onima koji će vas učiniti boljom ženom. Izgradite i odredite snažni društveni krug koji se sastoji od ljudi koji vjeruju u vas i koji su spremni biti tamo kad god je to potrebno bez oklijevanja.
Foto: @beigerenegade
IZAZOVITE SEBE
Vrste ciljeva koje si uspješne žene postavljaju uglavnom se odnose na rast. Polako rastete iz zone udobnosti jer uspjeh neće doći dok se izležavamo na sofi. Shvatite svaki dan kao izazov da učinite nešto drugačije – do kraja godine isprobajte novi kafić, pročitajte novi stil knjige, odvezite se biciklom do trgovine, poslušajte nove pjesme... Ove radnje mogu se činiti malenim koracima, ali će vam istrenirati um da izađete iz svoje rutine i isprobate nove stvari.
IZGRADITE NOVE ZDRAVE NAVIKE
Svi smo zapisali popis novogodišnjih odluka i svake smo si godine obećavali da je ovo bila naša godina, ali do kraja prvog mjeseca vratili smo se svojim starim "ne tako zdravim" navikama. Da biste još jednom izbjegli ovaj scenarij, pokušajte slijediti do kraja godine ova dva glavna pravila: da si date obećanje za sljedeću godinu da odluka i novih navika bude najviše četiri godišnje i fokusirajte se na njihovu gradnju; dosljednost; odvojite vrijeme za izgradnju navike, svakodnevno pratite i ponajviše slavite svoja mala postignuća; zapišite svoje ciljeve jer je to odličan način da započnete raditi na postizanju ovogodišnjih rezolucija i da ih se zapravo držite. Dnevnik ciljeva 2021. možete koristiti za bilježenje svojih najvažnijih ciljeva i praćenje rokova.
Foto: @5inchandup
***
Naslovna fotografija: @louiseroe
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!