TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 15.11.2021.
Detalji o snimanju nove modne drame o porodici Gucci u vidu filma House of Gucci su objavljeni početkom ove godine, te od tada svi s nestrpljenjem očekujemo premijeru filma.
Već od prve objave koju je Lady Gaga objavila na svom profilu, gdje pozira sa glumcem Adamom Driverom, svjesni smo da ćemo uživati u zanimljivoj kostimografiji kroz film.

Foto: @ladygaga
Svjetska premijera je zakazana za 24. 11. 2021. a već sada su glumci na turneji predstavljana filma kroz velike gradove.
Outfiti Lady Gaga kao glavne glumice u filmu, očekivano plijene najviše pažnje na crvenom tepihu, a u nastavku donosimo najbolje.
Kombinacije Lady Gage
Ljubičasta haljina
Lady Gaga je na premijeru filma u Londonu, nosila ljubičastu haljinu u potpisu kuće Gucci iz nove kolekcije „Love Parade“.
Haljinu je upotpunila hulahopkama i vrtoglavo visokim čizmama, koje su sada već njen zaštitni znak.
Gucci palerina
U Londonu su održane i press konferencije, a na jednoj od njih je Gaga još jedanput nosila Gucci kombinaciju.
Lady Gaga u Valentino kompletu
Na media konferenciji u Milanu je nosila leopard Valentino komplet koji se sastoji od majice i suknje, koji je uparila sa nude štiklama i Valentino torbom.
Crvena Versace haljina
Za premijeru filma u Milanu je nosila vibrantnu crvenu haljinu u potpisu kuće Versace iz kolekcije za proljeće 1995.
Upotpunila ju je sa crvenim satenskim štiklama i zlatnim nakitom.
Jedva čekamo vidjeti kakve još kreacije će Lady Gaga prošetati crvenim tepihom.
* * *
Naslovna fotografija: @rodarte
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!