TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 15.11.2021.

Detalji o snimanju nove modne drame o porodici Gucci u vidu filma House of Gucci su objavljeni početkom ove godine, te od tada svi s nestrpljenjem očekujemo premijeru filma.

Već od prve objave koju je Lady Gaga objavila na svom profilu, gdje pozira sa glumcem Adamom Driverom, svjesni smo da ćemo uživati u zanimljivoj kostimografiji kroz film.

Foto: @ladygaga

Svjetska premijera je zakazana za 24. 11. 2021. a već sada su glumci na turneji predstavljana filma kroz velike gradove.

Outfiti Lady Gaga kao glavne glumice u filmu, očekivano plijene najviše pažnje na crvenom tepihu, a u nastavku donosimo najbolje.

Kombinacije Lady Gage 

Ljubičasta haljina

Lady Gaga je na premijeru filma u Londonu, nosila ljubičastu haljinu u potpisu kuće Gucci iz nove kolekcije „Love Parade“.

Haljinu je upotpunila hulahopkama i vrtoglavo visokim čizmama, koje su sada već njen zaštitni znak.

Gucci palerina

U Londonu su održane i press konferencije, a na jednoj od njih je Gaga još jedanput nosila Gucci kombinaciju.

Lady Gaga u Valentino kompletu

Na media konferenciji u Milanu je nosila leopard Valentino komplet koji se sastoji od majice i suknje, koji je uparila sa nude štiklama i Valentino torbom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Crvena Versace haljina

Za premijeru filma u Milanu je nosila vibrantnu crvenu haljinu u potpisu kuće Versace iz kolekcije za proljeće 1995.

Upotpunila ju je sa crvenim satenskim štiklama i zlatnim nakitom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

Jedva čekamo vidjeti kakve još kreacije će Lady Gaga prošetati crvenim tepihom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

* * *
Naslovna fotografija: @rodarte


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!