TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.9.2018.
Lancômeov miris La vie est belle prvi je put predstavljen 2012. kao utjelovljenje slobodoumne i ostvarene ženstvenosti. Julia Roberts idealno je zaštitno lice ovog gurmanskog ženskog mirisa s prepoznatljivom notom irisa, čija se nova vizija sreće nezaustavljivo širi. La vie est belle je od samog početka dosegnuo kultni status. I danas je prvi u Europi i treći najprodavaniji miris u svije
FILM O NOVOJ DEFINICIJI SREĆE
Koga ćete danas usrećiti? Novo poglavlje, nova definicija sreće: neodoljivi duh nove kampanje, poput nove životne filozofije, poziva na dijeljenje.
https://www.youtube.com/watch?v=uRaN469UAmE
Uvodna scena filma prikazuje Juliju Roberts na Trgu Trocadéro. Ljudi su elegantni, no izgledaju odsutno, zabrinuto, čak i zlovoljno. Julia hoda među njima i dolazi do fontane, gdje je netko poprska vodom. Iznenađena, prasne u smijeh, no, nitko ne reagira. Stoga odlučuje skinuti štikle i poigrati se vodom. Njezin prepoznatljiv osmijeh, utjelovljenje istinske sreće, počinje se nezaustavljivo širiti. Mreškanje vode prati njezine pokrete, a kapljice blistaju poput sitnih bisera koji odišu ushitom. Jednostavnom gestom ili osmijehom, Julia Roberts prostor oko sebe ispunjava srećom. Čovjeku koji se prepire s prijateljem diskretno daje ružu… Ženu utonulu u misli poziva da im se pridruži… Poslovnog čovjeka uvjerava da odloži mobitel i uživa u trenutku sa suprugom… Julia im pomaže da običan trenutak pretvore u nešto posebno: sreća je još veća kada se dijeli.
Lancôme novim poglavljem ove priče još jednom potvrđuje svoju duboku i iskrenu povezanost sa ženama, kao i viziju univerzalne, slobodoumne ženstvenosti koju La vie est belle tako prekrasno utjelovljuje.

La vie est belle predstavlja odabir – odluku da živite svoj život i ispunite ga ljepotom. Predstavlja čistu esenciju sreće kako je doživljavaju Anne Flipo i Dominique Ropion: uravnoteženu, raskošnu jednostavnost koja se stapa s plemenitošću irisa, intenzitetom pačulija i nostalgičnim gurmanskim akordima. Dizajn bočice temelji se na ideji Armanda Petitjeana iz 1949. o ženskom osmijehu koji izgleda kao da je ugraviran u kristalnu svjetlost.
DETALJI O SNIMANJU FILMA
Ovo je poglavlje snimljeno u prostoru legendarnih filmskih studija Universal u Los Angelesu. Snimanje je trajalo dva dana, uz sudjelovanje devedeset statista. Redateljski je dio posla odradio Bruno Aveillan, nagrađivani francuski vizualni umjetnik, poznat i po jedinstvenom načinu na koji koristi svjetlost za postizanje zapanjujućih efekata. Glazbenu podlogu potpisuje Josef Salvat svojom verzijom pjesme Diamonds. Fotograf Alexi Lubomirski za ovu je kampanju savršeno snimio prepoznatljiv Julijin osmijeh koji odiše srećom, dok se u pozadini naziru Eiffelov toranj i konture bočice s dragocjenom tekućinom.

TEKST: Bonjour.ba
Plan je bio brz i jednostavan: završiti sastanak, preletjeti preko Ferhadije, ući u Martimex i pronaći jedan parfem koji je za svaki dan. Međutim… samo tri tester trake kasnije sve se pretvorilo u malu olfaktivnu krizu identiteta jer kako izabrati jedan kad nađete šest mirisa koji su kao različite verzije vas i sve vam se sviđaju?

U konačnici napravili smo listu. I ne, nije bilo lako.
Iako smo i prije ovoga navikli razlikovati mainstream i niche parfeme, i znamo da niche mirisi imaju izraženiji karakter, kvalitetnije sirovine i hrabrije kompozicije, dolazak ovdje podsjetio nas je koliko je to očigledno tek kad ih isprobate uživo. Mainstream parfemi često se prilagođavaju ukusu većine, dok niche idu u potpuno drugom smjeru: ne žele da budu za svakoga.
Zato nas je i iznenadilo što se umjesto jednog izdvojilo šest, svaki potpuno drugačiji, ali jednako upečatljiv.

Nismo one osobe koje na prvi tester odmah kažu da je to taj. Znamo kako izgleda realnost: većina parfema je “lijepa”, neki su “okej”, a tek poneki izazove onaj klik koji ne možemo objasniti. I tu počinje lista koja je pokvarila sve naše planove o jednom parfemu godišnje.
Kako miriše: toplo drvenasto, kremasto, lagani začini, vrlo elegantno.
Koliko traje: cijeli dan bez osvježavanja, odnosno najdugotrajniji iz cijele liste.
Kada je najbolji: rekli bismo u hladnijim danima i večernjim prilikama.
Ko bi ga volio: svi koji vole “čiste” timijske note bez slatkoće.
Naš efekt: jedan od onih mirisa nakon kojih vas ljudi pitaju koji parfem nosite čak i kad ste uvjereni da se jedva osjeti.

Kako miriše: cvjetno, lagano tamjanasto, senzualno ali nije težak.
Koliko traje: 6-8 sati uz stabilan trag, bez prenaglašavanja.
Kada je najbolji: navečer, ali je iznenađujuće dobar i kao dnevni miris zimi.
Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme tipa misteriozno, ali uredno i čisto.
Naš efekt: pozdravile smo ga kao onaj parfem koji te ne nadglasi, nego obgrli.

Kako miriše: gurmansko, kremasto, slatko. Kokos i karamela daju početni wow, ali vrlo brzo dolazi puderasto–drvenasta toplina sa notama duhana i tonke koja ga čini zrelijim i profinjenim.
Koliko traje: vrlo dugo, tačnije 8 do 12 sati, posebno snažno na odjeći i kosi.
Kada je najbolji: popodne i večer, ali voli i zimske dnevne prilike jer se odlično grije na koži.
Ko bi ga volio: svi koji vole slatke parfeme.
Naš efekt: onaj tip mirisa koji ostane na šalu i onda ga sutradan tražite samo da ponovo pomirišete.

Kako miriše: gurmanski, kremasto, toplo, ali ne preslatko.
Koliko traje: 7-10 sati, srednje jak trag, dosta postojan.
Kada je najbolji: popodne i večer, posebno kada ste u zatvorenom prostoru.
Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme sa vanilijom, ali u modernoj, elegantnoj verziji.
Naš efekt: izazvao je univerzalan feedback “njami”, što je rijetkost.

Kako miriše: citrusno, sočno, vodeno, nježno svježe; bukvalno ljetni dan.
Koliko traje: 5-7 sati. Rekli bismo slabiji početak, ali odličan razvoj na koži.
Kada je najbolji: proljeće, ljeto i topli dani bez obzira na sezonu.
Ko bi ga volio: oni koji biraju parfeme tipa lagano i prirodno, bez slatkoće.
Naš efekt: jedan od onih mirisa koji poprave raspoloženje u sekundi.

Kako miriše: proljetno-morski, kombinacija svježine i cvijeća.
Koliko traje: 6-9 sati, a odlično postojan na odjeći.
Kada je najbolji: svaki dan; idealan za posao, sastanke i minimalističke outfite.
Ko bi ga volio: ljubitelji “čistih” parfema, ali ne sportskih; više “luksuzno čisto”.
Naš efekt: odmah dobio titulu mirisa koji ne može biti pogrešan.

I tu dolazimo do jedinog pitanja na koje još nismo našli univerzalan odgovor: kako izabrati samo jedan?
Možda tako što ga biramo prema raspoloženju tog dana. Možda prema rasporedu. Možda prema outfitu, a možda je vrijeme da se prestanemo pretvarati da parfem mora biti jedan i prihvatimo da i mi imamo više verzija sebe: jutarnju, večernju, poslovnu, nježnu, hrabru, optimističnu, minimalističku.

Martimex je trenutno jedna od rijetkih adresa u Sarajevu gdje se ovakav raspon niche parfemskih kuća može testirati uživo, od Memo do The Merchant of Venice. I tu ne mislimo samo na izbor, nego i na način: bez žurbe, bez pritiska na odluku i uz prostor da parfem “sjedne” na kožu, a ne na tester traku. To je iskustvo koje beauty znalci cijene i zbog kojeg se fanovi niche mirisa stalno vraćaju.
Za kraj samo jedan prijateljski savjet iz iskustva: ako na adresi Ferhadija 14A u Sarajevu uđete s planom da ćete na brzinu samo da osjetite jedan parfem… rezervišite dodatnih 20 minuta. I iskreno? Mi nemamo ništa protiv.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!