TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 16.7.2019.

Naše financijske okolnosti i potrebe se mijenjaju iz godine u godinu, no, bez obzira na dob ili posao kojim se bavimo, važno je stalno raditi na razvijanju zdravih financijskih navika.

One će nam pripomoći u pravilnom i samostalnom upravljanju novcem, ali i pobliže nas upoznati sa štednjom i potrošnjom, a na kraju, pravilno posloženi koraci pridonijet će ostvarenju financijskih ciljeva. Prostora za napredak na tom polju uvijek ima, a kako biste imali bolji odnos prema novcu i sami sebe izazvali na sitne korake koji će donijeti velike promjene, izdvojili smo 4 navike koje biste trebali kopirati i u vašu svakodnevnicu.

PRATITE SVOJE TROŠKOVE PUTEM MOBILNIH APLIKACIJA

Mit i YNAB neke su od najpopularnijih mobilnih aplikacija kroz koje svaki trenutak možete pratiti koliko ste novaca potrošili i gdje. Najmanje mjesec dana zapisujte baš svaki trošak. Ovaj korak pomoći će vam da uvidite, a zatim i umanjite ili u potpunosti smanjite nepotrebne izdatke. 

DVOTJEDNI IZAZOV ZABRANE KUPOVINE

Dakle, kupovina osnovnih namirnica za dom i prijevoz su neka od polja kod kojih nema restrikcija. No, coffee-to-go, piće nakon posla i odlazak u omiljeni dućan s trendi komadima su zabranjeni, kako biste još bolje shvatili na koje sve stvari ili usluge trošite novac, a nisu primarne. Ne samo da će vas ovaj izazov potaknuti na kreativnost u potrazi za aktivnostima koje vas ne koštaju ništa, nego ćete i bolje shvatiti koliko možete uštedjeti ako svaki dan ne birate jesti hranu iz restorana ili voziti se taksijem. 

SVAKI TJEDAN ČITAJTE O TEMAMA VEZANIM ZA RAZVOJ ZDRAVIH FINANCIJSKIH NAVIKA

Svi odgovori na nedoumice koje imate vezano za planiranje financija nalaze se tek par klikova daleko od vas. Dovoljno je da u Internet tražilicu upišete pojam koji vas zanima i krenete s učenjem. Čitajte i članke o investiranju, upravljanju osobnim financijama, štednji… to su tekstovi koji će biti odličan start u vašem boljem razumijevanju novca. 

POPULARNO: 4 odluke vezane za financije koje želimo ostvariti u ovoj godini

PRIDRŽAVAJTE SE SHOPPING PRAVILA '72' 

Pravilo '72', zapravo je koncept koji potiče kupovinu određenih komada jedino ako i nakon 3 dana (72 h), nakon što vidite određeni proizvod koji želite, i dalje ga smatrate potrebnim za vašu svakodnevicu. Navika je to koja odlaže impulzivnu kupovinu, sprječava gomilanje stvari i potiče male promjene koje donose velike rezultate. 


 


Bonjour

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

TEKST: Bonjour.ba - PR

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.

Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.


bonjour_ba01violeta_mystic

Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.


bonjour_ba04violeta_mystic

Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.


bonjour_ba21violeta_mystic

U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa. 


bonjour_ba20violeta_mystic

Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.


bonjour_ba11violeta_mystic

Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu. 


bonjour_ba15violeta_mystic

bonjour_ba18violeta_mystic

Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.


bonjour_ba05violeta_mystic

bonjour_ba06violeta_mystic

„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.


bonjour_ba10violeta_mystic

Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.


bonjour_ba19violeta_mystic

bonjour_ba09violeta_mystic

bonjour_ba12violeta_mystic
 

Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem


bonjour_ba03violeta_mystic

Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.


bonjour_ba13violeta_mystic

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!