TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.1.2019.
Briga o osobnim financijama za mnoge od nas je veliki izazov.
Detaljan pristup našem mjesečnom budžetu te planiranje financija unaprijed uvelike može pomoći u razvijanju zdravih financijskih navika, kao i samoj štednji. Zbog toga je itekako važno da već danas usavršite vještinu pametnog raspolaganja novcem te napravite par manjih izmjena u trošenju vašeg budžeta koje će stvoriti velike promjene u svakodnevici, bez da to utječe na kvalitetu vašeg života. U nastavku smo zbog toga i izdvojili par odluka koje će vam pomoći da već danas krenete s realizacijom efikasnih i pametnih financijskih odluka.
#FOND ZA HITNE SLUČAJEVE
Početak godine iskoristite za otvaranje računa ili kupovinu kasice koja će vam pomoći da osnujete vlastiti fond za hitne slučajeve. Jer nije nimalo zabavno kad nemate isti, a vaše auto se pokvari ili morate kupiti lijekove. Neka vaš cilj bude da najkasnije do devetog mjeseca uštedite iznos novca koji vam je dovoljan za tri mjeseca života i sve troškove u tom periodu. Odredite si svotu koju ćete svaki mjesec ubacivati u taj fond i neka vas on motivira na dodatan posao, novi projekt ili sl., kako biste dodatno zaradili i samim time i uštedjeli.
#ODREDITE MJESEČNI BUDŽET
Vaš mjesečni budžet se sigurno promijenio u posljednjih par godina, zbog toga si dajte izazov da kroz dva do tri mjeseca pratite sve troškove i primanja. Na osnovu brojki, odredite si maksimalan mjesečni budžet te razmislite kako možete dodatno uštedjeti. Sve detalje svakako evidentirajte i pratite financije kroz godinu. CHICovnik, omiljeni planer brojnih dama također ima financijski planer u kojem jednostavno možete pratiti koliko je stanje vašeg računa, gotovine, koliki su vaši računi, koji iznos ste uštedjeli, te tako na jednom mjestu imate to-do listu, ali i vaš financijski planer i još mnoštvo toga.
CHICovnik naručite klikom ovdje.
#INVESTIRAJTE U VAŠ DOM
Točnije, usmjerite dio novca u kutak vašeg doma. Gledajte to ovako: ako jedan mjesec preskočite kupovinu kave za ponijeti, uštedjet ćete dovoljno novca da si kupite policu za dnevni boravak i ukrase koji će u potpunosti transformirati interijer, a vi ćete se osjećati sjajno. Vaš životni prostor će biti ljepši, vi zadovoljniji, a kavu možete uvijek ponijeti i od doma. Mala je to promjena koja će vaš životni prostor učiniti organiziranim i ljepšim.
#ZAPAMTITE DA SITNI RITUALI KOJI VAM ULJEPŠAVAJU SVAKODNEVICU NE MORAJU NUŽNO PODRAZUMIJEVATI TROŠENJE
Briga za sebe i ulaganje u osobni rast ne mora nužno značiti i odlazak pedikeru, kupovinu ili putovanje u popularno ljetovalište. Čak štoviše, neka vam postane izazov kreirati posebne uspomene i razvijati um i tijelo uz pomoć besplatnih aplikacija, pripreme vlastitih slastica u kuhinji, vježbanje u udobnosti doma... Danas možete pronaći bezbroj načina za smanjenje stresa i opuštanja koji vas neće koštati gotovo ništa.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!