TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.11.2015.
Linija njege za lice MA3GENIX pruža trenutačan osjećaj preporođene kože i osigurava vidljiv učinak u 14 dana jer napredna formulacija za zaglađivanje bora učvršćuje i poboljšava strukturu kože. Namjena je njezi svih tipova kože nakon 45. godine.
Napredna formulacija za zaglađivanje bora reaktivira četrnaest gena odgovornih za povećanje sinteze kolagena (72 %), elastina (50 %) i hijaluronske kiseline (68 %).
SMANJENJE DUBINE BORA ZA 23,8%
SMANJENJE OPSEGA BORA ZA 14,4%
Linija se temelji na prirodnom i za okolinu prihvatljivom sastojku MATRIGENICS.14G koji se dobiva iz alge Undariapinnatifida. Plodno stablo, poznato i kao Mekabu, sadržava reproduktivne stanice alge s dragocjenim učincima pomlađivanja. Svaka reproduktivna stanica klija u novu algu koja osigurava reprodukciju i opstanak vrste.
MATRIGENICS.14G reaktivira 14 gena koji sudjeluju u obnavljanju izvanstanične matrice i time donosi vidljiv učinak pomlađivanja - zategnutu kožu i smanjenje bora.
Upoznajte MA3GENIX!
MA3GENIX Pomlađujuća dnevna krema 50 ml kožu izdašno hidratizira, intenzivno učvršćuje i smanjuje bore. Reaktivira 14 gena odgovornih za sintezu kolagena, elastina i hijaluronske kiseline à transformacija kože u samo 14 dana: smanjenje dubine bora za 23,8%, smanjenje opsega bora za 14,4%.
MA3GENIX Pomlađujuća noćna krema 50 ml s uljnim kompleksom bogato hrani i vitalizira kožu te obnavlja čvrstoću kože. Reaktivira 14 gena odgovornih za sintezu kolagena, elastina i hijaluronske kiseline. à transformacija kože u samo 14 dana: smanjenje dubine bora za 23,8%, smanjenje opsega bora za 14,4%.
MA3GENIX Pomlađujući koncentrat 30 ml pomlađujući koncentrat 3 u 1 s dragocjenim uljem šipka, vitaminima i ceramidima pruža anti-age zaštitu, regeneraciju kože te cjelodnevni osjećaj potpune navlaženosti kože kod 98% ispitanika. Odlična je podloga odabranoj kremi za njegu i/ili kao podloga za make-up, a kod masne kože možemo ga koristiti kao samostalnu njegu za dob od 25 godina.
Foto: Kozmetika Afrodita PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!