TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 20.4.2023.
Tekući puderi bazni su proizvodi u svijetu makeup-a, stoga bez obzira je li riječ o drogerijskim ili pak onim luksuznim prije same kupovine volimo napraviti malu analizu.
Ponašanje proizvoda na koži, oksidacija, kao i sami tip kože može uvelike utjecati na način kako će naša cjelokupna šminka izgledati. Stoga, nije čudno kada beauty stručnjaci ističu da je kvalitetan, ali i pomno odabran puder ključ urednog makeup izdanja.
Kako bismo riješili određene beauty nedoumice, u našu rubriku Ljepota ugostili smo talentiranog vizažista Kostu Miljkovića koji iza sebe ima višegodišnje iskustvo na beauty sceni. U našem razgovoru Kosta nam je otkrio trikove koje koristi za odabir idealnog pudera, ali i koji su se to beauty brendovi našli na njegovoj listi onih omiljenih kada je riječ o tekućim puderima. Sve detalje i beauty zanimljivosti otkrivamo kroz nastavak teksta.
Pronalazak pudera koji nijansom i teksturom odgovara našem tipu kože katkad može biti zahtjevan proces. Koji su neki vaši omiljeni trikovi pri kupovini?
Ukoliko probavate puder na koži lica, neka lice bude dobro hidrirano odgovarajućom njegom. Takođe, ostavite puder da oksidira na licu i potrudite se da nijansu dobro sagledate na dnevnoj svjetlosti.
Postoje li određeni kriteriji kojima se vodite tijekom investiranja u luksuzne pudere, i ako da koji su to?
Prije svega, dobra pokrivna moć, a opet lagana tekstura, to je ono što često možemo naći jedino u luksuznim edicijama pudera. Takođe, neke specifične strukture, poput ultra laganih glossy pudera, koje često koristim za snimanja.
Svaki tip kože zahtijeva nešto drugačiju njegu. Kada je riječ o puderima, postoje li oni koji odgovaraju baš svakom tipu kože?
Često se susretnemo sa pogrešnim odabirom pudera, i to zovemo promašenom beauty investicijom. Prije svega, najbitnije je poznavati svoju kožu, kao i odabrati odgovarajuću njegu, koja ide prije pudera. I ne pretjerivati sa jakim teksturama, kao i sa količinom pudera koju nanosimo.
Kada je riječ o puderima luksuznih beauty brendova, koje biste izdvojili kao odlične za svakodnevna, a koje za full glam izdanja?
Chanel je brend koji ima jako lijepe teksture pudera za svakodnevnu upotrebu, kao i skin care linije koje to mogu da isprate. Estée Lauder bi bio brend koji biram za svečane prilike i dugotrajnost na licu.
Na društvenoj mreži TikTok postao je viralan trend u kojem djevojke pogrešnu nijansu pudera ispravljaju konturiranjem. Kakvo je vaše mišljene o tome?
Konture i korektor su nešto sto zaista može popraviti cjelokupan izgled i promašenu nijansu pudera, ali smatram da bismo ipak trebali da se držimo dobre osnove, što je u ovom slučaju dobro odabrana nijansa pudera.
Postoje li koraci koje ne bismo trebali preskočiti prije nanošenja pudera?
Ponavljam se već, ali dobra priprema kože i odgovarajući proizvodi za hidrataciju su ono bez čega nijedan puder neće lijepo izgledati.
U beauty svijetu postoje brojni mitovi poput onog da svakodnevno korištenje pudera može utjecati na izgled naše kože. Slažete li se s tim ili je pak biti u skincare rutini?
Kao i u svemu, bitan je balans i ne pretjerati sa količinama proizvoda. Takođe, moramo razlikovati prigodu za koju se pripremamo i znati da li je ona svečana ili ipak ne.
Što biste savjetovali djevojkama koje tek otkrivaju svijet makeup-a?
Da se ne boje da eksperimentišu, da probavaju različite proizvode i tehnike i da uživaju u svojim godinama i svim slobodama koje one nose. Kreativnost beauty svijeta dozvoljava igranje sa sopstvenim idejama.
* * *
Foto: Kosta Miljković
TEKST: Bonjour.ba
Jeste li ikad zamišljali kako priroda postaje Chanel luksuz na koži?
Upravo ta transformacija stoji u srcu novog mirisa BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Od sandalovine s pacifičkog otoka Maré, obrađene kroz održivi i pažljivo kontrolirani proces, pa sve do bočice koja odiše intenzitetom i sofisticiranošću, CHANEL gradi mirisnu priču koja nadilazi trendove.
Kreacija Oliviera Polgea, glavnog parfemskog kreatora kuće, donosi spoj prirodnog i luksuznog, sirovog i profinjenog i uvodi nas u narativ koji vodi od šuma Pacifika do kampanje s Timothéejem Chalametom, sve do trenutka kada miris postane dio vaše svakodnevice.
Od Maré otoka do bočice
Sandalovina, skrivena u šumama pacifičkog otoka Maré, stoljećima je imala status ‘’svetog'' drveta. Za CHANEL, ona je postala dragocjena esencija kao srce parfema koje daje toplinu, gustoću i jedinstvenu magnetičnu privlačnost.
Proces uzgoja i eksploatacije odvija se u partnerstvu s lokalnim Kanak zajednicama: svako posječeno drvo zamjenjuje se s trideset novih, a ekskluzivni proces ekstrakcije omogućava da svaka kap parfema nosi pečat održivosti i autentičnosti.
Čovjek iza mirisa
Olivier Polge, in-house parfumer kuće CHANEL i nasljednik legendarne tradicije koju je započeo njegov otac Jacques, vidi parfem kao spoj umjetnosti i zanata.
Njegov rad na L’Exclusif interpretira sandalovinu na savremeni način, kao miris koji briše granice između klasičnog i modernog, muškog i ženskog, poznatog i nepoznatog.
Mario Sorrenti i Timothée Chalamet
Za novo poglavlje mirisne sage BLEU DE CHANEL L’Exclusif, kuća je angažovala dvojicu umjetnika čija se vizija prepliće: glumca Timothéeja Chalameta i fotografa i režisera Maria Sorrentija.
U kratkom filmu, Chalamet utjelovljuje duh čovjeka koji svaku granicu vidi kao izazov i svako ograničenje kao priliku da ga prevaziđe. Njegova sloboda i energija savršeno odražavaju DNK L’Exclusifa, mirisa što odiše intenzitetom, hrabrošću i neuhvatljivom privlačnošću.
Od bočice do vaše kože
Kvadratna bočica, sa nijansom između plavog i crnog, postaje simbol beskonačnosti, dok sam miris stvara iskustvo koje traje duže od trenutka.
Na koži otkriva topli trag sandalovine, slojevitost amber-drvenastih nota i dozu misterije, podsjetnik da luksuz nije samo u posjedovanju, već u osjećaju koji ostaje.
Foto: CHANEL/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!