TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 26.9.2014.

U sklopu kampanje Lijepa, jer to želim!, dm je predstavio šest trendovskih beauty lookova, koji će savršeno pristajati svakoj ženi, bez obzira na njen oblik lica ili raspoloženje.

Ovi moderni lookovi upravo najbolje pokazuju svestranost i naglašavaju brojne uloge i aspekte ličnosti jedne žene. Za svaki look pripremljene su i detaljne upute za šminkanje, a u odabranim trgovinama na raspolaganju su i stručna savjetovanja i besplatna profesionalna šminkanja.

http://www.youtube.com/watch?v=K1Ij-x2Pf54&feature=youtu.be

„Make-up je nama ženama veoma bitan, jer pored toga što nas uljepšava, dopušta nam i da naglasimo dio svoje osobnosti. Zbog toga smo dm jesenske trendove zamislili kao izraz ženinih različitih uloga i raspoloženja, od romantičnog pa do buntovnog. Kako bi naše dame što lakše ponovile ove lookove, detaljni opisi i upute za šminkanje dostupni su u obliku video priloga na našoj Internet i Facebook stranici te u besplatnoj brošuri koja je na raspolaganju u svim dm trgovinama.“, prokomentirala je Admira Isaković, članica Uprave dm drogerie markta.

Kojih se šest trendova našlo na dm beauty listi trendova, ali i mali šalabahter kako ove lookove kopirati doma, donosimo u nastavku.

Danas sam šarmantna by Max Factor

http://www.youtube.com/watch?v=jT5uIeW23Xo&list=UUkUXlkCYPW-L7ZmZVyHDVug


Ponekad sam zločesta by Deborah Milano

http://www.youtube.com/watch?v=avagw4FasB8&index=2&list=UUkUXlkCYPW-L7ZmZVyHDVug


Ja sam pobjednica by Loreal Paris

http://www.youtube.com/watch?v=E8KWed42YRU&list=UUkUXlkCYPW-L7ZmZVyHDVug&index=1


U balansu sam by Rimmel i miss sporty

http://www.youtube.com/watch?v=MiWXaBVMkIg&list=UUkUXlkCYPW-L7ZmZVyHDVug&index=3


Danas sam buntovnica by Manhattan

http://www.youtube.com/watch?v=j--dY--_00c&list=UUkUXlkCYPW-L7ZmZVyHDVug&index=4

Za moju romantičnu stranu by Maybelline New York

http://www.youtube.com/watch?v=jWzAVmJ3hd0&index=5&list=UUkUXlkCYPW-L7ZmZVyHDVug

Vjerujemo da će vas razveseliti i činjenica da je sve proizvode potrebne za kreiranje ovih lookova vrlo lako pronaći u dm trgovinama, a od 24.9. do 23.10.2014. pripremljena su brojna sniženja dekorativne kozmetike, promocije i savjetovanja. Pri kupovini proizvoda dekorativne kozmetike u iznosu 25 KM ili više, sve kupce očekuje i poseban poklon – luksuzna olovka Crystal Vision sa Swarovski elementima u ženstvenim pastelnim bojama.

Kupce u dm trgovinama očekuju i dani brandova, u sklopu kojih će petkom i subotom biti sniženi proizvodi renomiranih marki do 25 %: alverde NATURKOSMETIK, Deborah Milano, L'Oréal Paris, Manhattan, Max Factor, Maybelline NY, miss sporty, Rimmel London i s.he stylezone.

MODAMO.info/dm PR


Bonjour

Otišli smo po jedan parfem i završili sa 6 favorita… ne pogađajte, pogledajte listu!

TEKST: Bonjour.ba

Otišli smo po jedan parfem i završili sa 6 favorita… ne pogađajte, pogledajte listu! Otišli smo po jedan parfem i završili sa 6 favorita… ne pogađajte, pogledajte listu!

Plan je bio brz i jednostavan: završiti sastanak, preletjeti preko Ferhadije, ući u Martimex i pronaći jedan parfem koji je za svaki dan. Međutim… samo tri tester trake kasnije sve se pretvorilo u malu olfaktivnu krizu identiteta jer kako izabrati jedan kad nađete šest mirisa koji su kao različite verzije vas i sve vam se sviđaju?
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-9-bonjour-ba
 

U konačnici napravili smo listu. I ne, nije bilo lako.

Iako smo i prije ovoga navikli razlikovati mainstream i niche parfeme, i znamo da niche mirisi imaju izraženiji karakter, kvalitetnije sirovine i hrabrije kompozicije, dolazak ovdje podsjetio nas je koliko je to očigledno tek kad ih isprobate uživo. Mainstream parfemi često se prilagođavaju ukusu većine, dok niche idu u potpuno drugom smjeru: ne žele da budu za svakoga.

Zato nas je i iznenadilo što se umjesto jednog izdvojilo šest, svaki potpuno drugačiji, ali jednako upečatljiv.

 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-1-bonjour-ba


Šest parfema koji su nas osvojili brže nego što smo planirali

 

Nismo one osobe koje na prvi tester odmah kažu da je to taj. Znamo kako izgleda realnost: većina parfema je “lijepa”, neki su “okej”, a tek poneki izazove onaj klik koji ne možemo objasniti. I tu počinje lista koja je pokvarila sve naše planove o jednom parfemu godišnje.
 

Memo, Palais Bourbon  
 

Kako miriše: toplo drvenasto, kremasto, lagani začini, vrlo elegantno.

Koliko traje: cijeli dan bez osvježavanja, odnosno najdugotrajniji iz cijele liste.

Kada je najbolji: rekli bismo u hladnijim danima i večernjim prilikama.

Ko bi ga volio: svi koji vole “čiste” timijske note bez slatkoće.

Naš efekt: jedan od onih mirisa nakon kojih vas ljudi pitaju koji parfem nosite čak i kad ste uvjereni da se jedva osjeti.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-2-bonjour-ba


Atkinsons, Midnight Scented Dream


Kako miriše: cvjetno, lagano tamjanasto, senzualno ali nije težak.

Koliko traje: 6-8 sati uz stabilan trag, bez prenaglašavanja.

Kada je najbolji: navečer, ali je iznenađujuće dobar i kao dnevni miris zimi.

Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme tipa misteriozno, ali uredno i čisto.

Naš efekt: pozdravile smo ga kao onaj parfem koji te ne nadglasi, nego obgrli.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-3-bonjour-ba


New Notes, Felina


Kako miriše: gurmansko, kremasto, slatko. Kokos i karamela daju početni wow, ali vrlo brzo dolazi puderasto–drvenasta toplina sa notama duhana i tonke koja ga čini zrelijim i profinjenim. 

Koliko traje: vrlo dugo, tačnije 8 do 12 sati, posebno snažno na odjeći i kosi.

Kada je najbolji: popodne i večer, ali voli i zimske dnevne prilike jer se odlično grije na koži.

Ko bi ga volio: svi koji vole slatke parfeme.

Naš efekt: onaj tip mirisa koji ostane na šalu i onda ga sutradan tražite samo da ponovo pomirišete.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-4-bonjour-ba


The House of Oud, L’Explicite


Kako miriše: gurmanski, kremasto, toplo, ali ne preslatko.

Koliko traje: 7-10 sati, srednje jak trag, dosta postojan.

Kada je najbolji: popodne i večer, posebno kada ste u zatvorenom prostoru.

Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme sa vanilijom, ali u modernoj, elegantnoj verziji.

Naš efekt: izazvao je univerzalan feedback “njami”, što je rijetkost.

 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-5-bonjour-ba


Birkholz, Aura of Amalfi


Kako miriše: citrusno, sočno, vodeno, nježno svježe; bukvalno ljetni dan.

Koliko traje: 5-7 sati. Rekli bismo slabiji početak, ali odličan razvoj na koži.

Kada je najbolji: proljeće, ljeto i topli dani bez obzira na sezonu.

Ko bi ga volio: oni koji biraju parfeme tipa lagano i prirodno, bez slatkoće.

Naš efekt: jedan od onih mirisa koji poprave raspoloženje u sekundi.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-6-bonjour-ba


The Merchant of Venice, Cyprus Shell


Kako miriše: proljetno-morski, kombinacija svježine i cvijeća.

Koliko traje: 6-9 sati, a odlično postojan na odjeći.

Kada je najbolji: svaki dan; idealan za posao, sastanke i minimalističke outfite.

Ko bi ga volio: ljubitelji “čistih” parfema, ali ne sportskih; više “luksuzno čisto”.

Naš efekt: odmah dobio titulu mirisa koji ne može biti pogrešan.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-7-bonjour-ba


I tu dolazimo do jedinog pitanja na koje još nismo našli univerzalan odgovor: kako izabrati samo jedan? 

Možda tako što ga biramo prema raspoloženju tog dana. Možda prema rasporedu. Možda prema outfitu, a možda je vrijeme da se prestanemo pretvarati da parfem mora biti jedan i prihvatimo da i mi imamo više verzija sebe: jutarnju, večernju, poslovnu, nježnu, hrabru, optimističnu, minimalističku.
 

niche-parfemi-sarajevo-martimex-8-bonjour-ba
 

Martimex je trenutno jedna od rijetkih adresa u Sarajevu gdje se ovakav raspon niche parfemskih kuća može testirati uživo, od Memo do The Merchant of Venice. I tu ne mislimo samo na izbor, nego i na način: bez žurbe, bez pritiska na odluku i uz prostor da parfem “sjedne” na kožu, a ne na tester traku. To je iskustvo koje beauty znalci cijene i zbog kojeg se fanovi niche mirisa stalno vraćaju. 

Za kraj samo jedan prijateljski savjet iz iskustva: ako na adresi Ferhadija 14A u Sarajevu uđete s planom da ćete na brzinu samo da osjetite jedan parfem… rezervišite dodatnih 20 minuta. I iskreno? Mi nemamo ništa protiv.

 

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Martimex 
 
Bonjour.ba produkcija:
Voditeljica projekta: Dijana Ćavar
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
Naslovna fotografija: @tanisrosee


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!