TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.8.2014.
Jorge Luis Borges je jednom prilikom izjavio da je oduvijek raj zamišljao kao određenu vrstu knjižnice, a svi modni sladokusci bi, vjerujemo, ovoj knjižnici kao ultimatum stavili i jedan cijeli kat posvećen samo modi.
Knjige su oduvijek bile važan segment i modne industrije, budući da su upravo one pričale priče omiljenih nam dizajnera, modela, stilista, urednika, blogera na nešto drugačiji način nego magazini.
Memoari Grace Coddington, žene koja je zaslužna za sve one divne editorijale koje pregledavate na stranicama američkog Voguea, ispovijest Tamare Mellon – dame koja je suosnivačica jednog od najpoznatijih brandova cipela – Jimmy Choo, savjeti Tobya Meadows kako pokrenuti i uspješno voditi dizajnersku kuću, priča otkačene Leandre o pokretanju bloga koji slavi odjeću koju mrze muškarci – sve je to samo mali dio literature koje biste svakako trebali pročitati. Na ovim stranicama naći ćete odgovor na pitanje zašto biste konačno trebali pokrenuti blog ili zašto je važno zauzeti stav i preuzeti inicijativu, ali i saznati više o samoj modnoj industriji i kako ona funkcionira. 18 knjiga koje bi trebale krasiti vašu policu s knjigama, donosimo u nastavku.
{gallery}2014_08/knjige{/gallery}
***
Foto: stylecaster.com
Tekst: BONJOUR.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Pariz je otvorio vrata izložbi koja vraća posjetioce u zlatno doba Art Décoa i luksuznog putovanja.
U galeriji luksuzne modne kuće Louis Vuitton, LV Dream, tik uz Samaritaine, javnosti je predstavljena velika izložba posvećena stogodišnjici Međunarodne izložbe dekorativnih i industrijskih umjetnosti iz 1925. godine, događaja koji je definisao umjetnički pravac Art Décoa.
Više od 300 rijetkih predmeta i arhivskih dokumenata oživljava duh tog vremena i pokazuje kako je luksuzno putovanje postalo simbol modernog života kroz ovaj brend.
Art Déco: zlatno doba elegancije
Nastao u dvadesetim godinama prošlog stoljeća, Art Déco je spojio geometriju, luksuzne materijale i optimizam “ludih godina”. Bio je to jezik nove urbane elite: u arhitekturi se oglašavao kroz monumentalne linije i simetriju, dok su moda i primijenjena umjetnost prštale bojama, geometrijskim uzorcima i profinjenim detaljima.
Pariz je bio epicentar tog pokreta, a 1925. godina ostala je upisana kao trenutak kada se modernost susrela s glamuroznom dekoracijom.
Kako je kuća pratila duh vremena
Za kuću koja je svoje ime gradila na putnim koferima, Art Déco je otvorio prostor za inovacije. Gaston-Louis Vuitton, unuk osnivača, prepoznao je da luksuzno putovanje traži više od funkcionalnosti ono mora odražavati i estetsku avangardu.
U saradnji s vodećim kreatorima epohe, oblikovao je personalizirane kovčege, sofisticirane setove za toaletne potrepštine i predmete u koži i platnu s prepoznatljivim geometrijskim linijama.
Na izložbi se danas može vidjeti, između ostalog, neseser Jeanne Lanvin, vintage bočice parfema i kovčeg izrađen posebno za couturiera Paula Poireta, artefakti koji pokazuju kako je brend postao sinonim za modernu eleganciju.
Foto: @luxuriousbymm
Postavka je raspoređena u osam imerzivnih prostorija unutar LV Dream centra, preko puta robne kuće Samaritaine. Izložba je besplatna, uz prethodnu rezervaciju, i nudi jedinstvenu priliku da se istraži kako je kuća, kroz dizajn i majstorstvo, utkala svoj trag u Art Déco epohu.
Stoljeće kasnije, taj vizionarski duh i dalje oblikuje Pariz kao svjetsku prijestolnicu stila.
Foto: @salutlesgarcones
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!