TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 5.3.2021.

Mama Manufaktura je novi brend na domaćem tržištu koji će voljeti svi istinski gurmani, ali i oni koji prave tek prve korake u svijetu kulinarstva.

Kompletan proces njihove izrade odvija se ručno, pri izradi se koriste namirnice iz lokalnih domaćinstava iz cijele BiH, nemaju aditive, konzervanse kao ni vještačke boje, a simpatije kupaca dobili su i jer su njihove recepture odobrene od strane nutricionista.

Uz veliki asortiman, Mama Manufaktura knedle i njoke nalaze mjesto u svakoj kućnoj ostavi, a zahvaljujući činjenici da u njihovoj ponudi možete pronaći i gluten free proizvode, sigurni smo da će postati dio brojnih vaših receptura. Kako je nastao brend, zašto je tradicija i ručna izrada važna u gastronomiji i koliko se ljubavi krije iza svakog pakiranja Mama Manufaktura proizvoda, otkrili smo u razgovoru sa osnivačicom brenda, Sandrom Jelin Kadrić.

Sandra Jelin Kadrić

***

Kada je osnovana Mama Manufaktura i tko čini vaš tim?

Firma ZAZA d.o.o. je novi poslovni subjekt na BiH tržištu. Nakon dugogodišnjeg iskustva u ugostiteljstvu i slastičarstvu krajem ljeta 2019.-te godine firma je počela sa proizvodnjom MAMA Manufaktura proizvoda - zamrznutih njoka i knedli. Brend je apsolutno domaći, a recepture su podržane i odobrene od nutricioniste. MAMA tim, za sada vode žene?, ali rado se konsultujemo sa Adisom i Nerminom te našim partnerima iz Mozaik fondacije u vezi strateških odluka, prodaje i marketinga. Sretna sam što u našoj proizvodnji vlada dobra, radna atmosfera. Dosta se smijemo, ali usput vrijedno radimo. Mislim da, generalno svi puno vremena provodimo na poslu i jako je važno da vladaju dobri međuljudski odnosi unutar firme.

Što je vaša filozofija kao brenda?

Ideja i brend MAMA Manufaktura su nastali iz želje i potrebe za kvalitetnom, domaćom, finom, ukusnom i zdravom hranom koja je pristupačne cijene, ali i pristupačna oboljelima od gastroenteroloških oboljenja. Pored Standard linije, u našoj ponudi imamo i Gluten free njoke i knedle.


Recepti koje koristimo su tradicionalni i specifični po procesu proizvodnje. Važno nam je da se ukus mamine kuhinje osjeti od samog početka procesa pravljenja proizvoda pa sve do uživanja prilikom degustacije. Povratak u djetinjstvo!
Proces proizvodnje se bazira na ručnoj izradi zamrznutih njoka i knedli od samog početka recepta tj. od guljenja vrućeg krompira, pasiranja, pravljenja i oblikovanja tijesta, formiranja njoka/knedli, punjenja knedli, zamrzavanja te finalnog pakovanja.


Namirnice koje koristimo pri izradi MAMA proizvoda dolaze iz malih, lokalnih domaćinstava iz cijele BiH.

Koji je najveći izazov s kojim ste se susreli na početku?

Najveći izazov je bio kako ideju pretočiti u djelo. Naći pravu sortu krompira za njoke i knedle je bio pravi projekat. Trebalo je vremena da se izbalansiraju i potpuno „ispeglaju“ recepture za svaki proizvod. MAMA proizvode smo slali na analize i ispitivanja te za svaki dobili potrebnu dokumentaciju za prodaju od nadležne institucije.

Čime ste se vodili pri osmišljavanju receptura?

Presudno je bilo sjećanje na knedle koje pravi moja mama po tradicionalnoj recepturi. Mama, sestra i ja smo znale u jesenjim danima praviti „zimnicu“ knedli sa šljivama, kako bi ih imali za duži period kada nam nepce poželi tople knedle uz šolju čaja ili mlijeka.

Željela sam taj doživljaj omogućiti i drugima, uz želju da dodam i lični pečat. Imala sam jasnu predstavu proizvoda. Znala sam od samog početka da želim mamin, tradicionalni recept za tijesto koje je mekano kao oblak. Znala sam da kod punjenja nećemo koristiti vještačke arome, pojačivače ukusa, aditive ili konzervanse. Jednako tako, jasno mi je bilo da ćemo sve raditi ručno. Upravo zato u našem pakovanju njoka i knedli možete naići na različite veličine. Mi nismo industrijska proizvodnja i tome zaista ni ne težimo. Guliti vruć krompir i nije baš zabavno, ali nema tu kompromisa. Mikser je nepoznanica za naše krompirovo tijesto.
Mi nudimo ukus mamine kuhinje!

Što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

U vrlo kratkom periodu brend je postao prepoznatljiv i tražen.
Želja nam je da naše kvalitetne, domaće proizvode ponudimo svim kupcima/korisnicima po pristupačnim cijenama. Smatramo da svi imamo pravo na veću ponudu i izbor u prehrambenoj industriji. Tržištu koje je apsolutno preplavljeno industrijskim, GMO proizvodima nudimo zdrave, tradicionalne, ručno rađene, visokokvalitetne proizvode, bez aditiva, konzervansa, vještačkih boja i industrijskih punjenja. Zamrznute njoke i knedle se lako spremaju i imaju odličan rok trajanja (6 mjeseci). U vrijeme kada je životni tempo poprilično užurban, sve manje vremena imamo da se posvetimo pripremanju zdravih, nutricionistički izbalansiranih obroka. Potaknuti ovim problemom današnjice te prije svega želji očuvanja tradicionalnih receptura, ručno rađenih, domaćih, zdravih jela nastale su naše njoke i knedle.
Uskoro krećemo i sa novim projektom, za koji vjerujemo da će biti vrlo dobro prihvaćen od naših kupaca. U saradnji sa našim prijateljem Enom radit ćemo klepe po tradicionalnoj recepturi Restorana Bašča kod Ene.

Koji je vaš proizvod ukrao najviše simpatija kupaca?

Teško je imenovati proizvod kojeg kupci preferiraju. Mlađi kupci se češće opredjeljuju za knedle sa čokoladom ili sa malinama i vanilija kremom ili sa makom i vanilija kremom. Tradicionalno orijentisani kupci biraju naše knedle sa šljivama. Opet, svi mi kući kada pravimo knedle dajemo im svoj završni „touch“ sa vrstom posipa koji pravimo. Većina se opredijeli za tradicionalnu prezlu, sa malo putera, cimeta i vanilin šećera, ali odlična kombinacija bude i kada se malo poigrate pa stavite umjesto prezle prepečene, sjeckane lješnjake ili bademe ili pistacije.
MAMA njoke su vrlo tražene u restoranima, ribarnicama i specijaliziranim radnjama zdrave ishrane. Njoke sa špinatom rado biraju djeca.

Koji je vaš omiljeni način pripreme njoka?

Moj omiljeni način pripreme njoka je kada me čekaju kući tople i slasne.? Šalim se. Istina je da je najveća radost kuhati uz druženje sa porodicom ili prijateljima. Smijeh i ljubav kao najvažniji tajni začin.
Naš brend ambasador, šef Sajo, uvijek ima neki super recept, as iz rukava. Volim gledati videa sa receptima koja mi šalju naši kupci. Kada pustite mašti na volju možete napraviti pravu rapsodiju ukusa, a opet i samo fino skuhane njoke začinjene sa kvalitetnim maslinovim uljem, grubo naribanim parmezanom, soli i biberom su super opcija za brzi, njami obrok.



Proizvode brenda Mama Manufaktura možete detaljno istražiti na njihovoj web stranici, a sve novitete pratite na njihovoj Facebook stranici, kao i Instagram profilu.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Mama Manufaktura


Bonjour

Vjenčanica bh. brenda Kaftan koja je oduševila sve kad je mladenka zaplesala.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Vjenčanica bh. brenda Kaftan koja je oduševila sve kad je mladenka zaplesala. Vjenčanica bh. brenda Kaftan koja je oduševila sve kad je mladenka zaplesala.

Kada kroz našu rubriku Vjenčanja vidimo najveće oduševljenje, obično je riječ o spoju lokalnog brenda, posebne priče i detalja koji imaju značenje. Upravo takva je bila Vedranina vjenčanica s potpisom Kaftan Studija.

Klasična silueta s modernim twistom u smislu četvrtasti izrez, elegantna mašna u struku i suptilni til koji u hodu blago prelazi iz bijele u puderasto rozu. 

 

vjenčanica_kaftan_vedrana_5_bonjour_ba
 

vjenčanica_kaftan_vedrana_4_bonjour_ba
 

Vjenčanica koja na prvi pogled djeluje jednostavno, a na drugi jasno pokazuje da je sve na njoj promišljeno do posljednjeg šava. Vedrana ju je nosila s lakoćom, uz nisku punđu, biserne naušnice i buket orhideja koji je savršeno pratio tonove haljine.

 

vjenčanica_kaftan_vedrana_3_bonjour_ba
 

vjenčanica_kaftan_vedrana_2_bonjour_ba
 
Poseban pečat ovoj haljini daje upravo sloj til materijala koji lagano izranja ispod satenskog kroja. U hodu, pri okretima, dok Vedrana pleše ili grli Dadu,  til se razigrano vijori i otkriva suptilne ružičaste tonove koji se ne vide odmah, ali se pamte. 

 

vjenčanica_kaftan_vedrana_8_bonjour_ba

vjenčanica_kaftan_vedrana_6_bonjour_ba
 

Taj trenutak iznenađenja kad bijela haljina iz jednog ugla postane pastelna jedan je od onih detalja zbog kojih ovu vjenčanicu nije moguće zaboraviti.

A kada je došao red na prvi ples, prostorija je utihnula, svjetla su se zamračila, a Vedrana i Dado zaplesali su u svom ritmu. U tom trenutku, vjenčanica je zaigrala na potpuno novi način. Til se kretao kao da pleše s njima lagano, fluidno i s dozom filmske magije.

 

vjenčanica_kaftan_vedrana_7_bonjour_ba
 

Uz dimnu podlogu i svjetlosne iskrice, sve je djelovalo kao scena iz neke elegantne modne kampanje… samo s mnogo više osjećaja. Haljina je zadržala svoju formu, ali pokret joj je dao novi život. Upravo to je ono što je čini posebnom: funkcionalna, moderna, lagana, ali s dubinom i etiketom bh.brenda Kaftan.

 

vjenčanica_kaftan_vedrana_10_bonjour_ba

vjenčanica_kaftan_vedrana_9_bonjour_ba
 

 

Foto: @vedrana_mikulic


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!