TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.3.2021.
Mama Manufaktura je novi brend na domaćem tržištu koji će voljeti svi istinski gurmani, ali i oni koji prave tek prve korake u svijetu kulinarstva.
Kompletan proces njihove izrade odvija se ručno, pri izradi se koriste namirnice iz lokalnih domaćinstava iz cijele BiH, nemaju aditive, konzervanse kao ni vještačke boje, a simpatije kupaca dobili su i jer su njihove recepture odobrene od strane nutricionista.
Uz veliki asortiman, Mama Manufaktura knedle i njoke nalaze mjesto u svakoj kućnoj ostavi, a zahvaljujući činjenici da u njihovoj ponudi možete pronaći i gluten free proizvode, sigurni smo da će postati dio brojnih vaših receptura. Kako je nastao brend, zašto je tradicija i ručna izrada važna u gastronomiji i koliko se ljubavi krije iza svakog pakiranja Mama Manufaktura proizvoda, otkrili smo u razgovoru sa osnivačicom brenda, Sandrom Jelin Kadrić.
Sandra Jelin Kadrić
***
Kada je osnovana Mama Manufaktura i tko čini vaš tim?
Firma ZAZA d.o.o. je novi poslovni subjekt na BiH tržištu. Nakon dugogodišnjeg iskustva u ugostiteljstvu i slastičarstvu krajem ljeta 2019.-te godine firma je počela sa proizvodnjom MAMA Manufaktura proizvoda - zamrznutih njoka i knedli. Brend je apsolutno domaći, a recepture su podržane i odobrene od nutricioniste. MAMA tim, za sada vode žene?, ali rado se konsultujemo sa Adisom i Nerminom te našim partnerima iz Mozaik fondacije u vezi strateških odluka, prodaje i marketinga. Sretna sam što u našoj proizvodnji vlada dobra, radna atmosfera. Dosta se smijemo, ali usput vrijedno radimo. Mislim da, generalno svi puno vremena provodimo na poslu i jako je važno da vladaju dobri međuljudski odnosi unutar firme.
Što je vaša filozofija kao brenda?
Ideja i brend MAMA Manufaktura su nastali iz želje i potrebe za kvalitetnom, domaćom, finom, ukusnom i zdravom hranom koja je pristupačne cijene, ali i pristupačna oboljelima od gastroenteroloških oboljenja. Pored Standard linije, u našoj ponudi imamo i Gluten free njoke i knedle.
Recepti koje koristimo su tradicionalni i specifični po procesu proizvodnje. Važno nam je da se ukus mamine kuhinje osjeti od samog početka procesa pravljenja proizvoda pa sve do uživanja prilikom degustacije. Povratak u djetinjstvo!
Proces proizvodnje se bazira na ručnoj izradi zamrznutih njoka i knedli od samog početka recepta tj. od guljenja vrućeg krompira, pasiranja, pravljenja i oblikovanja tijesta, formiranja njoka/knedli, punjenja knedli, zamrzavanja te finalnog pakovanja.
Namirnice koje koristimo pri izradi MAMA proizvoda dolaze iz malih, lokalnih domaćinstava iz cijele BiH.
Koji je najveći izazov s kojim ste se susreli na početku?
Najveći izazov je bio kako ideju pretočiti u djelo. Naći pravu sortu krompira za njoke i knedle je bio pravi projekat. Trebalo je vremena da se izbalansiraju i potpuno „ispeglaju“ recepture za svaki proizvod. MAMA proizvode smo slali na analize i ispitivanja te za svaki dobili potrebnu dokumentaciju za prodaju od nadležne institucije.
Čime ste se vodili pri osmišljavanju receptura?
Presudno je bilo sjećanje na knedle koje pravi moja mama po tradicionalnoj recepturi. Mama, sestra i ja smo znale u jesenjim danima praviti „zimnicu“ knedli sa šljivama, kako bi ih imali za duži period kada nam nepce poželi tople knedle uz šolju čaja ili mlijeka.
Željela sam taj doživljaj omogućiti i drugima, uz želju da dodam i lični pečat. Imala sam jasnu predstavu proizvoda. Znala sam od samog početka da želim mamin, tradicionalni recept za tijesto koje je mekano kao oblak. Znala sam da kod punjenja nećemo koristiti vještačke arome, pojačivače ukusa, aditive ili konzervanse. Jednako tako, jasno mi je bilo da ćemo sve raditi ručno. Upravo zato u našem pakovanju njoka i knedli možete naići na različite veličine. Mi nismo industrijska proizvodnja i tome zaista ni ne težimo. Guliti vruć krompir i nije baš zabavno, ali nema tu kompromisa. Mikser je nepoznanica za naše krompirovo tijesto.
Mi nudimo ukus mamine kuhinje!
Što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
U vrlo kratkom periodu brend je postao prepoznatljiv i tražen.
Želja nam je da naše kvalitetne, domaće proizvode ponudimo svim kupcima/korisnicima po pristupačnim cijenama. Smatramo da svi imamo pravo na veću ponudu i izbor u prehrambenoj industriji. Tržištu koje je apsolutno preplavljeno industrijskim, GMO proizvodima nudimo zdrave, tradicionalne, ručno rađene, visokokvalitetne proizvode, bez aditiva, konzervansa, vještačkih boja i industrijskih punjenja. Zamrznute njoke i knedle se lako spremaju i imaju odličan rok trajanja (6 mjeseci). U vrijeme kada je životni tempo poprilično užurban, sve manje vremena imamo da se posvetimo pripremanju zdravih, nutricionistički izbalansiranih obroka. Potaknuti ovim problemom današnjice te prije svega želji očuvanja tradicionalnih receptura, ručno rađenih, domaćih, zdravih jela nastale su naše njoke i knedle.
Uskoro krećemo i sa novim projektom, za koji vjerujemo da će biti vrlo dobro prihvaćen od naših kupaca. U saradnji sa našim prijateljem Enom radit ćemo klepe po tradicionalnoj recepturi Restorana Bašča kod Ene.
Koji je vaš proizvod ukrao najviše simpatija kupaca?
Teško je imenovati proizvod kojeg kupci preferiraju. Mlađi kupci se češće opredjeljuju za knedle sa čokoladom ili sa malinama i vanilija kremom ili sa makom i vanilija kremom. Tradicionalno orijentisani kupci biraju naše knedle sa šljivama. Opet, svi mi kući kada pravimo knedle dajemo im svoj završni „touch“ sa vrstom posipa koji pravimo. Većina se opredijeli za tradicionalnu prezlu, sa malo putera, cimeta i vanilin šećera, ali odlična kombinacija bude i kada se malo poigrate pa stavite umjesto prezle prepečene, sjeckane lješnjake ili bademe ili pistacije.
MAMA njoke su vrlo tražene u restoranima, ribarnicama i specijaliziranim radnjama zdrave ishrane. Njoke sa špinatom rado biraju djeca.
Koji je vaš omiljeni način pripreme njoka?
Moj omiljeni način pripreme njoka je kada me čekaju kući tople i slasne.? Šalim se. Istina je da je najveća radost kuhati uz druženje sa porodicom ili prijateljima. Smijeh i ljubav kao najvažniji tajni začin.
Naš brend ambasador, šef Sajo, uvijek ima neki super recept, as iz rukava. Volim gledati videa sa receptima koja mi šalju naši kupci. Kada pustite mašti na volju možete napraviti pravu rapsodiju ukusa, a opet i samo fino skuhane njoke začinjene sa kvalitetnim maslinovim uljem, grubo naribanim parmezanom, soli i biberom su super opcija za brzi, njami obrok.
Proizvode brenda Mama Manufaktura možete detaljno istražiti na njihovoj web stranici, a sve novitete pratite na njihovoj Facebook stranici, kao i Instagram profilu.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Mama Manufaktura
TEKST: Adelisa Mašić
Danas, 13. septembra, širom svijeta se obilježava Dan čokolade, posvećen poslastici koja je od davnina bila simbol zadovoljstva i luksuza.
Još su je Maje i Asteci zvali 'piće bogova', a stoljećima kasnije postala je nezaobilazni dio naših malih svakodnevnih rituala.
Sam Dan čokolade nastao je u Francuskoj krajem 90-ih godina, s idejom da se oda počast ovom omiljenom desertu i podsjeti na trenutke uživanja koje donosi.
A kako ga obilježiti?
Najljepši način da obilježite Dan čokolade je da sebi poklonite trenutak uživanja. Možda je to posjeta omiljenoj slastičarni, šolja tople čokolade ili komad torte koji dugo želite probati.
Nekad je dovoljno i par kvadratića čokolade podijeljenih s dragom osobom da dan dobije sasvim novu toplinu.
Za one koji vole kućne eksperimente, donosimo i jedan od najjednostavnijih recepata za čokoladni desert koji nikada ne razočara.
Potrebno vam je:
200 g tamne čokolade,
100 g putera,
100 g šećera, 2 jaja
80 g brašna.
Sve sjedinite, stavite u pleh i pecite 15 minuta na 180 °C. Rezultat su sočni brownies koje možete poslužiti tople uz sladoled ili šolju kafe.
Bilo da današnji dan provedete u gradu uz desert ili kod kuće uz šolju tople čokolade, ovaj dan nas podsjeća da se sreća često krije u malim trenucima.
Foto: @manon.dbn
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!